Chat with us, powered by LiveChat

Newsletter Arteria Open - czerwiec 2010

 

Szanowni Państwo,

 

niedługo upłyną 4 lata od momentu, w którym zapadła decyzja o upublicznieniu spółki Arteria SA. Przez cały ten okres, staram się zawsze – mimo licznych obowiązków związanych z kierowaniem Grupą Kapitałową - znaleźć czas, aby spotykać się i porozmawiać z inwestorami. Są to głównie inwestorzy instytucjonalni, choć zdarzają się ciekawe spotkania z osobami, które powierzyły nam swój kapitał. Podczas takich rozmów często słyszę pytanie: co wyróżnia Waszą Grupę Kapitałową spośród innych firm na rynku?

 

Odpowiedź na tak postawione pytanie mogłaby być długa, ale ja zawsze staram się mówić krótko i konkretnie: to przede wszystkim nasz potencjał oraz umiejętność integrowania zasobów z obszarów: baz danych, kanałów dotarcia do klienta i call center, innowacyjnych technologii integrujących kanały sprzedaży, punktów sprzedaży oraz mobilnych handlowców.

 

Wspominam o tym, ponieważ to właśnie integracja zasobów umożliwia nam tworzenie kompleksowych rozwiązań w modelach outsourcingowych (dedykowanych zarówno dla przedsiębiorstw, jak i dla konsumentów), które w unikalny sposób sprawdzają się w obszarach sprzedaży i obsługi klienta.

Jednym z obszarów działalności Grupy Kapitałowej Arteria SA, który będzie rozwijany przez najbliższe lata, są własne usługi abonamentowe. Jest to trzeci, strategiczny kierunek rozwoju, obok wcześniej opisywanych projektów w Arteria Open: tj. Power Box oraz ofert dedykowanych dla największych przedsiębiorstw w kraju. Abonament obejmować będzie w pierwszym okresie własne usługi i produkty z obszaru rachunkowo-księgowego, które będą dystrybuowane do małych i średnich przedsiębiorstw tworzących własną bazę danych Grupy Kapitałowej Arteria SA. Projekt własnych usług abonamentowych ma zostać uruchomiony w pełnym zakresie w trzecim kwartale 2010 roku i być stopniowo rozszerzany o nowe usługi. Więcej na ten temat przeczytać można w felietonie autorstwa Sebastiana Pielacha.

 

Zapraszam do zapoznania się z pozostałymi materiałami biuletynu, w tym z rozważaniami Wojciecha Glapy o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości spółki Gallup Polska Sp. z o.o., z tekstem o najnowszej promocji Sellpoint Sp. z o.o., wreszcie z rozmową z Sebastianem Gawłowskim, dziennikarzem gospodarczym, który zgodził się podzielić z nami spostrzeżeniami na temat jakości relacji inwestorskich, prowadzonych przez spółki giełdowe.

 

Z poważaniem,

 

Wojciech Bieńkowski

Prezes Zarządu, Arteria SA

 


AKTUALNOŚCI

 

Własne usługi abonamentowe


Felieton Sebastiana Pielacha, Prezesa Zarządu Trimtab SA,
Dyrektora Biura Projektów Strategicznych Grupy Kapitałowej Arteria SA

Własne usługi abonamentowe są jednym z trzech strategicznych kierunków rozwoju Grupy Kapitałowej, przewidzianym na lata 2010-2012. Pierwsza z usług tego typu ma zostać wkrótce skierowana do rynku biznesowego.

 

czytaj więcej ...

 

Gallup – perła w koronie Arterii

 

 

Wojciech Glapa Członek Zarządu Arteria SA i jednocześnie Prezes Zarządu Gallup Polska opowiada o początkach działalności spółki Gallup, jej stopniowym rozwoju, wejściu do Grupy Kapitałowej Arteria SA i planach na przyszłość.

 

czytaj więcej...

 

 

 

 

Trimtab SA pracuje dla GRUPY PZU SA

 

 

Trimtab SA zarządzać będzie procesem składania i realizacji zamówień na materiały reklamowe pomiędzy Centralą PZU, magazynem centralnym, a siecią ponad 750 punktów obsługi klienta w całej Polsce. Pozwoli to na sprawną i terminową realizację ponad 1000 dużych zleceń realizowanych dla klienta w skali każdego miesiąca współpracy.

 

czytaj więcej...

 

 


Sellpoint – specjalna oferta promocyjna dla czytelników Arteria Open!


 

Promocja obejmuje usługi montażowe anten satelitarnych nabytych przy zakupie platformy cyfrowej n.

 

czytaj więcej...

 

 

 


TENIS

 

Dublet Maćka Romanowicza w Mistrzostwach Juniorów na Mazowszu

 

 

 

 

 

 

 

czytaj więcej...

 

Paweł Grabowski zwycięzcą pierwszego turnieju tenisowego Arteria Open

 

czytaj więcej...

 


Z PRASY

 

Warto dbać o relacje inwestorskie


Rozmowa z Sebastianem Gawłowskim, dziennikarzem Agencji Informacyjnej ISB

Spółka powinna mieć specjalistów, którzy będą systematycznie współpracować z mediami i gwarantować im stały dostęp do informacji. Jednocześnie firma sama powinna inicjować zainteresowanie zarówno jej sytuacją, jak i chociażby produktami czy osiągnięciami rynkowymi. W obecnych czasach mocna marka firmy jest atutem samym w sobie.

 

czytaj więcej...

 

Sellpoint Finanse poprowadzi pośrednika finansowego

 

 

 

czytaj więcej...

 


ARTERIA NA GIEŁDZIE


Notowania, wskaźniki, statystyki

 

http://www.money.pl/gielda/spolki_gpw/arteria;sa,ARR,informacje.html

 

czytaj więcej...

 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie