Chat with us, powered by LiveChat
×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.

Czym jest SII?

Grzegorz Kania (Huuuge): „W całym 2021 roku oczekujemy poprawy skorygowanych wyników finansowych”

W czwartek, 22 kwietnia 2021 roku, na stronie internetowej Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych odbył się czat inwestorski z Grzegorzem Kanią, Dyrektorem Finansowym Huuge, INC. W trakcie czatu internauci pytali m.in. o wyniki finansowe, rozwój gier, czy plany rozwoju. 

 

Wyniki finansowe

Inwestorzy dopytywali o wydatki marketingowe Huuuge, które istotnie wzrosły w ostatnich kwartałach.

 

Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, które prezentujemy w raporcie rocznym, oczekujemy około 33-35% wskaźnika wydatków na kampanie marketingowe do przychodów w 2021 – odpowiedział Grzegorz Kania.

 

Spadek wydatków marketingowych w 2020 wynikał z optymalizacji działań i narzędzi marketingowych i skupieniu na kampaniach retargetingowych, które cechują się wyższą efektywnością. Jeśli chodzi o nowe tytuły spółki, wydatki marketingowe zostały zwiększone istotnie (ponad dwukrotnie).

 

W przypadku flagowych gier, koszt pozyskiwania użytkowników (UAMC) szacujemy w 2021 na poziomie 26-28% przychodów z tych gier, a całkowity koszt pozyskiwania użytkowników szacujemy się na poziomie 33-35% przychodów Grupy w 2021 r. – dodał w odpowiedzi na inne pytania.

 

Internauci byli także ciekawi zdania przedstawiciela spółki na temat potencjału wynikowego w 2021 roku.

 

W 4Q20 spółka zwiększyła inwestycje w pozyskanie użytkowników, co wynikało zarówno z harmonogramu rozwoju produktów oraz inwestycji w nowe tytuły. Większe inwestycje kontynuowane były w 1Q21 i w nieco mniejszym stopniu w 2Q21. W całym 2021 oczekujemy poprawy skorygowanych wyników finansowych.

 

Spodziewamy się dynamiki przychodów w 2021 roku na poziomie dwudziestu kilku procent – podsumował Grzegorz Kania.

 

Jeden z internautów był zaniepokojony ujemnymi kapitałami własnymi Grupy.

 

Nasze ujemne kapitały własne wynikają z wyceny zobowiązań z tytułu akcji uprzywilejowanych serii C. Bezpośrednio przed debiutem wszystkie te akcje zostały zamienione na akcje zwykłe i tym samym kapitały będą dodatnie od 1Q21 – wytłumaczył Kania.

 

Rozwój gier

Jeden z uczestników czatu zapytał jak długo emitent może zarabiać na swoich największych grach.

 

Gry z segmentu social casino to tzw. gry evergreen, czyli charakteryzujące się długim cyklem życia i generujące przychody w długim okresie. Najstarsze tytuły z tego gatunku mają ponad 10 lat i cały czas poprawiają swoje wyniki.

 

Jesteśmy przekonani, że nasze flagowe gry (Huuuge Casino i Billionaire) utrzymają wysoką dynamikę i z dużym optymizmem patrzymy na wzrost przychodów Traffic Puzzle i Star Slots – powiedział Kania.

 

Internauci dopytywali także, czy nowe gry, Traffic Puzzle i Star Slots, generują już dodatnie wyniki finansowe.

 

W 1Q21 wydatki na pozyskanie użytkowników ciągle przewyższały generowane przychody – jest to naturalny etap cyklu życia gry i z dużym optymizmem patrzymy na dynamikę przychodów i użytkowników tych gier – podsumował.

 

W trakcie czatu padło pytanie o oczekiwane dynamiki wzrostu ARPU.

 

Spodziewany jest wzrost ARPDAU dla flagowych gier o kilkanaście procent rdr. Oczekujemy, iż głównymi motorami wzrostu ARPDAU będzie poprawa konwersji DAU w DPU, jak również poprawa monetyzacji w oparciu o wykorzystanie danych – odpowiedział Grzegorz Kania.

 

Jeden z internautów martwił się, że odmrażanie gospodarek może spowodować odpływ graczy, potencjalnie szczególnie widoczny w okresie wakacyjnym. Zapytał, czy taki scenariusz może mieć miejsce i czy może oon negatywnie wpłynąć na wyniki Huuuge.

 

Moim zdaniem przyspieszenie istniejących przed pandemią trendów nie zostanie odwrócone po odmrożeniu gospodarek – przedstawił Kania.

 

Akwizycje

Internauci dopytywali o planowane akwizycje.

 

Nie komentujemy ile akwizycji zrobimy w jakim czasie, ale prowadzimy aktywne rozmowy z 5 potencjalnymi celami przejęć.

 

Docelowy profil firm:
+ Stały wzrost przychodów
+ Generowanie EBITDA
+ Sprawdzony(e) strumień(nie) przychodów
+ Koncentracja na grach typu casual lub social casino

 

Na rynku zdarzają się przejęcia spółek nierentownych, nas interesują te, które osiągnęły próg rentowności i potencjał do wzrostu przychodów – tłumaczył Grzegorz Kania. 

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zapisem czatu z Huuuge, Inc.