Chat with us, powered by LiveChat
×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.

Kaźmierczak (Ambra): Będziemy wypłacać coraz większą dywidendę

Skomentuj artykuł
© ZoomTeam – Fotolia.com

„Polski rynek win jest w początkowej fazie rozwoju. Konsumpcja wina w Polsce wynosi około 2,5 litra na statystycznego Polaka w porównaniu do około 20 litrów w Europie Zachodniej. W ostatnich latach wzrost rynku wyhamował do 2% - 3%. Liczymy, że w najbliższych latach wzrost rynku wina będzie się poprawiał równolegle do polskiej koniunktury” – mówił w wywiadzie dla kanału Inwestorzy.tv podczas konferencji WallStreet w Karpaczu Wiceprezes Zarządu Ambra S.A., Piotr Kaźmierczak.

 

Inwestorzy.tv

 

Spółka Ambra jest liderem na polskim rynku, o bardzo rozpoznawalnej marce. Sprzedaż wprowadzonego przez spółkę dwa lata temu Cydru Lubelskiego ma wynieść w tym roku 6 tys. litrów, trzykrotnie więcej niż rok temu. Zdaniem zarządu cydr stanie się zyskownym produktem już w przyszłym roku. Wszystkie produkty spółki są dostępne w szerokiej dystrybucji we wszystkich kanałach, w tym spółka posiada największą na rynku sieć sklepów specjalistycznych z winem liczącą 25 punktów. Spółka prowadzi również sprzedaż online przez Internet dzięki przejęciu większościowego udziału w tym roku w spółce Winezja.pl.

Autor artykułu

 

Adrian Mackiewicz, główny analityk rynku akcji SII Adrian Mackiewicz, główny analityk rynku akcji SII

Posiadacz tytułu CFA i licencji doradcy inwestycyjnego (nr licencji 571). Ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych współpracuje od 2014 roku, obecnie na stanowisku dyrektora działu analiz. Autor licznych komentarzy rynkowych i analiz spółek notowanych na polskiej giełdzie. Prowadzi cykliczne webinary poświęcone analizie spółek z GPW oraz edukacyjny portfel akcyjny. Można go posłuchać w podcaście SII Echa Rynku. Prelegent na konferencjach inwestorskich. Autor wielu materiałów edukacyjnych, artykułów i webinarów, poświęconych zagadnieniom związanym z inwestowaniem i analizowaniem instrumentów finansowych. Zwolennik fundamentalnego podejścia do inwestowania.

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Więcej informacji o projekcie