Chat with us, powered by LiveChat

PEKAO zmienia barwy

Po trzech odrzuconych wnioskach patentowych, Pekao ostatecznie zrezygnował z umieszczenia w nazwie banku lidera grupy - UniCredit. Nowe barwy będą symbolizowały przynależność do włoskiej grupy kapitałowej. Łączne koszty rebrandingu to 40 mln zł, a nakłady na promocję banku podczas Euro2012 to 10 mln zł.


"Do końca 2012 roku nastąpi wymiana oznakowania w 500 oddziałach oraz 1.880 bankomatów, które są zlokalizowane poza oddziałami. Pozostałe 500 oddziałów otrzyma nowe barwy do końca 2013 roku"- powiedział wiceprezes Marian Wężyński podczas konferencji prasowej.


"W tym roku nakłady na rebranding wyniosą ok. 20 mln zł, w przyszłym podobnie" - dodał.

 

Dla banku Euro 2012 to doskonała okazja do zmiany wizerunku, tym bardziej, że nowe biało - czerwone logo kojarzone są z barwami narodowymi. Właśnie na tym założeniu, Pekao ma opierać kampanię informacyjną podczas trwania mistrzostw. Z okazji Euro 2012 bank przygotował nowe karty prepaidowe, oryginale dla każdego z 4 miast - gospodarzy. Bank szacuje, że w czasie trwania turnieju sprzeda kilkaset tysięcy takich kart.

 

 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie