W piątkowe popołudnie 27 czerwca 2014 r. odbyło się Walne Zgromadzenie akcjonariuszy producenta kostki brukowej Libet S.A. Wszystkie zaproponowane w pierwotnym porządku obrad uchwały został podjęte. Przed uchwałą dotyczącą przyjęcia sprawozdania finansowego za 2013 rok SII zadało kilka pytań przedstawicielowi zarządu spółki.
Pierwsze pytanie dotyczyło realizowanej w 2013 r. dyscypliny kosztowej oraz przestrzeni do dalszej redukcji kosztów w kolejnych okresach. Zarząd wskazał na przeprowadzenie renegocjacji umów dzierżaw i najmu (od 2012 r.), wskazał osiągnięcie największych oszczędności związanych z wynagrodzeniami, remontami i zakupem surowca. Dodatkowo udało się też obniżyć marże w zakresie kosztów finansowych. Strategia dyscypliny kosztowej ma być dalej kontynuowana.
W drugim pytaniu poruszono temat ekspansji zagranicznej, gdyż spółka od 2013 r. oferuje swoje produkty na rynku czeskim i słowackim. Zarząd w odpowiedzi poinformował, że w 2013 r. zatrudnione zostały pierwsze osoby dedykowane do sprzedaży zagrnaicznej i ciężko jeszcze mówić o zadowalającej sprzedaży na tym rynku, ale założenia na poprzedni rok obejmowały podpisanie umów partnerskich, a spodziewany efekt ma być widoczny w 2014 roku. Rynek południowych sąsiadów ma charakteryzować się wyższą marżą o 20%. Z punktu widzenia geograficznego są to naturalne rynki zbytu.
Trzecie pytanie brzmiało: Na jakich zasadach spółka kontraktuje zakup surowców wykorzystywanych w produkcji kostki? Czy zawierane umowy są umowami długoterminowymi w oparciu o stałą cenę surowca, czy też umowy zawierają możliwość zmienności cen w okresie obowiązywania umowy? Przedstawiciel spółki oznajmił, że umowy dotyczące podstawowych surowców są roczne i mają stałe ceny przy określonych wolumenach. Obowiązuje również system rabatowy polegający na uzyskiwaniu atrakcyjniejszych cen przy wyższych zamówieniach. Dla spółki najważniejsza jest jednak stałość cen surowców.
Ostatnie pytanie dotyczyło zmian w zakresie umów partnerskich dla autoryzowanych punktów sprzedaży. W odpowiedzi poinformowano, że nowe umowy obejmują okres do 5 lat, a wcześniej były na okres 1 roku z możliwością wydłużenia. Celem zmian ma być bardziej ścisłe powiązanie sprzedawców ze spółką, tak aby sprzedaż produktów premium była wyższa. Zwrócono uwagę na fakt przekazywania i wykorzystywania przez punkty sprzedaży materiałów marketingowych Libetu o znacznych wartościach.