Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Czat inwestorski: Wyniki TIM SA i Grupy Kapitałowej TIM za 2018 r. i I kw. 2019 r. oraz strategia średnioterminowa TIM do 2021 r.

© iaremenko - Fotolia.com

Temat czatu: Wyniki TIM SA i Grupy Kapitałowej TIM za 2018 r. i I kw. 2019 r. oraz strategia średnioterminowa TIM do 2021 r.

Data: poniedziałek, 27 maja, godz. 12:00

 

 

 

 

Więcej:

Prezentacja wyników finansowych za 2018 rok

Prezentacja wyników finansowych za I kw. 2019 roku

Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza

 

Na pytania inwestorów odpowiedzieli:

 

Krzysztof FoltaKrzysztof Folta
Prezes Zarządu TIM SA nieprzerwanie od 1995 roku.
Jeden z założycieli powstałego w 1987 r. Spółdzielczego Przedsiębiorstwa TIM Sp. z o.o. (obecnie TIM SA). Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej oraz licznych kursów i szkoleń menedżerskich.
Wizjoner, innowator, pasjonat zarządzania i autorytet w dziedzinie wdrażania zmian. Jeden z najdłużej urzędujących prezesów spółek giełdowych w Polsce (TIM SA jest na GPW od 1998 r.). Wyznaje zasadę, że „jedyną pewną rzeczą w TIM są zmiany” i dodaje, że „historia jest ważna, przyszłość jest ciekawsza”. Ciągle stawia firmie i pracownikom nowe wyzwania, ucząc myślenia o TIM jako o „neverending startup”.
W 2016 r. ICAN Institute – wydawca magazynu „Harvard Business Review Polska” – z okazji swojego 20-lecia wyróżnił Krzysztofa Foltę tytułem „Lider Jutra” w kategorii „Lider Zmiany” (za „skuteczne przeprowadzenie swojej firmy przez trudną i wymagającą zmianę”) oraz nagrodą specjalną za „niezłomność we wprowadzaniu swojej firmy w erę rewolucji cyfrowej”.
Poza pełnieniem funkcji w Zarządzie TIM-u pełni następujące funkcje: Przewodniczący Rady Nadzorczej ROTOPINO.PL SA z siedzibą w Bydgoszczy, Przewodniczący Rady Nadzorczej 3LP SA z siedzibą w Siechnicach, Przewodniczący Rady Nadzorczej Elektrotim SA z siedzibą we Wrocławiu.

Piotr TokarczukPiotr Tokarczuk
Od 2017 r. Członek Zarządu i dyrektor finansowy TIM SA.
Menadżer z 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania finansami, w tym m.in. zarządzania płynnością, rynków finansowych, budżetowania, kontrolingu i optymalizacji kosztowej w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych. W latach 2007-2017 Dyrektor Naczelny ds. Finansów KGHM Polska Miedź SA.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wydział Zarządzania i Informatyki. Ukończył również studia podyplomowe: Międzynarodowe Standardy Rachunkowości, SGH w Warszawie oraz E&Y Academy of Business oraz KGHM Executive Academy, IMD Business School w Lozannie oraz US Colorado School of Mines.
Poza pełnieniem funkcji w Zarządzie TIM-u jest Przewodniczącym Rady Nadzorczej TUW Cuprum w Lubinie, Członkiem Rady Nadzorczej ROTOPINO.PL SA z siedzibą w Bydgoszczy oraz Członkiem Rady Nadzorczej 3LP SA z siedzibą w Siechnicach.

 

Piotr NosalPiotr Nosal
Członek Zarządu (od 2019 r.) i dyrektor handlowy (od 2018 r.) TIM SA.
W TIM SA od 2007 r., m.in. na stanowiskach zastępcy kierownika Działu Wsparcia Sprzedażu i zastępcy dyrektora zakupów.
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej. Od 2017 r. słuchacz studiów podyplomowych Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończył także studia podyplomowe „Skuteczny Menadżer Nowoczesnej Firmy” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

TIM SA

TIM SA jest największym hurtowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych w Polsce (według miesięcznika „Elektrosystemy”, nr 5/2019). Spółka powstała w 1987 r. we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

 

Przez ćwierć wieku TIM sprzedawał wyłącznie za pośrednictwem sieci hurtowni elektrycznych. W 2013 r. zmienił model biznesowy, stawiając na e-commerce i sprzedaż poprzez TIM.pl. W 2018 r. niemal 71% obrotów spółki (532,8 z 751,5 mln zł) pochodziło ze sprzedaży online.

 

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu. Grupę Kapitałową TIM tworzą również: Rotopino.pl S.A. (e-sklepy z elektronarzędziami w Polsce i Europie Zachodniej) i 3LP SA. Druga z tych spółek jest operatorem centrum logistycznego w podwrocławskich Siechnicach. Obiekt specjalizuje się w obsłudze podmiotów działających w sektorze e-commerce.

 


Zapis czatu inwestorskiego


 

Moderator: Zapraszamy do udziału w czacie inwestorskim z TIM SA, który odbędzie się 27 maja (poniedziałek) o godz. 12:00. Na pytania inwestorów odpowiedzą: Krzysztof Folta, Prezes Zarządu TIM SA, Piotr Tokarczuk, Członek Zarządu i dyrektor finansowy oraz Piotr Nosal, Członek zarządu i dyrektor handlowy. Zapraszamy do zadawania pytań już dziś w opcji off-line.

 

Moderator: Dzień dobry. Witamy na czacie inwestorskim z Zarządem TIM SA. Są z nami: prezes Krzysztof Folta oraz Piotr Nosal i Piotr Tokarczuk - członkowie Zarządu. Zapraszamy do zadawania pytań.

 

MarTki: Czy sklep internetowy spółki jest obecnie rentowny? Jakie marże generował w 1Q Państwa sklep internetowy?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Nosal]: Tak. Rentowność e-sklepu jest wyższa od rentowności sprzedaży offline.

 

Pasywek: Jak mocno wrażliwy jest biznes TIMu na wachania koniunktury?

 

Zarząd TIM SA: [Krzysztof Folta]: Zmiana modelu działania zapoczątkowana w 2013 miała na celu zmniejszenie wpływu koniunktury w sektorze budownictwa na wyniki TIM SA. W 2016 nastąpił spadek sprzedaży w sektorze budownictwa, w tym samym roku TIM zanotował wzrost sprzedaży o 12,3%. Jak widać, sukcesywnie odstrajamy się od koniunktury w sektorze budownictwa.

 

mmmaslov: Chciałem powiedzieć, że bardzo mi się podobała ostatnia dywidenda (trochę z zasadzki, ale ok). Co dalej z dywidendą? Czy możemy na podobne liczyć w przyszłości?

 

Zarząd TIM SA: [Krzysztof Folta]: Dywidenda wypłacona w 2018 była wynikiem niewypłacania dywidendy w latach wcześniejszych. Możemy w skrócie powiedzieć, że wysokość tej dywidendy była skumulowaną dywidendą za kilka ostatnich lat. W miarę możliwości (czytaj: sytuacji finansowej w spółce) będziemy starali się wypłacać dywidendę regularnie.

 

Rafi: Co Pan sądzi o bieżącej wycenie akcji?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: Aktualna wycena TIM na GPW jest poniżej wartości fundamentalnej oraz nie odzwierciedla potencjału dalszego rozwoju GK. Potwierdzeniem niedowartościowania naszych akcji są raporty analityczne, które wskazują na dużo większą wartość TIM SA.

 

borys: Czy spadek udziału kabli w sprzedazy byl wynikiem jakiegos jednorazowych zdarzen? Czy taki trend bedzie tez w kolejnych kwartałach?

 

Zarząd TIM SA: [Krzysztof Folta]: Od kilku lat staramy się sterować strukturą sprzedaży. Nie jest tajemnicą, że preferujemy sprzedaż towarów wysokomarżowych. Kable i przewody są towarami FMCG, czyli o dużych wolumenach i niskiej marży. Podjęliśmy decyzję, że jeśli marże na ww. towarach spadają poniżej określonego poziomu, to nie będziemy realizować zamówień na ww. towary. Jest to jedna z przyczyn spadku sprzedaży w tym asortymencie. Drugą przyczyną jest sytuacja w sektorze budownictwa. Czas pokaże, która z tych przyczyn była jednorazowa, a która - trwała.

 

lucas: Skad taka wysoka rentownosc brutto na sprzedazy w pierwszym kwartale?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Nosal]: Wysoka rentowność jest wynikiem wzrostu marży na sprzedaży. Prace nad wzrostem maraży były rozpczęte w 2018 r. W 2019 r. dodatkowym wzmocnieniem pracy nad marżą była zmiana w systemie wynagradzania w sieci sprzedaży, ukierunkowana na generowanie wyższej rentowności sprzedaży. Dodatkowo, Spółka podejmuje szerego dodatkowych działań systemowych usprawniających zarządzanie polityką cenową.

 

Radek: W strategii jest cel przychodów i rentowności dla spółki TIM. a jakie są cele dla całej grupy?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: Nie publikujemy prognoz wyników finansowych dla Grupy Kapitałowej TIM. Natomiast celem dla spółki zależnej 3LP jest osiągnięcie co najmniej 50% przychodów z usług logistycznych od klientów spoza Grupy TIM. W przypadku Rotopino.pl zakładamy dalszy wzrost skali działalności, z dużą koncentracją na poprawie rentowności działalności.

 

szyna: Witam, czy zarząd rozważa zmianę w strukturach sprzedażowych opierających sie obecnie na biurach handlowych?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Nosal]: Od uruchomienia sprzedaży w kanale e-commerce, komunikujemy to, że działamy w modelu hybrydowym, czyli wykorzystujemy kompetencje ludzi w sieci sprzedaży i technologię, którą oferuje nam nasz sklep online. Tym samym, nie przewidujemy zmian w modelu działania biznesowego firmy.

 

potencjalnyakcjonariusz: Czy TIM dopuszcza mozliwość sprzedaży spółek zależnych Rotopino lub 3LP?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: TIM zakończył przegląd opcji strategicznych dla spółek zależnych i związku z tym zakładamy, że co najmiej w średnim horyzoncie czasowym kształt GK pozostanie bez zmian.

 

darCO: To które czynniki są najistotniejsze w Waszym biznesie, skoro koniunktura w budownictwie raczej nie, albo przynajmniej niewiele?

 

Zarząd TIM SA: [Krzysztof Folta]: Od momentu zmiany modelu działania mamy kilka podstawowych celów do osiągnięcia: - wzrost liczby klientów, w szczególności klientów lojalnych (dokonujących zakupów min. 1 raz w miesiącu); - wzrost liczby SKU dostępnych online, od ręki (ok. 70 000) oraz liczby SKU prezentowanych w sklepie (ok. 200 000), co powoduje wzrost sprzedawanych SKU - miesięcznie, kwartalnie, rocznie - i stanowi istotną przewagę konkurencyjną; - dzięki umiejętnemu doborowi asortymentu poprawiania marży brutto na sprzedaży; - permanentna optymalizacja kosztów operacyjnych.

 

MarekJ: Kiedy pierwszy 1mld. w przychodach? :)

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk, Piotr Nosal]: Zgodnie z opublikowaną strategią na lata 2019-2021 zakładamy, że przychody TIM przekroczą 1 mld zł w 2021 roku. Natomiast przychody GK TIM powinny przekroczyć 1 mld zł już rok wcześniej, czyli 2020 roku.

 

KID: Czy analizowała spółka możliwość potencjalnych przejęć w Polsce bądź w innych krajach w regionie?

 

Zarząd TIM SA: [Krzysztof Folta]: W opublikowanej przez nas w kwietniu 2019 strategii do 2021 nie przewidujemy akwizycji i przejęć.

 

Guala: Z czego wynikał tak duży wzrost amortyzacji w 1Q 2019 r. względem 1Q 2018 r.?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: Wzrost amortyzacji wynika przede wszystkim z wdrożenia MSSF 16, które spowodowało wzrost amortyzacji o 2,1 mln zł.

 

Żabka: Czy można oczekiwać, że w kolejnych kwartałach przyrost kosztów operacyjnych nadal będzie wolniejszy niż przyrost przychodów?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: Zakładamy utrzymanie takiej samej tendencji w kolejnych kwartałach 2019 r.

 

Kami: Czy można liczyć, że ewentualne spotkania z inwestorami, choćby takie jak to obecne, staną się w przyszłości standardem spółki po każdej publikacji wyników?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Nosal]: Dzisiaj mamy swój debiut w tym rodzaju komunikacji i jak najbardziej, planujemy konntynuować tę tradycję przy okazji publikacji kolejnych raportów i innych, ważnych wydarzeń z życia Spółki. Już dziś zapraszamy na kolejne spotkania z Zarządem w takiej formule :-)

 

MaciejP: Ilu obecnie klientow ma 3LP? Jaki jest obecnie udzial klientow zewnetrznych?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: 3LP ma kilkunastu klientów zewnętrznych, którzy generują ok. 35% przychodów spółki z usług logistycznych.

 

HRowiec: Jak zmieniła się liczba pracowników w 1Q 2019 r. względem końcówki 2018 r. i względem 1Q 2018 r.? Czy wzrost kosztów wynagrodzeń wynikał ze wzrostu liczby pracowników, czy też z rosnących wynagrodzeń?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: Liczba pracowników nie zmieniła się istotnie w relacji do I kw. 2018, natomiast wzrostu kosztu wynagrodzeń wynika z założenia wyższych rezerw na premie.

 

szyna: czy nie obawiacie się że wzrost marży będzie hamował wzrost obrotów?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Nosal]: Mimo tak dynamicznego wzrostu marży w minionym kwartale, prace nad polityką cenową firmy są prowadzone w sposób przemyślany i zrównoważony. Uważam, że cały czas ceny oferowane naszym klientom są atrakcyjne i zakładam, że w przyszłości ten stan się nie zmieni i tym samym wzrost marży nie powinien hamować wzrostu przychodów.

 

szyna: Pytanie do Pana Prezesa KF: czy rozważa Pan sprzedanie większości pakietu akcji? (sprzedanie firmy?)

 

Zarząd TIM SA: [Krzysztof Folta]: Od lutego 1998 r. wszystkie akcje TIM SA są notowane na GPW. Dzięki temu są płynne i dostępne do kupna/sprzedaży. W ostatnim czasie (dane dostępne w raportach bieżących spółki) dokonywałem zakupów akcji. Nie używam zwrotów "zawsze" i "nigdy" w długiej perspektywie czasu.

 

Pasywek: Na czym spółka opiera swój optymizm na dalszą część roku?

 

Zarząd TIM SA: [Krzysztof Folta]: Od kilku lat staramy się tak zarządzać TIM SA (organizacja "antykrucha"), by być przygotowanym na różnego rodzaju turbulencje. Taki model zarządzania organizacją pozwala być przygotowanym na hossę i bessę. Stąd mój optymizm co do przyszłości.

 

Trawa: Jaki szacunkowy procent sprzedaży stanowią na dziś produkty wysokomarżowe? Jaka w Pańskiej ocenie może być docelowa struktura udziału w przychodach tego typu produktów?

 

Zarząd TIM SA: [Krzysztof Folta]: W I kw. 2018 r. udział produktów wysokomarżowych stanowił 60% sprzedaży, natomiast w I kw. 2019 r. - 64,6%. Celem długoterminowym jest wzrost udziału tych produktów do 70%. Jest to skorelowane z udziałem sprzedaży online, która również stanowi 70% przychodów ze sprzedaży spółki.

 

darCO: W jaki sposób oceniacie i zabezpieczacie się przed ewentualnym wejściem potężnych graczy e-commerce w segment B2B (np. Amazon)?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Nosal]: Nie jestem pewnien, czy na to pytanie możemy znaleźć jednoznaczną odpowiedź. Nasze otoczenie biznesowe charakteryzuje się duzą zmiennością. W wielu obszarach życia jesteśmy w momencie wykładnicznego skalowania zmian. Z naszego punktu widzenia musimy konsekwentnie realizować przyjętą strategię, uważnie obserwując to, co dzieje się wokół nas i jednocześnie być organizacją elastyczną, która w szybki sposób będzie potrafiła dostosować się do nowych wyzwań.

 

Spec: Z czego wynika obecna w aktywach pozycja wartość firmy na kwotę ok. 15 mln zł?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: Wartość firmy w naszym bilansie skonsolidowanym wynosi 5,9 mln zł i jest pochodną przejęcia kilka lat temu spółki Rotopino.pl.

 

akcjonariusz: Ostatnio pojawily sie raporty domu analiz i mbanku na temat spółki. Czy wg Państwa prognozy wynikowe z tych raportow sa do spelnienia? :)

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: Spółka nie publikuje prognoz, natomiast uważamy, że założenia i wyniki zaprezentowane przez analityków są relatywnie konserwatywne.

 

Wojtczak: Czy spółka ubezpiecza swoje należności? Jeśli tak, to jaki ich procent?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: Tak, co do zasady spółka ubezpiecza 100% swoich należności.

 

OPornik: Jaki docelowo przewidujecie Państwo wolumen sprzedaży przez sklep internetowy w stosunku do całości sprzedaży?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Nosal]: Aktualnie realizujemy ponad 70% sprzedaży za pomocą naszego kanału online i wartość ta jest stabilna w okresie ostatnich dwóch lat. Specyfika oferty jest taka, że cześć produktów, które oferujemy naszym klientom są produktami inwestycyjnymi. Produkty takie są ofertowane - np. podczas przetargów, więc siłą rzeczy, muszą być sprzedawane poza kanałem online w sposób tradycyjny. Tym samym, podział sprzedaży online i offline (70/30) nie ulegnie znaczącym zmianom.

 

potencjalnyakcjonariusz: Branża w której działacie jest bardzo rozdrobniona. TIM nie chce przejmować firm. Czy nie boicie się ryzyka związanego z konsolidacją branży? Czy macie pomysły na konsolidację branży ale bez przejęć ( alianse strategiczne itp )?

 

Zarząd TIM SA: [Krzysztof Folta]: Od kilku lat pracujemy nad poprawą naszej oferty: - rozszerzenie oferty dostępnej od ręki; - rozszerzenie oferty produktowej dostępnej na zamówienie (rozszerzamy listę dostawców); - ciągły rozwój funkcjonalności TIM.pl, zgodnie z oczekiwaniami klientów; - poprawa jakości funkcjonowania - zmniejszanie liczby błędów, dostawy w 24 h (98,5%); - otwarte dzielenie się wiedzą techniczną i wsparcie klientów w ramach doradztwa technicznego (online i offline). Powyższe działania powodują nieustanny wzrost liczby naszych klientów kosztem konkurencji.

 

Janek: Czy rozważają Państwo możliwość emisji akcji w perspektywie najbliższych 24 miesięcy?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: Struktura finansowania działalności Grupy Kapitałowej TIM jest konserwatywna i stabilna. W związku z tym nie zakładamy potrzeby pozyskiwania dodatkowego finansowania poprzez emisję akcji.

 

Błażej: Jaka jest zdolność spółki do przerzucenia np. wzrostu ceny kabli i przewodów na końcowych odbiorców w sytuacji np. bardzo istotnego wzrostu cen miedzi?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Nosal]: W zakresie magazyzowania kabli i przewodów Spółka prowadzi bardzo zrównoważoną politykę logistyczną utrzymując zapas produktów, które podlegają wahaniom surowcowym na bezpiecznym poziomie. Tak, aby oferować klientom najlepszą możliwą cenę w danym momencie. Nie mamy jednak wpływu na światowy kurs miedzi i politykę cenową naszych dostawców, więc jeśli ceny będą istotnie rosnąć, to ceny na rynku również.

 

Janek: Jakie inwestycje zamierzają Państwo zrealizować w Grupie w perspektywie najbliższych 12 i 36 miesięcy? Z jakimi nakładami mogą się one wiązać?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: Zakładamy dokończenie inwestycji związanych z doposażeniem Centrum Logistycznego 3LP SA, modernizację infrastruktury IT oraz upgrade i wdrożenie nowych systemów informatycznych w TIM SA. Łączny budżet powyższych inwestycji zamknie się w przedziale 8-10 mln zł w perspektywie 12 miesięcy.

 

918: W jakim stopniu wykorzystane są na dziś możliwości spółki 3LP?

 

Zarząd TIM SA: [Krzysztof Folta]: Struktura organizacyjna Centrum Logistycznego 3LP SA składa się z kilku stref. W większości z nich wykorzystujemy 85-95% możliwości. Największe rezerwy są w strefie cubic shuttle, która jest wykorzystana w ok. 40%. W tej chwili główne działania Zarządu 3LP są skierowane na pozyskanie klientów dla tej strefy.

 

szyna: obecny udział w branży rzędu 7-8% jest dość stały na przestrzeni ostatnich lat. Czy TIM ma strategie i pomysł jak zdobyć dużo większy udział w rynku, który obecnie jest bardzo rozdrobniony?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Nosal]: Udział w rynku w momencie uruchomienia sprzedaży online wynosił około 6%, w tej chwili wynosi ponad 8%. Z każdym rokiem zwiększamy skalę działalności, zwiększając jednocześnie nasze udziału w rynku. W Polsce mamy jednak do czynienia z bardzo rozdrobionym rynkiem dystrybucji elektrotechniki, a duża jeogo cześć jest skoncentrowana w bardzo rozdrobnionych grupach zakupowych, tym samym, ciężko w organiczny sposób uzyskiwać zanczące udziały w rynku podczas kolejnych lat. Zakładamy jednak, że ciągły wzrost przychodów powinien powodować to, że z każdym rokiem będziemy zwiększać nasze udziały.

 

Janek: czy w ostatnich tygodniach/miesiącach dostrzegają Państwo zwiększone zainteresowanie spółką ze strony TFI/OFE?

 

Zarząd TIM SA: [Piotr Tokarczuk]: W ostatnich miesiącach obserwujemy coraz większe zainteresowanie akcjami naszej spółki ze strony inwestorów instytucjonalnych. Stąd też zwiększyliśmy pokrycie analityczne spółki, by lepiej odpowiedzieć na zwiększone zapotrzebowanie informacyjne ze strony tych inwestorów.

 

Moderator: Dziękujemy za Państwa udział i wszystkie pytania. Jesteśmy pewni, że spotkamy się przy okazji kolejnego czatu :). Korzystając z okazji, zapraszamy w najbliższy piątek na Targi "Twoje Inwestycje" w ramach konferencji WallStreet w Karpaczu, gdzie będzie czekał na Państwa Piotr Tokarczuk - członek Zarządu i CFO TIM SA. Do zobaczenia!

Zobacz również:

Najważniejsza rzecz to nowe wydanie światowego bestsellera, którego premiera już w maju 2019 roku. Strategicznym partnerem polskiego wydania jest broker XM.

To świetna okazja, aby poznać spółkę oraz jej rozwiązania technologiczne. Spotkanie będzie miało miejsce we Wrocławiu, ul. Rzeźnicza 32-33.

Czat inwestorski: Wyniki TIM SA i Grupy Kapitałowej TIM za 2018 r. i I kw. 2019 r. oraz strategia średnioterminowa TIM do 2021 r.
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie