Grupa kapitałowa 4funMedia S.A. działa na rynku telewizji tematycznych i mediów cyfrowych. 4fun Media S.A. jest interaktywną platformą telewizyjną, dystrybuującą treści video poprzez telewizję, telefonię komórkową, platformy IPTV oraz Internet. Spółka jest nadawcą kanałów telewizyjnych 4fun.tv i rebel:tv, producentem i dystrybutorem treści multimedialnych i programów lelewizyjnym oraz dystrybutorem międzynarodowych kanłałów telwizyjnych, takich jak BBC Lifestyle, BBC Enterteinment, Playboy.
Spółka zamierza kontynuować własny rozwój w trzech głównych kierunkach:
• rozbudowa komplementarnej oferty produktowej skierowanej do widza w wieku 16-49 lat, której głównym elementem ma być tworzenie i nadawanie kolejnych telewizji tematycznych oraz sprzedaż własnych, innowacyjnych rozwiązań technologicznych w tym produkcji realizowanej dla odbiorców zewnętrznych i przystosowanej do cyfrowych kanałów dystrybucji;
• dalsza ekspansja na rynku polskim poprzez docieranie z emisją kanałów tematycznych oraz z pozostałymi produktami i usługami do jak największej liczby widzów oraz budowa mocnej pozycji we wszystkich kanałach dystrybucji. Spółka zamierza systematycznie powiększać obecny zasięg techniczny w obszarze transmisji kanałów tematycznych, telefonii komórkowej i w nowych mediach;
• ekspansja na rynki zagraniczne, która opierać się będzie na pozyskiwaniu nowych partnerów zagranicznych w celu reprezentowania ich kanałów tematycznych na rynku polskim, wprowadzeniu własnych produktów na rynki zagraniczne o wysokim potencjale wzrostu oraz akwizycjach firm działających na tych rynkach o komplementarnej ofercie usług
Zarząd 4 fun Media S.A. poinformował w piątkowy wieczór, iż w wyniku złożonych deklaracji nabycia w ramach Transzy Inwestorów Instytucjonalnych, ostateczna cena emisyjna akcji serii D została ustalona na 18 zł za jedną akcję. Inwestorzy zapisali się na wszystkie, 600 000 akcji Oferowanych w tej transzy. Od dzisiaj rusza Publiczna Subskrypcja akcji serii D, która obejmie równolegle Transzę Otwartą, skierowaną do inwestorów indywidualnych. W jej ramach będzie do objęcia 200 000 sztuk akcji. Zapisy potrwają do środy 20 października. Oferującym emisję jest Dom Maklerski IDM S.A.
„Jesteśmy zadowoleni z wyników book-buildingu. Liczba akcji na które zapisali się inwestorzy, przekroczyła poziom 600 000 sztuk. Ostateczna cena emisyjna na poziomie 18 złotych (o 12,5% wyższa od ceny minimalnej) potwierdza słuszność przewidywań Zarządu, który w związku z ogłoszeniem prognozy na 2010 r., ustalił widełki cenowe w przedziale 16-20 zł. Realizacja zapowiedzianej prognozy na rok bieżący nie jest zagrożona, tym bardziej, że IV kwartał jest zwykle bardzo dobry w tej branży. Dlatego uważam, że cena za akcję na poziomie 18 zł zawiera w sobie satysfakcjonujące dyskonto i można ją uznać za atrakcyjną dla inwestorów" - komentuje wyniki book-buildingu, Ewa Czekała, Prezes Zarządu 4fun Media S.A.
Spółka 4fun Media S.A. ogłosiła przed tygodniem prognozę na 2010 r. Zakłada ona wzrost przychodów i zysków na poziomie 30%.
(w tyś. zł.) |
2009 | 2010 | Dynamika (%) |
Przychody ze sprzedaży | 13.535 | 17.555 | 129,70 % |
EBITDA | 4.977 | 6.952 | 139,68 % |
Zysk netto | 3.139 | 4.059 | 129,30 % |
Prognozę wyników finansowych Grupy Kapitałowej 4fun Media S.A., Zarząd Spółki uzasadnił wzrostem przychodów reklamowych. Zarząd prognozuje wzrost przychodów reklamowych o 60% w stosunku do 2009 roku. Szacowany wzrost uwzględnia również utrzymanie istniejących obecnie strumieni przychodów pochodzących z długoterminowych kontraktów realizowanych przez spółkę zależną Emitenta oraz uzyskiwaniem przez nią zaplanowanych przychodów prowizyjnych.
Pliki:
Prezentacja_4_Fun_Media_SA.pdf
Dalszych informacji udziela:
Tymon Betlej
Doradca Zarządu 4fun Media SA
tymon.betlej@4fun.tv
603 07 34 56