Temat czatu: Digitree Group po pierwszym półroczu 2024 roku: wyniki i działalność Grupy
Data: czwartek, 19 września, godz. 12:00 Dodaj do kalendarza Google
Na pytania inwestorów odpowie:
Konrad Żaczek
Prezes zarządu Digitree Group
Przed dołączeniem do Grupy Kapitałowej Digitree Group jako Członek Zarządu pracował w 21 Concordia jako Associate i Principal, gdzie był odpowiedzialny za procesy inwestycyjne i nadzór nad inwestycjami m.in. w Grupie Kapitałowej Digitree Group, Monevia sp. z o.o i Hollywood S.A. Wcześniej, jako analityk inwestycyjny w Concordia sp. z o.o. był odpowiedzialny za usługi bankowości inwestycyjnej. Konrad Żaczek pracował również jako analityk w firmie doradztwa finansowego i butiku inwestycyjnym Navigator Capital, gdzie był odpowiedzialny za wykonywanie analiz oraz strukturyzowanie transakcji M&A, IPO oraz ofert prywatnych (private placements) dla małych i średnich spółek. Konrad Żaczek otrzymał tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie Łódzkim. Od września 2021 pełnił funkcję Członka Zarządu Digitree Group S.A., natomiast od kwietnia 2022 r. – Prezesa Zarządu Spółki
Grupa Kapitałowa Digitree Group
Grupa Kapitałowa Digitree Group dostarcza efektywne rozwiązania digitalowe, które dzięki swojemu kompleksowemu charakterowi, odpowiadają na potrzeby naszych partnerów we wszystkich obszarach biznesu cyfrowego. Oferowane rozwiązania realizowane są dzięki autorskim narzędziom technologicznym, partnerstwu z globalnymi liderami technologii, własnym zasobom bazodanowym oraz wiedzy specjalistów.
Nasze 19-letnie doświadczenie w budowaniu efektywnych narzędzi digitalowych sięga 2005 roku, kiedy stworzyliśmy jedną z pierwszych w Polsce firm, dostarczających rozwiązania z zakresu e-mail marketingu. Przez niemal dwie dekady rozwijaliśmy nasze usługi w kierunku holistycznej obsługi obecności klientów w Internecie, tworzyliśmy i przejmowaliśmy nowe projekty i spółki. Dziś jesteśmy Grupą Kapitałową, która z sukcesem rozwija własne narzędzia technologiczne, wspierając automatyzację procesów biznesowych naszych partnerów, ich komunikację i sprzedaż. Doradzamy najskuteczniejsze rozwiązania, a odradzamy te mniej efektywne dla danego biznesu. Prowadzimy naszych klientów od celu po efekt, biorąc tym samym odpowiedzialność za nasze działania.
Grupa generuje sprzedaż i dostarcza danych kontaktowych do potencjalnych klientów (tzw. leady sprzedażowe), precyzyjnie dociera do wyznaczonych grup docelowych, wykorzystując dane i sztuczną inteligencję, dostarcza narzędzia do e-mail marketingu i marketing automation (autorski system SARE), skutecznie wdraża platformy e-commerce oparte o systemy Magento2, PrestaShop, Shopware czy WooCommerce. Ponadto, zajmujemy się doradztwem strategicznym w Internecie, tworzymy strategie marek, strategie sprzedażowe, a także rozwijamy brand awareness (świadomość marek) dzięki profesjonalnej współpracy z influencerami. Dostarczamy efektywne media reklamowe, wykorzystujemy algorytmy machine learning, prężnie działamy w zakresie Google Shopping Ads oraz monetyzujemy bazy e-mailingowe i ruch na stronach www. Jesteśmy partnerem biznesowym, który kompleksowo wdraża rozwiązania digital marketingowe: od wdrożenia dopasowanej do potrzeb platformy, przez niezbędne know-how dotyczące tego, jak za pomocą tej platformy osiągać zamierzone cele (np. sprzedaż na określonym poziomie) w sposób jak najbardziej zautomatyzowany, szybki i efektywny.
Grupa Digitree Group realizuje projekty i usługi dla największych polskich i światowych marek takich jak DHL Parcel, L'Occitane, Deni Cler Milano, PAYBACK, Leroy Merlin, L’Oreal Paris, Maybelline New York, Pandora, Wedel, Sopro Polska, Madej Wróbel, Garnier, Mixa, Bielenda, Neboa, Nyx PM, WWF Polska, Szumisie, Auchan, Selsey, Medicover, Galeria Katowicka, Ruch Chorzów, LPP, Jerónimo Martins, Audiofon, GroupM, Havas Media, Dentsu, Omnicom Media Group, Publicis Groupe, Kontigo, 4F, Fakro, Coccodrillo i Grupa MTP.