Chat with us, powered by LiveChat
×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.

Czym jest SII?

Aneta Stacherek (Lajuu): Recenzje naszych pierwszych produktów są bardzo dobre

We wtorek, 22 czerwca 2021 roku, na stronie internetowej Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych odbył się czat inwestorski z Anetą Stacherek, Prezes Zarządu Lajuu S.A. oraz Pawłem Kibalczycem, Wiceprezesem Zarządu Lajuu S.A. W spotkaniu padło wiele pytań dotyczących produktów spółki, planów rozwoju, współpracy z Weroniką Rosati, czy też pytań dotyczących modelu sprzedaży.

Produkt i produkcja

W obszarze oferty spółki i procesów produkcyjnych inwestorzy pytali m.in. o to szerokość oferty, a także o to czy spółka produkcję prowadzi samodzielnie

 

Wystartowaliśmy z 4 produktami. W kolejnych miesiącach tego roku asortyment zwiększy się do kilkunastu produktów – wyjaśnił członek Zarządu, dodając, że: Produkcja jest oursourcowana do zewnętrznych partnerów. Model ten daje nam dużą elastyczność i szybkość działania.

 

Uczestnicy chcieli dowiedzieć się również jaką spółka ma receptę na to, aby przebić się ze swoim produktem na rynku, szczególnie w obliczu sporej konkurencji. Dopytywali o przewagi konkurecyjne produktów Lajuu.

 

Rynek jest mocno rozwijający. Naturalne kosmetyki to już ponad 1 mld PLN. Musimy być innowacyjni, szybsi niż konkurencja. Recenzje naszych pierwszych produktów są bardzo dobre. To pozwala nam wierzyć w sukces Lajuu przez następne lata – tłumaczył przedstawiciel Lajuu.  

 

Produkt spółki na tle globalnej konkurencji wyróżnia się unikalnymi recepturami, których spółka jest właścicielem. Pracowaliśmy nad produktami od wielu miesięcy we współpracy z laboratoriami w Polsce i zagranicą. Efektem produkty oparte na wodzie kokosowej – dodał.

Model sprzedaży

Spora część pytań internautów dotyczyła modelu sprzedaży i sposobu dystrybucji produktów

 

Nasz model sprzedaży jest skoncentrowany na sprzedaży online ale wprowadzamy również nasze produkty do drogerii stacjonarnych. Oprócz naszego sklepu #1 www.lajuu.pl, będziemy wkrótce informować o współpracach z największymi drogeriami interenetowymi. Obecnie sprzedaż w 100% realizowana jest przez kanały e commerce. Wkrótce wchodzimy drogerii stacjonarnych – wyjaśnił członek Zarządu spółki.

Akcje

Uczestnicy czatu pytali również o akcje, w tym w szczególności cenę emisyjną po jakiej były obejmowane przez dotychczasowych akcjonariuszy oraz o ewentualne lock’upy na tych akcjach.

 

W tej chwili trwa emisja akcji b,c i d. Obecni akcjonariusze objęli akcji serii A przy zakładaniu spółki po cenie nominalnej 0,1 pln. Spółka Lajuu kontynuuje działalność marki Bellamama (wprowadzony aport wycenionym na 7,1 mln), której rozwój finansowali obecni akcjonariusze-założyciele, stąd pomimo, że objęli oni akcje w cenie nominalnej łączny wkład kapitałowy obecnych akcjonariuszy jest znacząco większy. Obecni akcjonariusze nie posiadają lockupu na swoich akcjach – odpowiedział przedstawiciel Zarządu Lajuu.

Współpraca z Weroniką Rosati

Podczas czatu pojawiło się również wiele pytań związanych ze współpracą z Weroniką Rosati. Pytano o powody takiego wyboru, jak również o zasady rozliczeń z tytułu tej współpracy. Pytano także o potencjalne kooperacje z kolejnymi znanymi osobami.

 

Weronika Rosati jest współtwórczynią marki oraz akcjonariuszem firmy. Związaliśmy się z Panią Weroniką z myślą o stworzeniu wspólnego biznesu. Pani Weronika jest również Dyrektor Kreatywną - współtworzy produty i opakowania Lajuu. Weronika jako twórca swojej serii będzie otrzymywała tantiemy za swój wizerunek wykorzystywany na kosmetykach. Ich wielkość będzie zależna od sprzedaży. Taki system motywuje obydwie strony do ciągłej promocji i działań pro sprzedażowych – odpowiadali przedstawiciele Zarządu spółki.

 

Wybraliśmy Weronikę ponieważ porozumieliśmy z nią w całości strategii marki. Będziemy również współpracować z kolejnymi znanymi nazwiskami. Chcemy ogłosić to w następnym tygodniu – podsumowali.

Premiera kosmetyków

Nie zabrakło również pytań o niedawną premierę kosmetyków.

 

Premiera kosmetyków odbyła się 2 tygodnie temu. Spotykamy się z bardzo dobrymi opiniami co ważne bo uważamy, że produkt jest podstawą naszego biznesu- musi się obronić na rynku. Wygenerowaliśmy sprzedaż na poziomie kilkudziesięciu tysięcy PLN. Ale to dopiero początek ;-) – odpowiedział Członek Zarządu spółki.

 

Zapoznaj się z pełnym zapisem czatu ze spółką Lajuu