Zapis ósmego webinaru z cyklu Letniej Szkoły Giełdowej. Webinar poprowadził Paweł Małmyga, ekspert analizy technicznej i strategii algorytmicznych, BM PKO BP
Letnia Szkoła Giełdowa on-line to wspólny projekt edukacyjny Fundacji GPW oraz Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych, skierowany do wszystkich osób zainteresowanych inwestowaniem na rynku akcji, obligacji, ETF, czy też finansami osobistymi.
Projekt składa się z 10 webinarów on-line, a udział w każdym z nich jest bezpłatny (każdy webinar jest dostępny bezpłatnie w dniu wydarzenia oraz przez kolejne 7 dni od jego zakończenia). Każde z 10 szkoleń dotyczyć będzie innego zagadnienia i poprowadzone zostanie przez czołowych ekspertów rynkowych. Każdy, kto weźmie udział w 8 z 10 webinarów, otrzyma na koniec certyfikat uczestnictwa w Letniej Szkole Giełdowej.
Więcej informacji o Letniej Szkole Giełdowej on-line 2024 oraz możliwość zapisu na pozostałe webinary znajdziesz na stronie projektu.
Inwestowanie aktywne, czy inwestowanie pasywne – wady i zalety obu form inwestowania
- Akcje? Obligacje? A może portfel złożony z różnych aktywów?
- Selekcja, czy ETF-y?
- Kup i zapomnij?
- Kup, dokupuj i kontroluj?
- Aktywnie zarządzaj? A może spekuluj?
- Łatwo, tanio, czy dobrze? - Wybierz, ale tylko dwa.
Webinar poprowadził
Paweł Małmyga, ekspert analizy technicznej i strategii algorytmicznych,
BM PKO BP
Od 2010 roku związany z Biurem Maklerskim PKO Banku Polskiego, w którym zajmuje się analizą techniczną. Autor tysięcy komentarzy rynkowych, prelegent na konferencjach branżowych i szkoleniach na GPW. Poza analizą techniczną zajmuje się ilościowym podejściem do klasyfikowania instrumentów inwestycyjnych. Wielokrotnie wyróżniony w TOP3 najlepszych analityków technicznych w Polsce według Gazety Giełdy i Inwestorów "Parkiet”.
Główny obszar zainteresowań profesjonalnych to instrumenty pochodne, zarządzanie ryzykiem, a przede wszystkim algorytmiczne strategie inwestycyjne. W wolnym czasie poszerza wiedzę z zakresu statystyki, analizy danych i programowania.
Organizatorzy | |
Partnerzy merytoryczni |
|