Chat with us, powered by LiveChat

Gaming Factory rozpoczyna publiczną ofertę akcji. Producent i wydawca gier chce pozyskać 15-17 mln PLN

Niniejszy materiał pochodzi z komunikatu prasowego Gaming Factory S.A. i ł ma charakter wyłącznie promocyjny oraz nie stanowi jakiejkolwiek oferty sprzedaży instrumentów finansowych. Jedynym prawnie wiążącym dokumentem ofertowym zawierającym informacje o Spółce i oferowanych papierach wartościowych Spółki, jest prospekt, który został opublikowany na stronie Spółki www.gamingfactory.pl. Inwestorzy powinni uważnie zapoznać się z treścią całego prospektu emisyjnego, w tym częścią dotyczącą czynników ryzyka. Inwestowanie w papiery wartościowe oznacza możliwość utraty części lub w skrajnych przypadkach całości pierwotnie zainwestowanych środków.

 

Gaming Factory SA, producent i wydawca gier na PC i konsole, rozpoczął wczoraj pierwszą publiczną ofertę akcji. z emisji Nowych Akcji spółka chce pozyskać od 15 do 17 mln PLN. W okresie trzech lat środki te mają zostać wykorzystane na produkcję gier oraz rozwój działań marketingowych. Zapisy w transzy inwestorów indywidualnych potrwają do 1 lipca. Budowa księgi popytu zakończy się dzień później. Przyjmowanie zapisów inwestorów instytucjonalnych przewidziane jest od 3 do 8 lipca. Gaming Factory chce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w trzecim kwartale br.


Pierwsza oferta publiczna akcji spółki Gaming Factory obejmuje łącznie do 1.375.000 akcji zwykłych na okaziciela, o wartości nominalnej 0,10 PLN każda, w tym przedmiotem emisji będzie do 1.100.000 nowo emitowanych Akcji Serii E oraz przedmiotem sprzedaży będzie do 275.000 istniejących Akcji Serii B. Maksymalna cena emisyjna Nowych Akcji na potrzeby składania zapisów w Transzy Inwestorów Indywidualnych została ustalona na 15,50 PLN. Dla Inwestorów Indywidualnych zarezerwowano 50% z planowanej liczby oferowanych akcji.

 

Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Trigon Dom Maklerski. Dodatkowo, inwestorzy mogą składać zapisy na akcje w ramach konsorcjum domów maklerskich, do którego przystąpiły mBank - Dom Maklerski, Millennium Dom Maklerski S.A., Noble Securities S.A. oraz Dom Maklerski BDM S.A.

 

Z emisji Nowych Akcji Gaming Factory zamierza pozyskać 15-17 mln PLN. Ok 70 proc. wpływów przeznaczy na produkcję gier, pozostałe środki na marketing i działania związane z ich wydawaniem. – Od początku działalności nasz pomysł inwestycyjny polegał na tym, żeby wejść w rynek gamingowy jako producent. Etap budowania grupy kapitałowej i pozyskiwania szerokiej bazy zespołów został zakończony w minionym roku. w tym momencie koncentrujemy się na naszym głównym założeniu, jakim jest produkcja własnych tytułów. – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory cytowany w przesłanym przez spółkę komunikacie prasowym. - Chcemy produkować gry wysokiej jakości, koncentrując się na własnych tytułach, które odniosły sukces i rozwijać ich licencje. w ciągu trzech lat zamierzamy wydać ponad 30 gier własnych na PC oraz prowadzić działalność wydawniczą dla innych studiów. w planach mamy również rozwijanie własnego działu wydawnictwa i marketingu. Mamy nadzieję, że poszerzenie kanałów dystrybucji gier na PlayStation Store, Microsoft Store, GOG, platformę VR wpłynie istotnie na zwiększanie bazy odbiorców wydawanych gier, jak również przyczyni się do nawiązana współpracy z nowymi zespołami deweloperskimi – dodaje prezes.

 

Gaming Factory część środków pozyskanych w ramach emisji planuje przeznaczyć na dokończenie tytułów, które są w trakcie produkcji, w tym między innymi: City Eye, Roman Legionary, Farming Life, Fat[EX] Courier Simulator, Castle Flipper, Big Battle and Defence Simulator oraz Knight Simulator. Wśród planowanych przez spółkę gier znajdują się także nowe, których produkcja jeszcze się nie rozpoczęła, chodzi m.in. o Symulator Milioner, Bakery Simulator 2 lub Farming Life 2. Średni koszt pojedynczego projektu, wynikający z dotychczas podpisanych przez spółkę umów wynosi około 200-600 tys. PLN. – Szacujemy, że bezpośrednie koszty produkcji większości gier finansowanych ze środków z emisji Nowych Akcji, będą zawierały się w przedziale ok. 100-500 tys. PLN. w związku z zakładaną strategią rozwoju działalności, poprzez produkcję lepszych jakościowo gier, bierzemy pod uwagę przeznaczenie środków z emisji na pojedyncze gry o wyższych kosztach produkcji – w granicach 1 mln PLN – mówi Mateusz Adamkiewicz.

 

Emisja publiczna spółki Gaming Factory poprzedza plany spółki związane z debiutem na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, który może nastąpić w trzecim kwartale 2020. – To dla nas historyczny moment. Konsekwentnie dążymy do zwiększania skali naszej działalności, ponieważ chcemy być istotnym partnerem na rynku deweloperów i wydawców gier. Dołączenie do grona spółek publicznych pomoże nam realizować to założenie. Chcemy być przejrzystą spółką, która daje inwestorom dużo powodów do zainteresowania. Nie wykluczamy również wypłaty dywidendy, która w naszej ocenie jest najlepszym sposobem na pokazanie akcjonariuszom płynności finansowej – podsumowuje Mateusz Adamkiewicz .

 

Jak się zapisać na akcje Gaming Factory S.A.?

1. Zapisy na akcje przyjmowane są przez poniższe domy maklerskie:

  • Trigon Dom Maklerski S.A.
  • mBank - Dom Maklerski
  • Millennium Dom Maklerski S.A.
  • Noble Securities S.A.
  • Dom Maklerski BDM S.A.

 

2. Osoba zainteresowana złożeniem zapisu musi posiadać rachunek inwestycyjny w jednym z ww. domów maklerskich. Osoby nieposiadające rachunku inwestycyjnego, powinny otworzyć taki rachunek przed złożeniem zapisu.
3. Zapisy będą przyjmowane w wybranych POK-ach ww. domów maklerskich, w tym telefonicznie lub za pomocą systemu informatycznego do obsługi klientów domu maklerskiego.
4. Przed złożeniem zapisu środki pieniężne powinny zostać wpłacone na rachunek inwestycyjny.
5. Szczegółowe informacje dot. świadczenia usług oraz sposobu złożenia zapisu na akcje można znaleźć na stronach internetowych ww. domów maklerskich, w tym na infoliniach domów maklerskich.

 


Szczegóły oferty dostępne na stronie emitenta: oferta.gamingfactory.pl


Prezentacja inwestorska Gaming Factory [pdf]


 

O Gaming Factory:
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń strategii działania spółki jest m.in. wydawanie nisko i średnio-budżetowych gier, w tym poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym oraz zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów, w oparciu o rozwijany dział marketingu.


Spółka współpracuje z ponad 20-stoma deweloperami gier i pracuje obecnie nad ponad 25-cioma produkcjami na PC oraz ponad 30-stoma produkcjami na konsole. Gaming Factory produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe, gry akcji, tycoon.

 

W trzecim kwartale br. Gaming Factory chce zadebiutować na główny rynku GPW w Warszawie.

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie