Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Strategia rozwoju w branży mody w dobie rewolucji internetowej. Prezentacja spółek Bialcon SA, Marie Zelie SA, Grupa Moda SA

© tan4ikk - Fotolia.com

Chcesz wiedzieć jak wygląda rozwój w branży modowej w dobie rewolucji internetowej? Zapraszamy na webinar z przedstawicielami trzech spółek modowych: Bialcon, Grupa Moda S.A. oraz Marie Zélie SA. Webinar odbędzie się w czwartek 14 marca o godzinie 14:00.

 

Strategia rozwoju w branży mody w dobie rewolucji internetowej

 

 

Webinar poprowadzą:

 

Jakub ChwesiukJakub Chwesiuk

Przewodniczący Rady Nadzorczej Bialcon SA (branża fashion/www.bialcon.pl) oraz Cieleśnica SA (branża spożywcza i hotelarska/www.cielesnica.com). Prezes Towarzystwa Biznesowego Bialskiego. Wiceprezes Szkoły o profilu katolickim w Białej Podlaskiej. Lider Bialskiego Klubu Ojca w ramach inicjatywy tato.net. Studiował w Szkole Głównej Handlowej. Wieloletni instruktor harcerski Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej. Szczęśliwy mąż i ojciec czwórki dzieci. 

 

 Firma Bialcon istnieje na rynku od 1992 roku. Przez te 27 lat nasza marka ugruntowała swoją pozycję wśród brandów odzieżowych, ale co ważniejsze zostały docenione przez Polki, to właśnie zaufanie jakim obdarzyły nas Klientki pozwoliło rozwinąć ogólnopolską sieć sprzedaży, liczącą ponad 170 salonów - zarówno małych butików jaki i sklepów w największych centrach handlowych w Polsce. Marki Bialcon i Rabarbar powstają w 100% w Polsce,  a nasi specjaliści z pasją i niezwykłym zaangażowaniem nadzorują każdy etap powstania kolekcji – od projektu do produktu końcowego. Roczna produkcja to ok. 250 tys. sztuk ubrań, dzięki różnorodności oferowanych modeli każda kobieta jest w stanie stworzenie swój indywidualny i niepowtarzalny look.

Pobierz prezentację

 

 

Marcin GochaMarcin Gocha
Entuzjasta technologii i marketingu z wizją wzmacniania powiązań biznesowych w ramach łańcucha wartości w branży modowej.
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Rozwija synergię jako prezes Grupa Moda S.A. i prezes Towarzystwa Biznesowego Wrocławskiego. Z sukcesem zrealizował ponad 300 projektów biznesowych w marketingu, systemach B2B, e-commerce, programach lojalnościowych dla klientów takich jak: AIG Bank, DHL Global Forwarding, Dialog S.A., Tarczyński S.A., Continental Polska, Modeka GMBH, Pekao S.A., Dekoral S.A. Braas Polska. Prywatnie wielki fan sportów motorowych i uczestnik imprez motoryzacyjnych.

 

Klaster przedsiębiorców, inwestorów, producentów i ekspertów, wszelkich podmiotów branży modowej. Firma dostarcza kreatywne i praktyczne rozwiązania budujące wzajemną siłę polskich marek międzynarodowego sektora fashion, wytwarzając synergię branżowego łańcucha wartości w ramach wzajemnych kompetencji komplementarnych. 

Pobierz prezentację

 

Krzysztof Ziętarski
Prezes i założyciel Marie Zélie SA. Skuteczny w budowaniu marek premium przy wykorzystaniu marketingu internetowego. Fotograf z doświadczeniem w e-biznesie opartym na produktach cyfrowych (Delicious Presets - deliciouspresets.pl)

 

Młoda marka modowa z Gdańska, od 2,5 roku budująca silną pozycję na rynku ecommerce. Szybko rosnąca wartość miesięcznie obsługiwanych zamówień osiąga 1 mln zł (luty 2019) 

 

Pobierz prezentację

Zobacz również:

Już po raz czwarty, w tym roku w listopadzie odbędzie się konferencja Let's DiNapoli Day. Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych zostało Partnerem wspierającym tego wydarzenia.

Po próbie odbicia, takie firmy jak PGE, Tauron czy Energa zaliczyły kolejną głęboką przecenę.

Strategia rozwoju w branży mody w dobie rewolucji internetowej. Prezentacja spółek Bialcon SA, Marie Zelie SA, Grupa Moda SA
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie