Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Dynamiczny rozwój sieci sprzedaży Redan S.A.

Redan SA

 

Grupa Kapitałowa Redan to jedna z wiodących polskich firm zajmujących się projektowaniem oraz dystrybucją odzieży na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Działalność Grupy Kapitałowej Redan działa w oparciu o dwa motory wzrostu.

 

1. Sektor dyskontowy

Sektor dyskontowy

Grupa dynamicznie rozwija sieć dyskontów odzieżowych Textilmarket oferujących modną i tanią odzież dla całej rodziny.

 

W 2011 r. uruchomionych zostało ponad 50 placówek, a kolejnych 65 powstanie w roku bieżącym, z czego 12 zostało już otwartych. Obecnie sieć dyskontów liczy 262 markety.

 



Skala wzrostu sieci Textilmarket


Wykres 1.

 

2. Sektor modowy

Redan intensyfikuje także działania związane z rozwojem sektora modowego, w którym główny nacisk położony jest na kanał e-commerce i ekspansję zagraniczną.

 

Sektor modowy

 

Rozwój kanału e-commerce:
 

  • w 2011 roku sprzedaż internetowa wzrosła aż o 230%
  • w 2012 roku Grupa planuje utrzymać podobną dynamikę rozwoju tego kanału sprzedaży

 

Rozwój na rynkach zagranicznych:
 

  • Zgodnie z długofalową strategią rozwoju Grupa Redan kładzie duży nacisk na działalność zagraniczną, która będzie rozwijać się szybciej niż w Polsce, a tym samym wzrośnie jej udział w całości segmentu modowego Grupy.
  • Na rynku ukraińskim Redan dąży do osiągnięcia pozycji lidera z siecią
    ponad 60 sklepów.
  • W Rosji do końca 2014 r. Grupa zamierza uruchomić ok. 80 sklepów.

 

Skala wzrostu sieci sprzedaży za granicą


Wykres 2.

 

W 2012 r. Redan będzie nadal realizować założenia strategii Grupy związane z dynamicznym rozwojem krajowej i zagranicznej sieci sprzedaży.


 

Zachęcamy do zapisania się na listę subskrybentów newslettera Grupy Kapitałowej Redan, zawierającego bieżące informacje ze spółki. Każdy, kto do dnia 30 kwietnia b.r. zapisze się na newsletter na stronie www.redan.com.pl otrzyma drogą mailową kupon na specjalne zakupy kolekcji wiosenno-letnich Top Secret, Troll i Drywash z rabatem -30%* w okresie od 24 kwietnia do 30 czerwca 2012 r

Zobacz również:

15.11.2018, Aktualności

PKN Orlen uruchamia program „Orlen w portfelu” i chce premiować długoterminowych akcjonariuszy

15.11.2018, Aktualności

PKN Orlen uruchamia program „Orlen w portfelu” i chce premiować długoterminowych akcjonariuszy

PKN Orlen ogłosił start programu „Orlen w portfelu”. To pierwszy w Polsce zakrojony na szeroką skalę i co ważne na długi termin klub akcjonariusza spółki publicznej.

Zobacz więcej

Dynamiczny rozwój sieci sprzedaży Redan S.A.
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie