Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Grupa Eurotel wchodzi w nowy obszar biznesowy

Eurotel

 

Grupa Eurotel wchodzi w nowy obszar biznesowy, Eurotel SA kupuje 33 proc. udziałów w spółce MEDIA System

 

Grupa Eurotel powiększa się o nową spółkę. Do tej pory w skład Grupy wchodziły: Eurotel SA, spółka notowana na GPW, obsługująca sieć prawie 200 salonów sprzedaży operatora T-Mobile oraz jej spółka zależna Viamind, obsługująca sieć ponad 80 salonów Play. Teraz, dzięki przejęciu przez Eurotel SA udziałów w spółce MEDIA System, Grupa Eurotel wchodzi w segment telesprzedaży.

 

Przedmiotem podpisanej wczoraj umowy jest nabycie przez Eurotel SA 528 udziałów - o wartości nominalnej 100 zł każdy udział, za cenę jednego udziału 78 zł i 13 groszy, co daje łącznie kwotę 41 252 zł i 64 groszy - stanowiących łącznie 33 proc. kapitału zakładowego MEDIA System Spółka z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy.

 

mediasystem

 

MEDIA System prowadzi działalność w segmencie telesprzedaży ("call-center"). Głównym klientem tej spółki jest obecnie jeden z wiodących operatorów telekomunikacyjnych.

 

Tomasz Basiński- To bardzo ważne wydarzenie dla Grupy Eurotel, ponieważ zaczynamy równolegle budować całkiem nowy fundament naszej działalności, w bardzo perspektywicznym obszarze. Jednocześnie chciałbym jednak zwrócić uwagę, że jest to obszar jak najbardziej komplementarny w stosunku do naszego core businessu, co pozwala liczyć na uzyskanie w przyszłości sporych synergii - mówi Tomasz Basiński, wiceprezes Eurotel SA.

 

 

Transakcja jest finansowana ze środków własnych Eurotel SA. Zarząd spółki uznał umowę za istotną ze względu na rosnące znaczenie tego kanału sprzedaży (telesprzedaży), możliwą synergię z podstawową działalnością Grupy Eurotel oraz zakładany znaczący wzrost przychodów tej spółki w przyszłości.

 

Krzysztof Stepokura- Zawarta transakcja jest kontynuacją realizacji strategii dywersyfikacji źródeł przychodów, przy założeniu inwestowania w projekty zbliżone do podstawowej branży w jakiej działa Grupa Eurotel - dodaje Krzysztof Stepokura, prezes Eurotel SA.

 

Zarząd Eurotel SA dopuszcza możliwość zwiększenia w przyszłości zaangażowania kapitałowego w działalność MEDIA System, przy założeniu odpowiedniego zwiększenia ilości udziałów wspólnika ponoszącego ciężar współfinansowania rozwoju tej spółki.

 

Grupa telekomunikacyjna Eurotel SA jest od 5 lat notowana na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych. Posiada znaczącą pozycję na rynku telekomunikacyjnym obsługując łącznie około 300 salonów sprzedaży w tym T-Mobile (ok. 200 punktów) i PLAY (ponad 80 punktów) oraz sieć Telewizji "n" z 40 punktami. Sieć sprzedaży tworzona jest w oparciu o własne placówki jak i partnerów handlowych na podstawie podpisywanych z nimi umów dealerskich. Eurotel SA buduje również sieć punktów franczyzowych w oparciu o współpracę bezpośrednio z operatorami. Jest również jednym z dystrybutorów produktów pre-paid takich jak "Tak-Tak T-Mobile" oraz "Heyah". Kilka lat temu znalazła się w gronie firm wprowadzających markę "Heyah" na rynek, współuczestnicząc w jej spektakularnym sukcesie. Eurotel był jedną z pierwszych firm wprowadzających technologię GSM w Polsce, rozpoczynając 16 września 1996 roku nowy etap w telekomunikacji. Spółka posiada ponadto sieć ok. 400 terminali (w punktach sprzedaży prasy i sklepach) umożliwiających uzupełnianie stanu kont telefonów komórkowych, realizację płatności za rachunki oraz operacje kartami płatniczymi. Do obsługi rynku biznesowego posiada łącznie ponad 150 Autoryzowanych Doradców Biznesowych, potrafiących znaleźć rozwiązanie w oparciu o technologię mobilną praktycznie dla każdego klienta. Spółka jest również autoryzowanym przedstawicielem ITI Neovision, operatora telewizji "n", dystrybuując usługi tej platformy w sieci punktów sprzedaży niezależnej od innych operatorów telekomunikacyjnych.

Zobacz również:

15.11.2018, Aktualności

PKN Orlen uruchamia program „Orlen w portfelu” i chce premiować długoterminowych akcjonariuszy

15.11.2018, Aktualności

PKN Orlen uruchamia program „Orlen w portfelu” i chce premiować długoterminowych akcjonariuszy

PKN Orlen ogłosił start programu „Orlen w portfelu”. To pierwszy w Polsce zakrojony na szeroką skalę i co ważne na długi termin klub akcjonariusza spółki publicznej.

Zobacz więcej

Grupa Eurotel wchodzi w nowy obszar biznesowy
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie