Chat with us, powered by LiveChat
×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.

Jaki jest czas na złożenie reklamacji w biurze maklerskim?

Od strony konstrukcji odpowiedzialności odszkodowawczej w prawie cywilnym należy stanąć na stanowisku, że klient domu maklerskiego może w każdym czasie złożyć reklamacje na jego działania.

 

Często regulaminy świadczenia usług brokerskich regulują tę kwestię, wskazując termin na złożenie reklamacji liczony od daty powstania zdarzenia będącego jej podstawą. Biuro maklerskie może jednak zawsze rozpatrzyć reklamację klienta, nawet jeżeli jest złożona po okresie wskazanym w regulaminie.

 

W przypadku roszczeń pieniężnych należy również pamiętać, aby podjąć działania odpowiednio wcześnie, zanim nastąpi przedawnienie tego roszczenia.