Czym jest SII?

Wyniki Cinema City International po 9 miesiącach 2012 r.

 

Czat inwestorski

Temat czatu:

Wyniki Cinema City International

po 9 miesiącach 2012 r.

czwartek, 15 listopada

godz: 15:00

Cinema City

 

Cinema City International jest jedną z największych grup na rynku rozrywki kinowej w Europie i Izraelu. Sieć kin prowadzona przez Spółkę obejmuje 7 krajów: Polskę, Izrael, Węgry, Czechy, Bułgarię, Rumunię oraz Słowację. Spółka prowadzi 97 multipleksów z 940 ekranami. W 10 multipleksach działają trójwymiarowe kina Imax. Dodatkowo, działalność Cinema City obejmuje również reklamę kinową (poprzez spółkę zależną New Age Media) oraz dystrybucję filmów poprzez Forum Film we wszystkich 7 krajach działalności.

 

Cinema City jest już w pełni cyfrowa - w pierwszej połowie 2012 roku spółka zakończyła cyfryzację swoich sal kinowych i są one obecnie wyposażone w projektory cyfrowe. Natomiast w lipcu 2012 roku Cinema City uruchomiła pierwsze kino 4DX w Europie i na Bliskim Wschodzie - w megapleksie Yes Planet w Rishon LeZion w Izraelu.

 

Cinema City jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci kinowych. Plany rozwoju organicznego obejmują wiążące umowy najmu na 29 multipleksów z około 300 ekranami.

 

Cinema City International jest spółką notowaną na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

 

Nisan CohenNisan Cohen,

Dyrektor Finansowy Cinema City International

 

Pan Cohen zajmuje obecnie stanowisko Dyrektora Finansowego Cinema City International. Od  2001 roku pracował jako Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu Cinema City Poland. W 1996 roku ukończył Rupin Academic Center w Izraelu z dyplomem Ekonomii i Zarzadzania oraz CPA (Certified Public Accountant).  W latach 1994-2001 pracował jako menedżer w dziale audytu w firmie Grant Thornton Israel. Pan Cohen jest Izraelczykiem, urodził się w 1972r.

 


Zapis czata inwestorskiego

Moderator: Witamy serdecznie na chacie z Nisanem Cohenem, Dyrektorem Finansowym Cinema City International. Na naszej stronie www.cinemacity.nl znajdziecie Państwo prezentację inwestorską w wersji polskiej i angielskiej z opublikowanymi w dniu dzusiejszym wynikami za 9 miesięcy 2012. Zachęcamy do zadawania pytań!

 

 

juro: jesteście 4 co do wielkości operatorem w Europie. Kiedy wskoczycie na podium?

 

Nisan Cohen: Po akwizycji sieci Palace Cinemas w styczniu 2011, kiedy kupiliśmy 141 ekranów znaleźliśmy się w czołówce operatorów kinowych w Europie. W przyszłym roku powinniśmy się znaleźć z powrotem w pierwszej trójce operatorów.

 

 

markets: Jaki jest powód wzrostu amortyzacji względem ostatniego roku? Czy jest to efekt jednorazowy w związku z przejęciem sieci kinowych Palace Cinemas?

 

Nisan Cohen: Wzrost amortyzacji w 2012 roku wynika przede wszystkim z przyspieszonych inwestycji w cyfryzację Spółki, tak aby siec stała się w pełni cyfrowa i abyśmy mogli w pełni korzystać z korzyści pełnej cyfryzacji. Wzrost amortyzacji to także efekt nowych otwarć kin: w tym roku otworzyliśmy juz 50 ekranów ( 4 kina w tym jedno bardzo duże z 24 ekranami). Następne kino już w grudniu w Rumunii w mieście Ploiesti ( 12 ekranów).

 

 

kinomaniak: Po jakim czasie nowo otwarty multipleks osiąga break event point?

 

Nisan Cohen: To zależy od lokalizacji i poniesionych nakładów. nasze "przeciętne" kino przynosi zwrot nakładów w okresie 3-4 lat. Rentowność jest osiągana dosyć szybko często już w pierwszym miesiącu, w przypadku, kiedy kino otwieramy na rynku, gdzie nie ma innych kin. W przypadku rynków z istniejącymi kinami docelowe wskaźniki operacyjne osiągane są w ciągu kilku miesięcy.

