„Jesteśmy w tej chwili na takim etapie rynku telewizyjnego, że trudno jest oczekiwać szybkich rezultatów. Rynek jest bardzo nasycony. Trudno jest oczekiwać w trzy miesiące efektu wzmocnienia marek dwóch pozostałych kanałów poprzez nazwanie ich 4fun. Na pewno dla kanału głównego było to odświeżenie marki i zatrzymanie spadków, gdyż nasze wyniki oglądalności jeśli chodzi o główny kanał 4fun są lepsz eniż rok temu porównując analogiczne okresy” - mówił w komentarzu dla kanału Inwestorzy.tv Prezes Zarządu 4fun Media S.A., Rafał Baran.
Inne nagrania kanału Inwestorzy.tv
Piotr Kuba - Skarbiec TFI S.A. |
|
Mariusz Golec - Wielton S.A. |
|
|
|
Autor artykułu
Adrian Mackiewicz, główny analityk rynku akcji SII
Posiadacz tytułu CFA i licencji doradcy inwestycyjnego (nr licencji 571). Ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych współpracuje od 2014 roku, obecnie na stanowisku dyrektora działu analiz. Autor licznych komentarzy rynkowych i analiz spółek notowanych na polskiej giełdzie. Prowadzi cykliczne webinary poświęcone analizie spółek z GPW oraz edukacyjny portfel akcyjny. Można go posłuchać w podcaście SII Echa Rynku. Prelegent na konferencjach inwestorskich. Autor wielu materiałów edukacyjnych, artykułów i webinarów, poświęconych zagadnieniom związanym z inwestowaniem i analizowaniem instrumentów finansowych. Zwolennik fundamentalnego podejścia do inwestowania.