Chat with us, powered by LiveChat
×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.

Czym jest SII?

Brand24 zwiększa liczbę klientów i liczy na osiągnięcie dodatniej rentowności

@Urupong - stock.adobe.com

Brand24 poinformował, że w IV kw. 2020 roku Spółce udało się odnotować przyrost klientów netto na poziomie 260. Liczba aktywnych klientów na koniec 2020 roku wyniosła 3.470 wobec 3.325 rok wcześniej.

 

Brand24 – kwartalna zmiana liczby klientów netto i łączna liczba aktywnych klientów
Źródlo: opracowanie własne na podstawie raportów Emitenta.

 

Zwracamy także uwagę, że w IV kw. 2020 roku pozytywnie na dynamikę klientów przełożyła się także promocja  „Black Friday”. Jak informował za pośrednictwem portalu Twitter Prezes Brand24, Michał Sadowski, 100 klientów skorzystało z promocyjnej oferty, po czym została ona przedłużona o kolejny dzień.

 

 

 

Spółka oszacowała, że przy liczbie aktywnych klientów na poziomie około 3,5 tys. jest w stanie generować kwartalną, dodatnią rentowność netto.

 

Jednocześnie w oparciu o dane pochodzące bezpośrednio z wewnętrznych systemów Spółki, zgodnie z wstępnymi szacunkami Emitent ocenia iż wobec aktualnej struktury kosztów oraz struktury sprzedażowej liczba klientów zbliżona do poziomu ok. 3,5 tys. powinna umożliwić generowanie dodatniej rentowności netto w ujęciu kwartalnym. Ponadto Emitent oczekuje, iż dodatkowym czynnikiem, który wpłynie pozytywnie na średni przychód ze współpracy z klientem a tym samym na wyniki finansowe w kolejnych okresach będzie poszerzenie oferty produktowej o zaawansowane usługi i rozwiązania analityczne, o których Emitent informował m.in. w raporcie za III kwartał 2019 roku – napisano w raporcie bieżącym Emitenta.

 

Brand24 – kurs akcji
Źródło: opracowanie własne.