 

 

inwestor: Jaki posiadacie udział w branży na polskim rynku?

 

Nisan Cohen: nasz udział rynkowy w Polsce liczony w liczbie sprzedanych biletów wynosi ok. 37-38 procent.

 

 

Arkadiusz.M: Czy widać dysproporcję pomiędzy rentownością kin w poszczególnych krajach, czy rynki Europy środkowo-wschodniej są raczej podobne?

 

Nisan Cohen: Rentowność na poszczególnych rynkach jest na zbliżonym poziomie.

 

 

nikon: Jak wyglądają Państwa wyniki sprzedażowe na tle konkurencji?

 

Nisan Cohen: Generalnie jesteśmy liderem bądź liczącym się graczem na każdym z rynków naszej działalności z dużą dostępnością naszych kin oraz rozwijanymi kanałami sprzedaży internetowej.

 

 

fanatyk: Wszyscy twierdzą, że Euro 2012 mocno wpłynęło na wyniki sprzedażowe różnych przedsiębiorstw. Państwo również twierdzą, że Mistrzostwa Europy wpłynęły na pogorszenie wyników. Nie dało się temu zaradzić – strefy kibica, itp.?

 

Nisan Cohen: W drugim kwartale tego roku studia filmowe nie planowały dużych tytułów właśnie w związku z imprezami sportowymi. Natomiast wszystkie większe tytuły, które mogłyby być wyświetlane w drugim kwartale skupiły się w trzecim kwartale - stąd pozytywne wyniki i wzrosty sprzedaży.

 

 

money: Który z rynków okazał się najbardziej dochodowy w okresie 9 miesięcy?

 

Nisan Cohen: Największe wzrosty sprzedaży w ciągu 9 miesięcy odnotowaliśmy w Rumunii, Bułgarii i z Izraelu.

 

 

adam: Sprzedaliście Państwo 9,7 mln biletów w III kw. 2012 r. Wzrost o 7,7% r/r jest dla Was satysfakcjonujący?

 

Nisan Cohen: To dobry wynik. Na pewno wpłynęły na niego duże międzynarodowe produkcji i nowe kina, szczególnie nasz ostatnio otwarty projekt w Izraelu z 24 ekranami.

 

 

trader: Media tradycyjne narzekają na spadek wpływów z reklam. Jaka te wpływy kształtują się w Cinema City?

 

Nisan Cohen: Reklama kinowa też przechodzi przez wymagający okres, ale odnotowujemy w tym segmencie wzrosty w Polsce oraz na innych rynkach. Kino jest miejscem, gdzie można reklamować produkty i marki na wiele sposobów, nie tylko na ekranie, ale także na terenie całego kina, co powoduje, że znajdujemy reklamodawców z wielu branż. Także cyfryzacja powoduje iż koszty reklamy kinowej się obniżają i jest ona dostępna dla firm z mniejszymi budżetami reklamowymi.

 

 

MM: Proszę o komentarz odnośnie pożyczki 13m euro udzielonej przez spółkę głównemu akcjonariuszowi. Jest to niepokojące i szkodzi CCI. Czy te pieniądze wkrótce wrócą do spółki?

 

Nisan Cohen: Jest to krótkoterminowa pożyczka udzielona głównemu akcjonariuszowi podlegająca oprocentowaniu wyższemu niż rynkowe i zaakceptowana przez Niezależny Komitet Rady Nadzorczej. Pożyczka zostanie spłacona w czerwcu 2013 r.

 

 

inwest: Które Państwa polskie kino osiąga najlepsze wyniki?

 

Nisan Cohen: W Polsce kino, gdzie sprzedajemy najwięcej biletów to Cinema City Arkadia w Warszawie.

 

 

inwest: Czy w przyszłym roku planowane są duże premiery filmowe które mogą znacząco "pociągnąć" sprzedaż biletów?

 

Nisan Cohen: W przyszłym roku czeka nas sporo dużych tytułów: Hobbit ( pierwsza część w pierwszym kwartale oraz druga część w grudniu 2013), Szklana Pułapka 5, Bridget Jones Baby, Kac Vegas 3, Igrzyska Śmierci, sequel Star Trek. Z Polskich tytuł największym będzie Wałęsa.

 

 

i.i.: Czy planują Państwo dalej rozszerzać asortyment w części barowej?

 

Nisan Cohen: Co jakiś czas oferujemy nowe produkty utrzymując jednak "kinowy" charakter naszych barów.

 

 

akcjonariusz1: Jakie filmy przyniosły w tym roku największe zyski?

 

Nisan Cohen: Największą sprzedaż w kinach w Polsce w tym roku przyniosły Epoka Lodowcowa 4, Madagaskar 3, będący obecnie na ekranach James Bond (Skyfall), W ciemności i Jesteś Bogiem.

 

 

ronnie: Czy spółka będzie przeprowadzała jakieś nowe inwestycje jeszcze w tym roku?

 

Nisan Cohen: Cały czas inwestujemy w nowe projekty. Obecnie przygotowujemy otwarcie 12 ekranowego kina w Rumunii w Ploiesti. Trwają też prace nad otwarciem 14 ekranowego kina w Sofii w Bułgarii.

 

 

investor222: Jakie plany wiążą Państwo z segmentem dystrybucji filmów?

 

Nisan Cohen: Dystrybucja filmów jest stale rozwijana. Od marca br. prowadzimy ją we wszystkich krajach działalności. Oprócz dystrybucji tytułów największych studio filmowych dystrybuujemy także filmy niezależne oraz lokalne produkcje.

 

 

morales: Wskaźnik dług netto/EBITDA przekroczył 2.0x. Czy w przyszłym roku planujecie dalej mocno inwestować i się zadłużać czy raczej będziecie się starali zredukować dług?

 

Nisan Cohen: Zanualizowany wskaźnik dług netto/ EBITDA wynosi 1.9 za 9 miesięcy 2012. przewidujemy, że będzie sie on zmniejszał w kolejnych miesiącach.

 

 

Marek.kowalewski@wp.pl: Zysk operacyjny wyniósł 9,13 mln euro w III kw. wobec 5,83 mln euro zysku rok wcześniej. Co wpłynęło na taką poprawę wyniku?

 

Nisan Cohen: Poprawa wyniku to efekt wyższej sprzedaży biletów oraz synergii kosztowych wynikających z pełnej cyfryzacji spółki. Także nabyte w zeszłym roku kina Palace Cinemas zostały zrestrukturyzowane i zintegrowane z Cinema City, co jest widoczne w wynikach tego roku.

 

 

technik: Jakich nowości technologicznych mogą spodziewać się kinomaniacy w najbliższej przyszłości ?

 

Nisan Cohen: Na początku 2013 planujemy otworzyć ekrany 4DX w Warszawie, Budapeszcie oraz w Pradze. To najnowsze osiągnięcie w technice oglądania filmów. Urządzenia zainstalowane na sali imitują dziesiątki efektów zsynchronizowanych z akcją na ekranie. Pierwsze kino 4DX otworzyliśmy w Izraelu latem br. i cieszy się dużym zainteresowaniem.

 

 

inwestorek: W jaki sposób ustalacie ceny biletów w danych krajach? Czy wpływ na cenę ma jedynie przelicznik walutowy?

 

Nisan Cohen: Ceny ustalamy zawsze po analizie każdego z lokalnych rynków, gdzie mamy kina. Kursy walut nie mają wpływu na nasze decyzje cenowe.

 

 

forexowicz: W jaki sposób spółka prowadzi politykę w zakresie zabezpieczenia przed kursem walutowym?

 

Nisan Cohen: Jedyne koszty, jakie spółka ponosi w walutach lokalnych to opłaty za najem powierzchni. Co jakiś czas Spóła zawiera kontrakty typu currency farward dla zabezpieczenia kursu walutowego przy realizacjach tych płatności w poszczególnych krajach. Pozostałe koszty i wszystkie przychody realizowane są w walutach lokalnych w poszczególnych krajach.

 

 

Antonii: W jakim stopniu zyski spółki zależą od ilości premier i filmów kasowych?

 

Nisan Cohen: Wyniki działalności kinowej zależą przede wszystkim od filmów, które wchodzą na ekrany. Z drugiej strony Spółka poświęca dużo uwagi stronie kosztowej działalności tak aby utrzymywać dobry poziom marży EBITDA.

 

 

Kaśka: Który z krajów przynosi obecnie największe zyski, a który najniższe ? Czy jest to związane jedynie z ilością multipleksów?

 

Nisan Cohen: Skala działalności przekłada się na wielkość uzyskiwanego wyniku. Największym naszym rynkiem działalności jest Polska przynosząca ok 40% przychodów całej grupy w skali roku.

 

 

morales: W którym kinie w Warszawie i kiedy planujecie Państwo uruchomić ekran 4D?

 

Nisan Cohen: Wkrótce będziemy o tym informować.

 

 

indywidualnyyy: Słyszałem, że przejęcia mają dotyczyć sieci kin w Wielkiej Brytanii. Może Pan powiedzieć coś więcej o tych planach?

 

Nisan Cohen: Obecnie nie mamy sprecyzowanych planów akwizycyjnych na nowych rynkach działalności.

 

 

anonimowy: W którym kraju, gdzie obecna jest spółka, będzie dokonanych najwięcej inwestycji w otwieranie nowych kin?

 

Nisan Cohen: Najwięcej podpisanych umów Spółka ma obecnie w Rumunii, ale nowe inwestycje będą miały miejsce także w Bułgarii, Polsce i z Izraelu.

 

 

@johny: Oczekujecie wzrostu sprzedaży z biletów w ostatnim kwartale tego roku. Jakimi produkcjami chcecie podtrzymać ten pozytywny trend zwyżkowy? Chyba Hobbit wydaje się być najbardziej przekonującym tytułem...

 

Nisan Cohen: Hobbit oczywiście to jeden z największych tytułów i będzie miał wpływ na wyniki 4 kwartału, szczególnie na innych rynkach niż Polska, gdzie wchodzi na ekrany 13 grudnia. Główne tytuły kwartału to James Bond (Skyfall), Saga Zmierzch i animacje.

 

 

producent: Czy spółka ma zamiar inwestycji w inne branże np. produkcję filmową?

 

Nisan Cohen: Cinema City nie inwestuje w produkcje filmów. Nasze spółki dystrybucyjne kupują prawa do dystrybucji filmów np. Igrzyska Śmierci ale nie jest to duża część naszej działalności.

 

 

Irekk: Jak Zarząd ocenia obecny kurs Spółki?

 

Nisan Cohen: Zarząd nie ocenia kursu akcji spółki.

 

 

roman: czy planujecie Państwo otwarcie drugiego kina we Wrocławiu? Obecna lokalizacja nie jest najlepsza w porównaniu do kin konkurencji

 

Nisan Cohen: Nasze kolejne otwarcia zależą od dostępności dobrych lokalizacji.

 

 

ciekawski: Wasze kina przeważnie ulokowane są w centrach handlowych. Jak rynek nieruchomości i opóźnienia w realizacji wielu centów handlowych wpływają na Wasze inwestycje?

 

Nisan Cohen: W Rumunii i Bułgarii już od kilku lat obserwujemy spowolnienie na rynku deweloperskim i dlatego otwieramy tam kina wolniej, niż planowaliśmy. Nie naraża to jednak Spółki na straty gdyż nakłady inwestycyjne ponosimy już po wybudowaniu centrum przy przekazaniu Spółce kina do wykończenia, co trwa ok 2-3 miesiące.

 

 

patriota: Czy spółka planuje przejęcie na polskim rynku?

 

Nisan Cohen: Obecnie nie ma takich planów.

 

 

kocik: Jaki procent wpływów spółki stanowią przychody z dystrybucji filmów?

 

Nisan Cohen: 8%.

