W czwartek, 22 kwietnia 2021 roku, na stronie internetowej Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych odbył się czat inwestorski z Grzegorzem Kanią, Dyrektorem Finansowym Huuge, INC. W trakcie czatu internauci pytali m.in. o wyniki finansowe, rozwój gier, czy plany rozwoju.
Wyniki finansowe
Inwestorzy dopytywali o wydatki marketingowe Huuuge, które istotnie wzrosły w ostatnich kwartałach.
Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, które prezentujemy w raporcie rocznym, oczekujemy około 33-35% wskaźnika wydatków na kampanie marketingowe do przychodów w 2021 – odpowiedział Grzegorz Kania.
Spadek wydatków marketingowych w 2020 wynikał z optymalizacji działań i narzędzi marketingowych i skupieniu na kampaniach retargetingowych, które cechują się wyższą efektywnością. Jeśli chodzi o nowe tytuły spółki, wydatki marketingowe zostały zwiększone istotnie (ponad dwukrotnie).
W przypadku flagowych gier, koszt pozyskiwania użytkowników (UAMC) szacujemy w 2021 na poziomie 26-28% przychodów z tych gier, a całkowity koszt pozyskiwania użytkowników szacujemy się na poziomie 33-35% przychodów Grupy w 2021 r. – dodał w odpowiedzi na inne pytania.
Internauci byli także ciekawi zdania przedstawiciela spółki na temat potencjału wynikowego w 2021 roku.
W 4Q20 spółka zwiększyła inwestycje w pozyskanie użytkowników, co wynikało zarówno z harmonogramu rozwoju produktów oraz inwestycji w nowe tytuły. Większe inwestycje kontynuowane były w 1Q21 i w nieco mniejszym stopniu w 2Q21. W całym 2021 oczekujemy poprawy skorygowanych wyników finansowych.
Spodziewamy się dynamiki przychodów w 2021 roku na poziomie dwudziestu kilku procent – podsumował Grzegorz Kania.
Jeden z internautów był zaniepokojony ujemnymi kapitałami własnymi Grupy.
Nasze ujemne kapitały własne wynikają z wyceny zobowiązań z tytułu akcji uprzywilejowanych serii C. Bezpośrednio przed debiutem wszystkie te akcje zostały zamienione na akcje zwykłe i tym samym kapitały będą dodatnie od 1Q21 – wytłumaczył Kania.
Rozwój gier
Jeden z uczestników czatu zapytał jak długo emitent może zarabiać na swoich największych grach.
Gry z segmentu social casino to tzw. gry evergreen, czyli charakteryzujące się długim cyklem życia i generujące przychody w długim okresie. Najstarsze tytuły z tego gatunku mają ponad 10 lat i cały czas poprawiają swoje wyniki.
Jesteśmy przekonani, że nasze flagowe gry (Huuuge Casino i Billionaire) utrzymają wysoką dynamikę i z dużym optymizmem patrzymy na wzrost przychodów Traffic Puzzle i Star Slots – powiedział Kania.
Internauci dopytywali także, czy nowe gry, Traffic Puzzle i Star Slots, generują już dodatnie wyniki finansowe.
W 1Q21 wydatki na pozyskanie użytkowników ciągle przewyższały generowane przychody – jest to naturalny etap cyklu życia gry i z dużym optymizmem patrzymy na dynamikę przychodów i użytkowników tych gier – podsumował.
W trakcie czatu padło pytanie o oczekiwane dynamiki wzrostu ARPU.
Spodziewany jest wzrost ARPDAU dla flagowych gier o kilkanaście procent rdr. Oczekujemy, iż głównymi motorami wzrostu ARPDAU będzie poprawa konwersji DAU w DPU, jak również poprawa monetyzacji w oparciu o wykorzystanie danych – odpowiedział Grzegorz Kania.
Jeden z internautów martwił się, że odmrażanie gospodarek może spowodować odpływ graczy, potencjalnie szczególnie widoczny w okresie wakacyjnym. Zapytał, czy taki scenariusz może mieć miejsce i czy może oon negatywnie wpłynąć na wyniki Huuuge.
Moim zdaniem przyspieszenie istniejących przed pandemią trendów nie zostanie odwrócone po odmrożeniu gospodarek – przedstawił Kania.
Akwizycje
Internauci dopytywali o planowane akwizycje.
Nie komentujemy ile akwizycji zrobimy w jakim czasie, ale prowadzimy aktywne rozmowy z 5 potencjalnymi celami przejęć.
Docelowy profil firm:
+ Stały wzrost przychodów
+ Generowanie EBITDA
+ Sprawdzony(e) strumień(nie) przychodów
+ Koncentracja na grach typu casual lub social casino
Na rynku zdarzają się przejęcia spółek nierentownych, nas interesują te, które osiągnęły próg rentowności i potencjał do wzrostu przychodów – tłumaczył Grzegorz Kania.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym zapisem czatu z Huuuge, Inc.