Chat with us, powered by LiveChat
×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.

Omówienie raportu oraz wyników People Can Fly za pierwsze półrocze 2022 roku, a także bieżących wydarzeń w Grupie

Temat czatu: Omówienie raportu oraz wyników People Can Fly za pierwsze półrocze 2022 roku, a także bieżących wydarzeń w Grupie

Data: piątek, 30 września, godz. 13:00

 

 

People Can Fly

 

Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza

 

Na pytania inwestorów odpowie:

 

Sebastian Wojciechowski, CEO People Can Fly

Sebastian Wojciechowski
CEO People Can Fly

Od ponad 25 lat związany zawodowo ze światem mediów, nowych technologii i rynkiem gier. Od 2012 roku obecny w strukturach zarządczych People Can Fly – jednego z wiodących na polskim rynku producentów gier AAA; aktualnie Sebastian Wojciechowski jest prezesem studia i jego głównym właścicielem.

 

W przeszłości był współzałożycielem, dyrektorem sprzedaży, a następnie członkiem zarządu CR Media S.A. W ramach pracy w grupie kapitałowej CR Media w latach 2000-2008 był wiceprezesem spółki Ad.Point zarządzającej takimi stacjami radiowymi jak AntyRadio czy Planeta FM. W latach 2008-2011 był twórcą i dyrektorem działu Digital Market w grupie Eurozet, gdzie odpowiadał za strategię cyfrową spółki.

Kilka słów o Spółce:

PCF Group S.A. (People Can Fly), spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, to niezależny deweloper gier akcji AAA i jedno z wiodących studiów pracujących w technologii Unreal Engine w branży. People Can Fly zasłynęło dzięki tytułom takim, jak Painkiller, Bulletstorm, Gears of War: Judgment oraz Outriders. Dziś People Can Fly to międzynarodowy zespół talentów (ponad 550 osób) pracujących z lokalizacji w Warszawie, Rzeszowie, Łodzi, Krakowie, Newcastle, Nowym Jorku, Chicago, Montrealu oraz w modelu pracy zdalnej. Obecnie People Can Fly pracuje nad grą AAA produkowaną we współpracy z jednym z największych wydawców na świecie, Square Enix – Projektem Gemini. Inne projekty tworzone obecnie przez studio to Projekt Dagger (spółka jest w procesie rozwiązywania umowy z Take-Two Interactive), Projekt Bifrost oraz Projekt Victoria – nowe IP w pre-produkcji przeznaczone do wydania w modelu self-publishing, znajdujący się w fazie koncepcyjnej projekt Red oraz dwa projekty w technologii VR opracowywane przez, będące częścią Grupy, katowickie studio Incuvo – Green Hell VR oraz adaptacja VR jednego z IP z portfolio Grupy. PCF obchodzi w tym roku 20-lecie swojej działalności.


 


 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Więcej informacji o projekcie