Temat czatu: Digital Network: wstępne podsumowanie 2023 r. oraz plany rozwoju na lata 2024-2027
Data: czwartek, 14 grudnia, godz. 11:00
Na pytania inwestorów odpowie:
Agnieszka Godlewska
Prezes Zarządu Digital Network SA
Pełni funkcję Prezesa Zarządu Digital Network SA od 22 listopada br. jednak z Grupą Kapitałową jest związana od 2015 roku. Początkowo na stanowisku Dyrektor Zarządzającej spółki zależnej Screen Network, a od 2017 roku jako Prezes Zarządu tej spółki. Jest odpowiedzialna za przygotowanie, a następnie wdrożenie wieloletniej strategii rozwoju Grupy Kapitałowej Digital Network SA na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out Of Home). Zakładała on rozwój ogólnopolskiej sieci ekranów reklamowych, pozyskiwanie spektakularnych lokalizacji i uruchomienie ekranów klasy Super Screen – wielkoformatowych ekranów LED w lokalizacjach premium największych miast Polski.
Jako uznany ekspert branżowy Agnieszka Godlewska ma bezpośredni wpływ na kierunki rozwoju tego rynku. Jest prekursorką w implementacji na polski rynek najnowszych, światowych trendów branży Digital OOH oraz zdeklarowaną zwolenniczką idei Smart City. Jako Prezes Zarządu Screen Network jest wielokrotną laureatką krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych i nagród (m.in. IAB MIXX Awards, Digital Signage Awards, ApexAwards), przyznawanych za najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie Digital Out of Home.
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego na kierunku Ekonomia ze specjalizacją Bankowość oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing. Jej motto zawodowe brzmi „Firma to Ludzie”.
O spółce
Digital Network SA to spółka holdingowa działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home), najszybciej rozwijającego się segmentu reklamowego w tej branży. Zarządza siecią 20 000 ekranów LED oferując największe w Polsce zasięgi reklamowe, dzięki którym dociera z kampaniami do 6,2 mln osób dziennie. Infrastruktura reklamowa spółki jest mocno zdywersyfikowana zarówno pod względem lokalizacji jak i wielkości nośników, dzieląc się na ekrany wewnętrzne (indor) jak i zewnętrzne (outdoor). Ekrany zlokalizowane są zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, na dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w galeriach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Nieprzerwanie od 2021 roku, Spółka notuje dynamiczne wzrosty przychodów i zysków, a rentowność operacyjna przekracza 30%. Pod koniec listopada spółka opublikowała prognozę na 2023 rok, która zakłada wzrost przychodów do ponad 60 mln z (wzrost o 24% r./r), zysku operacyjnego do 20 mln zł (wzrost o 38% r/r/), EBITDA do 30 mln zł (wzrost o 27% r/r/) oraz zysku netto do 22 mln zł (wzrost o 102% r/r/).
Zapoznaj się z najnowszym raportem analitycznym Digital Network