 

 

Day_trader: Czy CC będzie otwierała kina w mniejszych galeriach handlowych?

 

Nisan Cohen: Nasze kina otwieramy raczej w większych lokalizacjach w miastach powyżej 100 000 mieszkańców.

 

 

Marit: Czy są Państwo zadowoleni z ostatniego kwartału? Jaka jest reakcja na 14% obniżkę sprzedaży biletów poza wzrostem ich ceny?

 

Nisan Cohen: Przychody ze sprzedaży biletów w 3 kw. 2012 wzrosły o 7,9% r/r.

 

 

Szymon: Co przyszykowaliście na 2013 rok? Repertuar będzie mocniejszy od tegorocznego? Ciekawy jestem kiedy kontraktuje się filmy do repertuaru? Jeszcze w fazie produkcji?

 

Nisan Cohen: Decyzje dotyczące premier filmów podejmują studia filmowe. Przyszły rok jest jak najbardziej ciekawy: Hobbit, Szklana Pułapka 5, sequel Star Trek, Bridget Jones Baby, Kac Vegas 3, Wałęsa, Sęp i wiele innych.

 

 

Iwona: Plan rozwoju spółki planuje w najbliższych latach wybudować 29 multipleksów. Proszę uściślić pojęcie „najbliższe lata”.

 

Nisan Cohen: To są plany otwarć do roku 2015 włącznie.

 

 

Polak: Jeśli ukończycie wszystkie inwestycje w Rumunii, to właśnie Rumunia stanie się krajem z największą ilością kin CC. Jakie są Państwa plany odnośnie Polski? Czy ilość kin, którą obecnie macie jest wystarczająca?

 

Nisan Cohen: W Polsce zamierzamy otwierać nowe i kina i będziemy podpisywali umowy najmu pod kolejne projekty. Według naszych przewidywań Polska pozostanie największym krajem działalności naszej spółki, ale zaletą naszej sieci jest także to, że działamy na 7 rynkach.

 

 

analizy: Jak wygląda Państwa sytuacja na rynkach, na których dotychczas działacie. W Państwa strategii wpisane jest osiąganie pozycji lidera na wszystkich rynkach działalności. Jak na teraz wygląda Wasza pozycja w poszczególnych krajach?

 

 

Nisan Cohen: Jesteśmy wiodącą siecią na każdym z rynków naszej działalności.

 

 

Cinek: Jaki wpływ na przychody ma okres roku? Czy Polacy chętniej chodzą co kina w poszczególnych okresach lub miesiącach, czy wszystko determinują hity kinowe?

 

Nisan Cohen: W Polsce kwartałem o najwyższej sprzedaży w kinach jest pierwszy kwartał roku, kiedy tradycyjnie oprócz dużych produkcji międzynarodowych mamy na ekranach także duże polskie tytuły. Kolejnym kwartałem pod względem sprzedaży jest czwarty kwartał, a następnie trzeci i na końcu drugi. Na innych naszych rynkach europejskich sezonowość rozkłada się podobnie. W Izraelu najwyższą oglądalność filmów notujemy w trzecim kwartale.

 

 

GPW_Freak: Jak przebiegła restrukturyzacja i kin sieci Palace? O jakich kosztach możemy mówić w tym wypadku? Jakie wymierne korzyści spodziewają się Państwo uzyskać z tej akwizycji?

 

Nisan Cohen: W 2011 roku ponieśliśmy 3 mln euro jednorazowych kosztów związanych z restrukturyzacją sieci Palace Cinemas. W tym roku nie ponosiliśmy juz żadnych kosztów tego typu. Korzyści widać po naszej ogólnej marży EBITDA, która powróciła do poziomów powyżej 20% i za 9 miesięcy 2012 wynosi 21,3%.

 

 

Moderator: Dziękujemy za udział w czacie. Dodatkowe odpowiedzi na pytania zamieścimy w zapisie chatu, który będzie dostępny na stronie SII.

 

 

Fundamentalista: W jaki sposób wybieracie miejsca na nowe kina? Jak wygląda proces analizy potencjalnych miejsc?

 

Nisan Cohen: analizujemy rynek pod kątem potencjału liczby sprzedanych biletów i konkurencji, a także ewentualnie naszych już istniejących kin. Uważamy że ludzie w każdym mieście lubią tak samo chodzić do kina, jak w innych miastach. Po oszacowaniu potencjału wg naszego know how oraz kosztów związanych z konkretną lokalizacją planujemy rozmiar kina.

 

 

morales: Czy średnia cena biletu w Polsce na poziomie z 3kw. 2012 jest do utrzymania w kolejnych kwartałach? Czy wzrost w porównaniu do poprzedniego kwartału jest efektem większej liczby filmów w 3D czy mniejszy liczby promocji?

 

Nisan Cohen: W 3 kwartale 2012 na pewno wpływ na średnią cenę w Polsce miał udział filmów 3D, który wyniósł 30% vs 25% w 3 kwartale zeszłego roku. Także nasza ostrożna polityka promocyjna ma wpływ na osiągane średnie ceny.

 

 

Szymański: Czy CC planuje nawiązanie walki z lokalnym konkurentem, którym jest Multikino? Multikino posiada więcej kin w lepszych lokalizacjach i mają dużo wyższe przychody.

 

Nisan Cohen: Cinema City prowadzi sieć kin we wszystkich krajach realizując swoje cele operacyjne i finansowe. W Polsce od wielu lat jesteśmy największą siecią kin z 31 multipleksami i 339 ekranami. W 2011 roku Spółka w Polsce wypracowała 115 mln euro przychodów tj 476 mln zł przychodów.

 

 

Dariusz: Mam pytanie odnoście działalności deweloperskiej spółki – będzie ona dalej rozwijana? Czy spółka planuje budowę własnych obiektów czy centrów handlowych?

 

Nisan Cohen:  Nie planujemy budowy centrów handlowych. W lipcu br otworzyliśmy megaplex w Rishon Lezion w Izraelu, który jest naszą własną inwestycją. Nie jest to jednak nasz zwyczajowy model rozwoju sieci, niemniej możemy w przyszłości rozważać tego typu projekty.

 

 

Zbyszek: Czy spółka wybuduje wesołe miasteczko pod Warszawą, głośna była ostatnio sprawa kupna dużych połaci terenu przez spółkę.

 

Nisan Cohen: Inwestycja w park rozrywki koło Mszczonowa nie jest inwestycją Cinema City International.

 

 

bond: Spółka działa w wielu krajach, czy obecna strategia spółki opiera się na rozszerzanie działalności na inne kraje czy zwiększanie ilości kin na rynkach gdzie jest już obecna?

 

Nisan Cohen: Spółka zarówno realizuje program rozwoju organicznego na rynkach, gdzie jest już obecna, jak i analizuje możliwości wejścia na nowe rynki.

 

 

Kto_kogo: Z czego wynikają zwiększające się zyski w czasie gdy sprzedaż biletu maleje?

 

Nisan Cohen: Wynik zależy zarówno od przychodów jak i od kosztów. W tym roku korzystamy z oszczędności wygenerowanych przez pełną cyfryzację (zakończoną w czerwcu br), efektów restrukturyzacji i integracji sieci Palace Cinemas zakończonej w zeszłym roku.

 

 

@łukasz: Jaką część przychodów stanowi sprzedaż przekąsek i napojów? Czy marże na te produkty są duże?

 

Nisan Cohen: Przychody ze sprzedaży napojów i przekąsek stanowią ok 20% przychodów Spółki i przynoszą dosyć wysoką marżę

 

 

stooq: Jakie koszty związane są z procesem cyfryzacji Państwa kin?

 

Nisan Cohen: Obecnie nie ponosimy już kosztów związanych z cyfryzacją. Od czerwca br jesteśmy w pełni cyfrowi.

 

 

Marcel: Na jakie rynki rozważacie ekspansję? Mówimy tu o podboju zachodu, czy raczej kolejne kraje Europy środkowo-wschodniej?

 

Nisan Cohen: Analizujemy różne możliwości i różne rynki. Będziemy informować rynek kiedy pojawia się konkretne propozycje.

Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie

 

×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.