Chat with us, powered by LiveChat

Poznaj markę kosmetyków True™ men skin care i perspektywy jej rozwoju

Temat czatu: Poznaj markę kosmetyków True™ men skin care i perspektywy jej rozwoju

Data: wtorek, 10 sierpnia, godz. 11:00 

 

 

True™ men skin care

 

Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza

 

Na pytania inwestorów odpowie:

 

Maciej Adamaszek, twórca marki true™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.

Maciej Adamaszek
twórca marki true™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.

Maciej rozpoczął karierę zawodową w wieku 21 lat, studiując jeszcze na wrocławskiej AWF. Przeszedł całą ścieżkę od przedstawiciela handlowego do dyrektora sprzedaży w międzynarodowych koncernach FMCG: Mars, Cadbury-Wedel, Alima Gerber, w Polsce i Europie Centralnej. Zbudował od podstaw sieć 20 kawiarni pod marką “W Biegu Cafe” oraz sieć restauracji “Charlie Food & Friends” działającej w Polsce i Czechach. Po ponad dwóch latach intensywnego researchu europejskiego rynku kosmetycznego stworzył jedną z pierwszych w Polsce, a pierwszą w segmencie premium męską markę kosmetyczną – true™ men skin care. Prywatnie tata dwóch córek, entuzjasta sportu, maratończyk i triathlonista, ukończył zawody IRONMAN na pełnym dystansie.

 

O spółce

True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka premium stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach w każdym wieku. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą przedsięwzięcia doświadczony biznesmen i twórca marek, Maciej Adamaszek, twórca marek, takich jak sieć kawiarni „W biegu Cafe” czy sieć restauracji „Charlie Food & Friends”. Po dogłębnej analizie europejskiego rynku kosmetycznego i zapoznaniu się z szeregiem branżowych raportów z pomyślnymi prognozami dostrzegł on na rodzimym rynku niszę, którą postanowił wypełnić.

 

Pierwsza linia produktowa True™ men skin care – kremy do twarzy z serii advanced age & pollution defence – jest dostępna w sprzedaży od początku 2021 roku. Wówczas to przychód przekroczył kwotę 7 tys. zł, podczas gdy w I kwartale już 40 tys. zł. W samym kwietniu sprzedaż przekroczyła 42 tys. zł.

 

Wszystkie produkty marki True™ men skin care są w 100 proc. wegańskie, nietestowane na zwierzętach, produkowane w Polsce, a surowce i opakowania pochodzą w 100 proc. z UE. W swoim składzie są wolne od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Ponadto wyróżniają się najwyższym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych.

 

Spółka stawia na dynamiczny rozwój i szeroką dystrybucję - produkty True™ men skin care weszły już na 8 rynków europejskich. Poza Polską, można je kupić w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech. Firma ma status paneuropejskiego partnera Amazon Prime. Z końcem lipca kosmetyki marki True™ men skin care weszły do sprzedaży w Notino. To największa w Europie drogeria internetowa obsługująca 24 kraje, w tym Rosję.

 

FerrumLabs S.A. prowadzi aktualnie publiczną emisję akcji na platformie Beesfund, o łącznej wartości niemal 1,5 mln zł. Pozyskane środki od nowych akcjonariuszy mają posłużyć m.in. na zwiększenie skali produkcji oraz rozszerzenie asortymentu kosmetyków. W ciągu 3 lat FerrumLabs planuje także wejście na rynek NewConnect.

 

 



 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie