Chat with us, powered by LiveChat
×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.

Tomczyk (K2 Internet): Myślę, że wyniki IV kw. pozytywnie zaskoczą

„Działamy na rosnącym rynku. Wydatki reklamowe w Polsce na Internet wzrosły w zeszłym roku o około 15% i osiągnęły poziom 3 mld zł. My jesteśmy dokładnie na tym rynku, w związku z tym jesteśmy beneficjentem tych wzrostów. W 2016 roku rynek ten ma dalej rosnąć, a my staramy się umacniać swoją pozycję” – mówił w wywiadzie dla kanału Inwestorzy.tv Prezes Zarządu K2 Internet S.A., Tomasz Tomczyk.

Inwestorzy.tv


Inne nagrania kanału Inwestorzy.tv

 

Paweł Cymcyk - Komentarz Tygodnia    Albert „Longterm” Rokicki - Pytania do Longterma