Chat with us, powered by LiveChat

Brand24 zwiększa liczbę klientów i liczy na osiągnięcie dodatniej rentowności

Skomentuj artykuł
@Urupong - stock.adobe.com

Brand24 poinformował, że w IV kw. 2020 roku Spółce udało się odnotować przyrost klientów netto na poziomie 260. Liczba aktywnych klientów na koniec 2020 roku wyniosła 3.470 wobec 3.325 rok wcześniej.

 

Brand24 – kwartalna zmiana liczby klientów netto i łączna liczba aktywnych klientów
Źródlo: opracowanie własne na podstawie raportów Emitenta.

 

Zwracamy także uwagę, że w IV kw. 2020 roku pozytywnie na dynamikę klientów przełożyła się także promocja  „Black Friday”. Jak informował za pośrednictwem portalu Twitter Prezes Brand24, Michał Sadowski, 100 klientów skorzystało z promocyjnej oferty, po czym została ona przedłużona o kolejny dzień.

 

 

 

Spółka oszacowała, że przy liczbie aktywnych klientów na poziomie około 3,5 tys. jest w stanie generować kwartalną, dodatnią rentowność netto.

 

Jednocześnie w oparciu o dane pochodzące bezpośrednio z wewnętrznych systemów Spółki, zgodnie z wstępnymi szacunkami Emitent ocenia iż wobec aktualnej struktury kosztów oraz struktury sprzedażowej liczba klientów zbliżona do poziomu ok. 3,5 tys. powinna umożliwić generowanie dodatniej rentowności netto w ujęciu kwartalnym. Ponadto Emitent oczekuje, iż dodatkowym czynnikiem, który wpłynie pozytywnie na średni przychód ze współpracy z klientem a tym samym na wyniki finansowe w kolejnych okresach będzie poszerzenie oferty produktowej o zaawansowane usługi i rozwiązania analityczne, o których Emitent informował m.in. w raporcie za III kwartał 2019 roku – napisano w raporcie bieżącym Emitenta.

 

Brand24 – kurs akcji
Źródło: opracowanie własne.

 

 

 

Autor artykułu

 

Adrian Mackiewicz, główny analityk rynku akcji SII Adrian Mackiewicz, główny analityk rynku akcji SII

Posiadacz tytułu CFA i licencji doradcy inwestycyjnego (nr licencji 571). Ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych współpracuje od 2014 roku, obecnie na stanowisku dyrektora działu analiz. Autor licznych komentarzy rynkowych i analiz spółek notowanych na polskiej giełdzie. Prowadzi cykliczne webinary poświęcone analizie spółek z GPW oraz edukacyjny portfel akcyjny. Można go posłuchać w podcaście SII Echa Rynku. Prelegent na konferencjach inwestorskich. Autor wielu materiałów edukacyjnych, artykułów i webinarów, poświęconych zagadnieniom związanym z inwestowaniem i analizowaniem instrumentów finansowych. Zwolennik fundamentalnego podejścia do inwestowania.

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie