Chat with us, powered by LiveChat

Newsletter 4fun Media SA - wydanie Luty 2011

NEWSLETTER 4fun Media SA

Wydanie Luty 2011

Witam Państwa bardzo serdecznie,

Ostatni rok był dla Grupy Kapitałowej 4fun Media przełomowy – zadebiutowaliśmy na GPW, rozpoczęliśmy nadawanie nowego kanału tematycznego rebel:tv, otrzymaliśmy ważne i prestiżowe dla nas nagrody: stacja 4fun.tv otrzymała wyróżnienie w konkursie Kryształowe Anteny, w kategorii „rozwiązanie satelitarne” za system 4funBox, a rebel:tv został uhonorowany statuetką SAT KRAK w kategorii „Najlepszy kanał tematyczny”.

Ten rok zapowiada się jeszcze ciekawiej – przed nami siódme urodziny kanału 4fun.tv, który stał się jedną z najbardziej lubianych stacji muzycznych w Polsce. Kolejne wyzwania związane z rozwojem Grupy, a przede wszystkim rozbudowa infrastruktury internetowej, wprowadzenie kolejnych kanałów tematycznych, i wiele innych, bo przecież Grupa Kapitałowa 4fun Media to nie tylko kanały 4fun.tv i rebel:tv. To także Spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. W portfolio Programu znajdują się m.in.: kanały z Grupy BBC Worldwide, CNBC czy Da Vinci Learning.

4fun Media SA dysponuje także własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie innowacyjnych produktów i rozwiązań technologicznych, przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji.

W związku z naszą aktywną obecnością na polskim rynku medialnym, od tego roku postanowiliśmy przesyłać Państwu regularny, miesięczny newsletter, zawierający wszystkie ważne informacje związane z naszą działalnością. Zapraszamy do lektury.

Z poważaniem,
Ewa Czekała, Prezes Zarządu 4fun Media SA

 

4fun Media podpisała umowę z TVN S.A.
1 stycznia 2011 roku 4fun Media SA podpisała umowę z TVN. Współpraca dotyczy projektu TVN pod nazwą Premium TV, polegającego na świadczeniu usług na rzecz innych nadawców telewizyjnych w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. Od tego roku to właśnie TVN prowadzi na rzecz 4fun Media SA negocjacje z reklamodawcami i zawiera umowy o emisję reklam, które będą emitowane na kanale 4fun.tv. Umowa ta ma strategiczne znaczenie dla wyników finansowych całej naszej grupy kapitałowej zarówno w 2011 roku, jak i w kolejnych latach.

Kolejny Akcjonariusz ma ponad 5% akcji 4fun Media SA
Idea Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. poinformowało o przekroczeniu 5% głosów na WZA Spółki. Obejmując 8,58% w akcjonariacie spółki, Fundusz ma prawo do wykonywania 348 797 głosów. Strategicznym celem Zarządu 4fun Media SA jest budowanie stabilnego akcjonariatu opartego o instytucje finansowe, które będą zainteresowane długoterminową inwestycją w akcje Spółki.

Terminy publikacji raportów okresowych
Jako spółka giełdowa, od 2011 roku 4fun Media SA ma obowiązek regularnego publikowania wyników finansowych. Zostaną one opublikowane w następujących terminach:

Skonsolidowane raporty kwartalne:

  • skonsolidowany raport kwartalny za I kwartał 2011 - 12 maja 2011 roku
  • skonsolidowany raport kwartalny za III kwartał 2011 - 9 listopada 2011 roku

Skonsolidowany raport półroczny za pierwsze półrocze 2011 roku - 25 sierpnia 2011 roku

Raporty roczne za 2010 rok:

  • jednostkowy raport roczny za 2010 rok - 17 marca 2011 roku
  • skonsolidowany raport roczny za 2010 rok - 17 marca 2011 roku

 

Nowa osoba w 4fun Media SA
1 lutego do zespołu 4fun Media SA dołącza Mateusz Górecki, który obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora ds. Projektów Innowacyjnych w grupie.

Dzięki wejściu na GPW, Grupa Kapitałowa 4fun Media pozyskała dodatkowe środki finansowe, które będzie inwestować m.in. w dalszy rozwój infrastruktury technologicznej. Obok planów uruchomienia kolejnych kanałów tematycznych oraz zakupu nowych formatów TV, strategicznym kierunkiem rozwoju grupy 4fun Media jest poszerzenie skali prowadzonej działalności w Internecie. Ma temu służyć uruchomienie zintegrowanej platformy online, co było jednym z celów przeprowadzonej emisji. Rozwój w tym obszarze będzie realizowany zarówno poprzez rozwój organiczny, jak i w drodze akwizycji firm posiadających komplementarne produkty w obszarze mediów internetowych. Osobą, która będzie odpowiedzialna za strategiczny rozwój grupy 4fun Media w tym zakresie będzie Mateusz Górecki, który obejmie stanowisko Dyrektora ds. Projektów Innowacyjnych.

Do jego zadań będzie należało opracowywanie koncepcji i wdrażanie działań 4Fun Media SA oraz kanałów należących do grupy w obszarze Internetu, w tym budowa własnych rozwiązań, pozyskiwanie istniejących projektów z rynku, oraz integracja TV i Internetu.

Dotychczas Górecki zarządzał działem projektów innowacyjnych m.in. w Grupie Pino Sp. Z o.o. oraz CR Media S.A. Ponadto pracował na stanowisku Business Development Manager w Internet Group S.A., a wcześniej związany był z takimi firmami jak Exatel S.A., czy Altkom Akademia S.A. Od ponad 10 lat Mateusz Górecki prowadzi własną firmę, Internet Sales Kingdom, zajmującą się doradztwem w branży internetowej i telekomunikacyjnej oraz zarządzaniem przedsiębiorstwami.

4fun Media rozpoczyna współpracę ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych
W ramach strategii komunikacji, służącej budowaniu większej rozpoznawalności spółki na rynku kapitałowym, oraz poprawie płynności akcji, Zarząd 4fun Media SA podjął decyzję o rozpoczęciu współpracy ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych. Stowarzyszenie zrzesza blisko 7 tysięcy osób, aktywnie inwestujących w instrumenty finansowe na rynku kapitałowym.

W ramach umowy przewidzianych jest szereg wspólnych działań promujących spółkę. Newslettery 4fun Media SA dostępne będą na stronie korporacyjnej SII oraz przesyłane do wszystkich Członków Stowarzyszenia. Materiały o grupie znajdą się w kwartalniku Akcjonariusz, którego czytelnikami są także prenumeratorzy Gazety Giełdy Parkiet, a więc ponad 9 tysięcy inwestorów. W planach jest także przeprowadzenie czatu inwestorskiego z Panią Prezes Zarządu - Ewą Czekałą, dedykowane dla Członków Stowarzyszenia. 4fun Media SA planuje również bardzo aktywny udział w konferencji WallStreet, która odbędzie się w pierwszy weekend czerwca br. w Zakopanem.

 

Współpraca 4fun Media SA ze Stowarzyszeniem będzie stopniowo rozwijana o kolejne projekty. Jednym z najgłośniejszych może okazać się udział grupy 4fun Media w konkursach organizowanych dla członków oraz w działaniach wizerunkowych Stowarzyszenia, o czym w szczegółach poinformujemy w kolejnych wydaniach newslettera.

4fun Media rozpoczęła współpracę z agencją PR – Dobra Communications
1 stycznia 2011 roku 4fun Media SA rozpoczęła stałą współpracę z agencją Dobra Communications. Agencja odpowiada za tworzenie i realizację strategii promocyjnej kanałów należących do 4fun Media S.A. – 4fun.tv i rebel:tv, oraz za współtworzenie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej spółki. Umowa z Agencją została podpisana na czas nieokreślony.

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie