Chat with us, powered by LiveChat

Strategia rozwoju w branży mody w dobie rewolucji internetowej. Prezentacja spółek Bialcon SA, Marie Zelie SA, Grupa Moda SA

© tan4ikk - Fotolia.com

Chcesz wiedzieć jak wygląda rozwój w branży modowej w dobie rewolucji internetowej? Zapraszamy na webinar z przedstawicielami trzech spółek modowych: Bialcon, Grupa Moda S.A. oraz Marie Zélie SA. Webinar odbędzie się w czwartek 14 marca o godzinie 14:00.

 

Strategia rozwoju w branży mody w dobie rewolucji internetowej

 

 

Webinar poprowadzą:

 

Jakub ChwesiukJakub Chwesiuk

Przewodniczący Rady Nadzorczej Bialcon SA (branża fashion/www.bialcon.pl) oraz Cieleśnica SA (branża spożywcza i hotelarska/www.cielesnica.com). Prezes Towarzystwa Biznesowego Bialskiego. Wiceprezes Szkoły o profilu katolickim w Białej Podlaskiej. Lider Bialskiego Klubu Ojca w ramach inicjatywy tato.net. Studiował w Szkole Głównej Handlowej. Wieloletni instruktor harcerski Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej. Szczęśliwy mąż i ojciec czwórki dzieci. 

 

 Firma Bialcon istnieje na rynku od 1992 roku. Przez te 27 lat nasza marka ugruntowała swoją pozycję wśród brandów odzieżowych, ale co ważniejsze zostały docenione przez Polki, to właśnie zaufanie jakim obdarzyły nas Klientki pozwoliło rozwinąć ogólnopolską sieć sprzedaży, liczącą ponad 170 salonów - zarówno małych butików jaki i sklepów w największych centrach handlowych w Polsce. Marki Bialcon i Rabarbar powstają w 100% w Polsce,  a nasi specjaliści z pasją i niezwykłym zaangażowaniem nadzorują każdy etap powstania kolekcji – od projektu do produktu końcowego. Roczna produkcja to ok. 250 tys. sztuk ubrań, dzięki różnorodności oferowanych modeli każda kobieta jest w stanie stworzenie swój indywidualny i niepowtarzalny look.

Pobierz prezentację

 

 

Marcin GochaMarcin Gocha
Entuzjasta technologii i marketingu z wizją wzmacniania powiązań biznesowych w ramach łańcucha wartości w branży modowej.
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Rozwija synergię jako prezes Grupa Moda S.A. i prezes Towarzystwa Biznesowego Wrocławskiego. Z sukcesem zrealizował ponad 300 projektów biznesowych w marketingu, systemach B2B, e-commerce, programach lojalnościowych dla klientów takich jak: AIG Bank, DHL Global Forwarding, Dialog S.A., Tarczyński S.A., Continental Polska, Modeka GMBH, Pekao S.A., Dekoral S.A. Braas Polska. Prywatnie wielki fan sportów motorowych i uczestnik imprez motoryzacyjnych.

 

Klaster przedsiębiorców, inwestorów, producentów i ekspertów, wszelkich podmiotów branży modowej. Firma dostarcza kreatywne i praktyczne rozwiązania budujące wzajemną siłę polskich marek międzynarodowego sektora fashion, wytwarzając synergię branżowego łańcucha wartości w ramach wzajemnych kompetencji komplementarnych. 

Pobierz prezentację

 

Krzysztof Ziętarski
Prezes i założyciel Marie Zélie SA. Skuteczny w budowaniu marek premium przy wykorzystaniu marketingu internetowego. Fotograf z doświadczeniem w e-biznesie opartym na produktach cyfrowych (Delicious Presets - deliciouspresets.pl)

 

Młoda marka modowa z Gdańska, od 2,5 roku budująca silną pozycję na rynku ecommerce. Szybko rosnąca wartość miesięcznie obsługiwanych zamówień osiąga 1 mln zł (luty 2019) 

 

Pobierz prezentację

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie