Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat. Zamknij

Czym jest SII?

Czat inwestorski: Omówienie danych finansowych Intersport S.A. za rok 2015 i przedstawienie szacunkowych wyników osiągniętych po I kw. 2016 r.

© lassedesignen - Fotolia.com

 

Czat inwestorski

Temat czatu:

Omówienie danych finansowych Intersport S.A. za rok 2015 i przedstawienie szacunkowych wyników osiągniętych po I kw. 2016 r.

25 kwietnia
godzina 13:00

Intersport | Sport to the people

 

Dodaj czat do swojego Kalendarza Google  

 

Na pytania inwestorów odpowiedział: 

 

Artur Mikołajko, Prezes Zarządu Intersport S.A.Artur Mikołajko

Od 28 lat Prezes Zarządu, współzałożyciel i główny akcjonariusz Spółki. Jego wieloletnie doświadczenie oraz znajomość polskiego rynku artykułów sportowych ułatwia prowadzenie biznesu.


Pasjonuje się narciarstwem i żeglarstwem, czego dowodem są liczne uprawnienia między innymi: patent kapitana jachtowego Polskiego Związku Żeglarskiego, patent kapitana motorowodnego Polskiego Związku Motorowodnego, stopień instruktora narciarskiego Polskiego Związku Narciarskiego, stopień podharcmistrza Związku Harcerstwa Polskiego, uprawnienia nurkowe P1 CMAS. W roku 2009 dowodził (jako kapitan) wyprawą żeglarską wokół Przylądka Horn.

INFORMACJE O SPÓŁCE

INTERSPORT Polska S.A. działa na polskim rynku artykułów sportowych od 1988 roku (dawniej jako: SKI-SURF, Centrum Sportu MAKS, MAKS SPORT). Posiada obecnie 35 sklepów sportowych, zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych dużych miast Polski. Dzięki przynależności do wiodącej na świecie Grupy INTERSPORT, ma dostęp do najkorzystniejszych ofert produktowych. Współpracuje z liderami branżowymi typu Nike, Adidas, którzy przygotowują (na wyłączność sklepów INTERSPORT) ofertę specjalną swoich produktów .

 

Spółka kontynuuje przebudowę prowadzonego od ponad dwudziestu ośmiu lat biznesu. Celem jest systematyczna poprawa wyników głównie za sprawą: zwiększania procentowego udziału całorocznych grup towarowych w ogólnej sprzedaży w stosunku do grup towarów zimowych, poprawie marży oraz zmniejszeniu kosztów na porównywalnych sklepach.

 

Akcje INTERSPPL są notowane na GPW w Warszawie od 11 lipca 2006 roku.

 

Kod spółki:

INTERSPPL

Kod w KDPW:

PLINTSP00038

Rynek notowań:

Podstawowy 5 PLUS

Przynależność do sektora branżowego:

Handel detaliczny

Indeksy w skład których wchodzą akcje spółki:

WIG, WIG-PL

 

 


Zapis czatu inwestorskiego


 

Moderator: Zapraszamy do udziału w czacie inwestorskim z Intersport S.A., który odbędzie się 25 kwietnia (poniedziałek) o godz. 13:00. Na pytania inwestorów będzie odpowiadał Artur Mikołajko, Prezes Zarządu Intersport S.A. Zapraszamy do zadawania pytań już dziś w opcji off-line.

 

Moderator: Dzień dobry, Witam serdecznie na dzisiejszym czacie. Zapraszamy do zadawania pytań P. Prezesowi Arturowi Mikołajko, który w miarę możliwości odpowie na nie.

 

active: Z czego wynika niemoc Intersportu w generowaniu zysków? Biorąc pod uwagę czas ekspozycji marki w TV podczas różnych zawodów sportowych klientów nie powinno brakować. Tymczasem zamykacie sklepy, zmniejszacie powierzchnie, a inne marki jak np. Martes, 4F rosną w siłę?

 

Artur Mikołajko: Optymalizujemy powierzchnię sprzedaży, czyli zamykamy sklepy , zmniejszamy powierzchnię i otwieramy sklepy. Robi to każda sieć. Np. w tym roku zamknęliśmy 2 sklepy, które kilka lat temu generowały zyski, ale w ostatnim okresie pogorszyły swoje wyniki sprzedaży – te lokalizacje się po prostu „zestarzały”. Jednocześnie, również w tym roku planujemy otworzyć sklep w bardzo dobrej lokalizacji – CH Posnania w Poznaniu. Jeśli chodzi o odnotowywanie słabszych wyników w ostatnich kilku latach, to głównym powodem jest dostosowywanie oferty do potrzeb klienta. W roku mamy 2 główne sezony: letni i zimowy. Niestety przez ostatnie kilka lat każdy kolejny sezon zimowy był słabszy w przychodach (głównie ze względu na coraz słabsze zimy). W tym samym czasie w sezonie letnim zwiększamy systematycznie przychody. Mieliśmy nadzieję, że wzrost przychodów w lecie przyczyni się do ogólnego wzrostu obrotów w roku, ale tylko go zrównoważył. Jeszcze kilka lat temu, każdy pierwszy i czwarty kwartał był 30-50% lepszy od drugiego i trzeciego kwartału. W zeszłym roku czwarty kwartał miał najmniejsze przychody w całym roku. Nie było tak nigdy przez 25 lat. Mamy nadzieję, że obroty w sezonie zimowym nie będą już spadały, a wzrosty w sezonie letnim wpłyną na poprawę ogólnej sprzedaży.

 

active: Biorąc pod uwagę niską wycenę akcji (historycznie było nawet powyżej 15 zł), czy rozważacie ogłoszenie wezwania - skup akcji i wycofanie spółki z GPW? Jaka wówczas byłaby minimalna cena w wezwaniu?

 

Artur Mikołajko: Nie rozważamy takiej sytuacji.

 

active: Jakie działania zamierzacie podjąć, żeby zwiększyć płynność akcji w obrocie?

 

Artur Mikołajko: Mamy 2 animatorów, których rola jest poprawa płynności. Są przez nas rozliczani w okresach miesięcznych (raporty ilości wystawionych zleceń oraz transakcji). Jednakże, głównym czynnikiem poprawy płynności (wzrostu zainteresowania inwestorów naszą spółką) będzie poprawa wyników finansowych.

 

active: W Austrii (może też w innych krajach) bardzo rozpowszechniona jest sieć wypożyczalni sprzętu narciarskiego pod marką Intersport. To poza dywersyfikacją działalności zapewnia też, jak sądzę, dodatkowy duży obrót ze sprzedaży sprzętu do tych punktów. Czy taki model biznesu bierzecie pod uwagę?

 

Artur Mikołajko: Austria jest mocno specyficzna, ma wysokie góry i przyjeżdża do nie na narty cała Europa. Rzeczywiście rozwinął się tam koncept INTERSPORT RENT, ale u nas w Polsce nie mamy odpowiednich gór i klimatu. Prowadzimy w wybranych sklepach RENT, ale jego skala jest mała.

 

active: Proszę o informację, jakie były wyniki za 2015 r. sieci Intersport w innych krajach. Czy ponosiły one również stratę, czy Polska jest tutaj jedynie negatywnym wyjątkiem?

 

Artur Mikołajko: Intersport jest obecny w 45 krajach. W większości osiąga zyski – na różnym poziomie. Np. nasz sąsiad Intersport Deutschland – osiągnął w zeszłym roku zysk, ale tam proces uniezależnienia od zimy wprowadzano około 10 lat temu- u nas w Polsce dopiero teraz.

 

analizuje: Czy spółka rozpatruje budowanie od podstaw nowej marki odzieżowej?

 

Artur Mikołajko: Nie, Umowa licencyjna z Grupą Intersport nie przewiduje takiej możliwości. Mamy marki własne, ktorymi handlują wszystkie sklepy pod marką Intersport na całym świecie. Oczywiście caly czas poszukujemy nowych dostawców, których oferta spełni oczekiwania naszych klientów a nam przyniesie odpowiednią marżę.

 

HB: Jakie wyniki osiągnął sklep internetowy?

 

Artur Mikołajko: Od kilku lat mamy stały wzrost obrotów w E-sklepie, ale cały czas jest to niski poziom udziału w ogólnej sprzedaży. W zeszłym roku rozpoczęliśmy proces budowy nowej platformy, której uruchomienie planujemy jeszcze w tym roku. Obecnie mechanizm E-sklepu jest mocno przestarzały zaś nowa platforma będzie bardzo nowoczesna i pozwoli nam na "mocne rozwinięcie skrzydeł".

 

Andre: Czy planują Państwo inwestycje na ten rok?

 

Artur Mikołajko: W IV kw. planujemy otworzenie sklepu o pow. około 800 m2 w CH Posnania w Poznaniu oraz uruchomienie nowej platformy multichanel (e-sklep)

 

Miki: Jakie są plany w zakresie nowych sklepów?

 

Artur Mikołajko: Iv kwartał br. - sklep w CH Posnania w Poznaniu

 

gg: Jakie były 3 pierwsze miesiące tego roku?

 

Artur Mikołajko: Pod względem sprzedaży: styczeń - bardzo dobry, luty - słaby, a marzec -zły. W sumie cały kwartał ok. (-1%) r/r - ale pozytywem jest, że udało nam się zatrzymać trend spadkowy kwartału (zaliczanego do sezonu zimowego). Ponieważ poprawiliśmy marże i utrzymaliśmy koszty na porównywalnym poziomie (koszty zamknięcie 2 sklepów są zaksięgowane w Q1) osiągnęliśmy zysk brutto w wys. ok. 1 mln zł i wygenerowaliśmy EBITDA 3,3 mln zł.

 

remik: W którym kwartale się najwięcej sprzedaje?

 

Artur Mikołajko: W osttsnich 20 latach największa sprzedaż była w Q1 i Q4. Dzięki procesowi dostosowania oferty dla klienta w sezonie letnim oraz niestety słabą zimą osiągnęliśmy zrównoważenie przychodów we wszystkich kwartałach. Mamy nadzieję, że w sezonach letnich jesteśmy w stanie zwiększyć przychody, a w sezonie zimowym utrzymać poziom sprzedaży (jeżeli choć trochę pomoże nam aura zimowa to jesteśmy w satnie wygenerować duże wzrosty w kwartałach zimowych - Q1, Q4).

 

yeti: Jakie usługi oferujecie?

 

Artur Mikołajko: Oprócz sprzedaży oferujemy uslugi serwisowe (rowerowe, narciarskie, łyżwiarskie, rolkowe, tenisowe, badania stopy dla biegaczy)....

 

yeti: Gdzie najwięcej Państwo sprzedajecie?

 

Artur Mikołajko: Największą sprzedaż osiągamy w najwięszych miastach w Polsce, bo tam mamy zlokalizowane sklepy tzn. Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Łódź i Katowice.

 

yeti: Wypłacają Państwo dywidendę?

 

Artur Mikołajko: Wizją Zarządu jest wypłata dywidenty, pod warunkiem generowania odpowiednich zysków.

 

juha: W jaki sposób będą Państwo konkurować na rynku przy zwiększającej się liczbie konkurencji i obniżaniu przez nich cen?

 

Artur Mikołajko: Rynek artykułów sportowych w Polsce zaczyna się mocno dywersyfikować na dyskonty sportowe, gdzie najważniejsza jest cena oraz specjalistyczne sieci sportowe - gdzie ważna jest jakość i serwis. Po pierwszym zachwycie ceną, klient zaczyna dostrzegać jakość towaru i obsługi -w czym widzimy naszą szansę.

 

active: W ostatnim raporcie sprzedażowym podsumowującym marzec napisaliście, że końcówka miesiąca była sprzedażowo była bardzo dobra. Jak wygląda pod tym względem kwiecień? Czy pogoda tym razem nie przeszkadza?

 

Artur Mikołajko: Wyniki sprzedażowe za kwiecień podamy na początku maja. Niemniej jednak tegoroczna wiosna długo się rozkręca. Mamy nadzieję, że jak tylko w pełni "zakwitnie" to wpłynie to pozytywnie na naszą sprzedaż.

 

ostry: Jak idzie sprzedaż w pierwszych trzech miesiącach tego roku?

 

Artur Mikołajko: Tak jak już odpowiadałem - wiosna wolno się rozkręca.....

 

saldokredyt: Kiedy będą widoczne w wynikach planowane zmiany?

 

Artur Mikołajko: W tym roku. Zoptymalizowana powierzchnia handlowa wpływa pozytywnie na obniżenie kosztów i poprawę wyników. Pracujemy nad poprawą marży (efekty widzimy od początku roku a zwłaszcza w kwietniu - pierwszym miesiący bez sprzedaży zimowej).

 

ostry: Jaką wartość będą miały wydatki marketingowe w tym roku? Ile wyniosły one w 2015 r.?

 

Artur Mikołajko: Będą na porównywalym poziomie do ubiegłego roku. Trzeba mieć na względzie, że nasz budżet marketingowy ma 3 podstawowe składniki: 1. budżet Intersportu "międzynarodowego", który wspiera duże imprezy sportowe (np. w styczniu podczas Mistrzostw w Piłce Ręcznej EURO 2016, Intersport osiągnął największy ekwiwalent marketingowy dystansując konkurencję), 2. budżet z partnerami handlowymi, którzy wspierają akcjami towary promocyjne, 3. budżet własny - który jest naszym kosztem i uzupełnia ww. działania.

 

activ: czy rekomendacja dm bdm z cena 3.55 Was satysfakcjonuje i kiedy mozna sie spodziewac poprawy wynikow?

 

Artur Mikołajko: Planujemy dalszą poprawę wyników w kolejnych kwartałach (w zeszłym roku Q1, Q2 i Q3 - mocno poprawiliśmy, a tylko sam grudzień zaważył na słabym wyniku roku). Wierzymy, że poprawa wyników wpłynie bezpośrednio na wzrost kursu akcji.

 

active: Jakiego wpływu na tegoroczny wynik spodziewa się Pan z tytułu ME we Francji i olimpiady w Rio?

 

Artur Mikołajko: Każda duża impreza wpływa na wzrost zainteresowania sportem. ME we Francji będą miały wpływ ponieważ piłka nożna jest dla nas znaczącą kategorią i spodziewamy się wzrostu sprzedaży. Olimpiada w Rio - to dyscypliny, które mają mniejszy udział w naszej sprzedaży i stąd planowany efekt będzie mniejszy. Ale oczywiście, każde zwycięstwo/medal Polaków zwiększy optymizm naszych klientów.

 

active: Jakie działania planuje Pan podjąć w celu zwiększenia efektywności biznesu? Działanie na zakładanej rentowności netto na poziomie 1-2% jest bardzo ryzykowne, a jeden nieudany kwartał kładzie wyniki całego roku - co pokazały ostatnie lata.

 

Artur Mikołajko: Główną dżwignią poprawy wyników ma być poprawa marży. Przy utrzymaniu sprzedaży i porównywalnego poziomu kosztów powinniśmy znacząco poprawić efektywność biznesu. Pierwsze efekty powinien Pan zauważyć w Q2 i Q3 2016. Nieudany kwartał był efektem słabej zimy, ale mamy nadzieję że osiągnęliśmy już poziom niskiej bazy.

 

Miki: Dzień dobry, jakie mają Państwo wyniki w tym roku, czy są gorsze czy lepsze rok do roku? Wg Pana mogło być lepiej?

 

Artur Mikołajko: Po Q1 2016 zysk brutto jest na porównywalym poziomie i EBITDA +13,1% r/r. W tym roku planujemy wypracować zysk i znacząco poprawić EBITDA.

 

grzegorz: co Zarzad robi dla akcjonariuszy dla zwiekszenia wartosci spolki?

 

Artur Mikołajko: Głównym celem jest poprawa wyników i mamy nadzieję, że w końcu to zrealizujemy.

 

activ: kiedy na dobre ropczniecie kampanie zwiazana z euro2016 i czy program 500+ w jakims stponiu moze wplunac na poprawe waszych wynikow?

 

Artur Mikołajko: Kampanie rozpoczną się przed Mistrzostwami. Planujemy wspólne działania z wiodącymi partnerami. Jeśli chodzi o program 500+ to mamy ofertę odzieży i obuwia sportowego dla dzieci - nie liczymy na cuda.....

 

gg: Jakie oszczędności spółka może wygenerować?

 

Artur Mikołajko: Główne oszczędności wynikają z "optymalizacji sieci sprzedaży", wymiany źródeł oświetlenia = mniejsze koszty zużycia energii i inne drobne oszczędności (których zawsez trzeba szukać), przy czym nie są to znaczące kwoty.

 

inwestor: Czy spółka stosowała zabezpieczenia kursów walutowych?

 

Artur Mikołajko: Spółka stosuje zabezpieczenie kursów walutowych - płatności czynszów w Euro, w okresach kiedy ma to ekonomiczne uzasadnienie. Przyjęlliśmy śrenioroczny kurs Euro na poziomie 4,30 zł.

 

active: W jakim stopniu obawia się Pan dodatkowego obciążenia w postaci podatku od powierzchni handlowych?

 

Artur Mikołajko: Wg ostatnich wersji strony rządowej, nie powinno to mieć dużego wpływu na nas, ale póki nie będzie ostatecznej wersji trudno się do tego odnosić.

 

Zbyszek: Co się dzieje z produktami których nie sprzedacie nawet po obniżonej cenie? Czy jest jakiś odbiorca z którym współpracujecie w tym zakresie? Są sklepy które sprzedają produkty które się nie sprzedały. Czy również korzystacie czy macie inne sposoby na pozbycie się produktów które zalegają w magazynie?

 

Artur Mikołajko: Praktycznie nie posiadamy towarów, które w mocno zaniżownej cenie nie znajdą swojego nabywcy. Nasz towar jest bardzo wartościowy, ma dużo funkcji użytkowych i nie jest aż tak podatny na modę, nie podlega też przeterminowaniu.

 

PawełJ: Ile moga wyniesc naklady inwestycyjne w tym roku?

 

Artur Mikołajko: Nakłady związane z uruchomieniem nowego sklepu w Poznaniu będą znacząco niższe niż dotychczas, ponieważ mamy sporo wyposażenia po 2 zamkniętych sklepach (np. meble po regeneracji są jak nowe). Inwestycja z tytułu uruchomienia nowej platformy internetowej e-sklepu, częściowo została już rozliczona w zeszłym roku, a pozostała część będzie kosztem tego roku. W związku z tym ogólne nakłady inwestycyjne nie będą duże w tym roku.

 

Zbyszek: Czy spolka mysli nad poszerzeniem oferty uslug w swoich sklepach? np serwis rowerowy?

 

Artur Mikołajko: Obecnie oferujemy serwis rowerowy w większości sklepów, ale skupiamy się nad poszerzeniem specjalistycznego serwisu rowerowego w wybranych sklepach.

 

remik: Ile moze wyniesc w tym roku dynamika przychodow?

 

Artur Mikołajko: Pracujemy nad tym, aby pomimo zamknięcia 2 sklepów (w lutym 2016) uzyskać wzrost przychodów r/r.

 

ksiegowi: Czy osłabienie złotówki wpływa na koszt zakupu towarów i tym samym na marżę zakupu towarów?

 

Artur Mikołajko: około 15% towarów kupujemy w Euro (głównie marki własne) i niestety byliśmy zmuszeni ze względu na wzrost kursu Euro na minimalne podniesienie cen detalicznych niektórych towarów (aby utrzymać marżę). Pozostałe 85% oferty to towary kupowane za PLN.

 

ksiegowi: Jak mocno wzrosną koszty po osłabieniu złotówki do euro mam na myśli czynsze?

 

Artur Mikołajko: Założyliśmy, że średnioroczny kurs Eur wyniesie 4,30 zł czyli o 10 groszy więcej niż w zeszłym roku.

 

active: Za nami już 1/3 roku, jakich wyników w optymistycznym scenariuszu spodziewa się Pan w skali całego roku?

 

Artur Mikołajko: Znacząco lepszych niż w zeszłym roku tzn. wypracowanie zysku brutto oraz znaczącej poprawy poziomu EBITDA - nie mogę szczegółowo udzielić informacji ponieważ nie publikowaliśmy prognozy.

 

active: W ubiegłorocznym raporcie analitycznym BDM szacował tegoroczne wyniki na 3,8 mln zł zysku netto, przy 229 mln zł przychodów. Czy może się Pan odnieść do tych szacunków?

 

Artur Mikołajko: Po trzech kwartałach zeszłego roku, było to możliwe do osiągnięcia, ale ciepła zima pod koniec roku to udaremniła.

 

joanana: jak wygalda wasze zadluzenie na tle innych spolek?

 

Artur Mikołajko: Zadłużenie z tytułu kredytów jest poniżej 30 mln zł, czyli stosunkowo niewielkie na tle innych spółek.

 

joanana: czy wg Pana jesli bedzie znaczaca poprawa wynikow jest szansa na kurs \"godziwy\" tzn w okolicy ostaniej rekomendacji lub nawet znacznie wyzej?pamietam czasy gdy intersport kosztowal 15 zlotych co sie stalo ze tak nisko spadlismy?

 

Artur Mikołajko: Mamy nadzieję, że znacząca poprawa wyników przyczyni się do większego zainteresowania akcjami spółki i zaowocuje to wzrostem kursu.

 

grzegorz: Panie prezesie od kilku lat Pan obiecuje ze beda zyski i nic z tego nie wynika,dlaczego mowiac takie slowa nie kupuje Pan akcji wzorem wielu innych prezesow? Gdzie jest wg Pana wartosc godziwa i dlaczego komunikacja z rynkiem jest ograniczona

 

Artur Mikołajko: Jesteśmy otwarci na komunikację z rynkiem, stąd dzisiejszy czat. Liczyliśmy na poprawę wyników, ale realizację tego uniemożliwiła wyjątkowo słaba zima. Q4 2015 był najsłabszym kwartałem- mamy nadzięję, że spadki w tym kwartale są już za nami. Proszę mieć na uwadze, że kurs akcji zależy od wielu czynników (przede wszystkim od wyników spółki, a nie spekulacyjnych zakupów zarządu).

 

Jarosław: Jak będą Państwo promować platformę e-commerce?

 

Artur Mikołajko: Po wakacjach uruchomimy nową platformę, współpracujemy z zewnętrzną wyspecjalizowaną firmą nad najleszym sposobem jej promocji.

 

wywrotka: Czy planujecie sprzedaż tańszych produktów gdzie jest coraz większe zainteresowanie klientów ze względu np na inflację.Sieci Martes sport, Decathlon głównie na tym robią biznes sprzedając dobrze marżowane marki własne.

 

Artur Mikołajko: Jak już wcześniej odpowiadałem, rynek sportowy w Polsce mocno się dywersyfikuje - to dobrze dla klienta. Ww. sieci sprzedają cenę, a my skupiamy się na jakości towaru i obsługi. W dłuższym horyzoncie czasowym taki model biznesu się sprawdził w Europie.

 

activ: Jak zacheci Pan potencjalnego inwestora do inwestycj w akcje inetrsportu majac na uwadze fakt ze teoria mija sie z praktyka

 

Artur Mikołajko: Kurs akcji Intersport jest moim zdaniem niedowartościowany. Jest duża szansa na poprawę wyników, co powinno bardzo szybko przełożyć się na duży wzrost akcji. Przed nami kolejne duże imprezy sportowe, na których obecny będzie Intersport. Rośnie świadomość Polaków, którzy coraz częściej wybierają jakośc a nie cenę towaru. Utrzymuje się trend na zdrowy tryb życia w tym aktywnośc ruchową. Niska baza, duże możliwości wzrostu rynku i spółki - to atuty przemawiające za Intersport.

 

Moderator: Dziękujemy bardzo za udział w czacie. Pan Prezes nie zdążył odpoiwedziec na kilka pytań - proszę o przeczytanie wszytskich odpowiedzi ponieważ część pytań się powtarzała. Jeśli będą czuli Państwo niedosyt zapraszamy do kontaktu poprzez inwestor.intersport.pl

Zobacz również:

09.11.2017, Aktualności

Agnieszka Gontarek Człowiekiem Corporate Governance 2017

09.11.2017, Aktualności

Agnieszka Gontarek Człowiekiem Corporate Governance 2017

Człowiekiem Corporate Governance 2017 została Agnieszka Gontarek – Prezes Zarządu BONDSpot SA, która swoją pracą zawodową przyczyniła się do budowy i rozwoju ładu korporacyjnego w Polsce.

Zobacz więcej

17.11.2017, Newsroom

Grupa Azoty osiągnęła w III kw. historyczny zysk EBITDA na poziomie 255 mln zł

17.11.2017, Newsroom

Grupa Azoty osiągnęła w III kw. historyczny zysk EBITDA na poziomie 255 mln zł

Spółka pochwaliła się poprawą wyników finansowych w III kw. 2017 roku. Na poziomie zysku EBITDA wszystkie segmenty działalności wykazały dodatnią kontrybucję.

Zobacz więcej

Czat inwestorski: Omówienie danych finansowych Intersport S.A. za rok 2015 i przedstawienie szacunkowych wyników osiągniętych po I kw. 2016 r.