Chat with us, powered by LiveChat
×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.

5 pytań do… spółki CD Projekt: Czujemy ogromne wsparcie społeczności graczy

Skomentuj artykuł

Spółka we wczorajszym dniu, podczas telekonferencji odpowiedziała uczestnikom spotkania na bardzo wiele pytań związanych z decyzją o przesunięciu premiery gry Cyberpunk 2077. Niemniej wobec kolejnych pytań, które trafiały do nas od Państwa, poprosiliśmy Spółkę o odpowiedź na część dodatkowych kwestii, o które Państwo prosili.

 

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami Spółki przesłanymi przez Panią Donatę Popławską, Starszą Specjalistkę ds. relacji inwestorskich w Spółce CD Projekt.

 

Jakie konkretnie kwestie techniczne związane z grą stanowiły kluczową przesłankę dla opóźnienia terminu premiery Cyberpunka 2077? Które obszary gry wymagają obecnie największego nakładu pracy, aby Spółka była w stanie osiągnąć, a następnie wydać produkt doskonały?

Gra jest kompletna i można ją przejść od początku do końca, czeka nas jednak jeszcze wiele pracy. Obecnie szykujemy się do wysłania gry do agencji ratingowych, potrzebujemy jednak więcej czasu na dalsze testy, optymalizację i korektę pojawiających się błędów – im gra jest większa, tym dłuższy i bardziej złożony jest to proces. 

Dlaczego na wcześniejszym etapie Spółka nie informowała, że kolejną produkcją AAA, planowaną pierwotnie na 2021 r., jest Cyberpunk w wersji multiplayer? Wydawać się mogło, że rynek odebrał wcześniejsze Państwa informacje jako zapowiedź zupełnie innej gry AAA.

Mówiliśmy o tym wiele miesięcy temu. Już w lipcu, w wywiadzie udzielonym PAP komentowaliśmy, że zespół z Wrocławia pracuje nad trybem wieloosobowym Cyberpunka, a następny duży projekt spółki będzie osadzony właśnie w tym uniwersum. Projekt multiplayer będzie pierwszym dużym projektem AAA w wersji multiplayer w historii studia.

Czy po kilkunastu godzinach od decyzji o przesunięciu daty premiery gry, spotykają się Państwo w większym stopniu z krytyką i hejtem ze strony graczy, czy też z ich zrozumieniem i wsparciem dla podjętej decyzji?

Czujemy ogromne wsparcie społeczności graczy. Większość osób rozumie, że chcąc wydać grę możliwie jak najlepszej jakości potrzebujemy dodatkowego czasu.

Czy można się spodziewać jeszcze w tym roku większej dawki informacji ze strony Spółki na temat planów dotyczących konsol nowych generacji?

Nasze gry zawsze były i są tworzone z myślą o bardziej zaawansowanych urządzeniach niż są obecnie dostępne. Myślimy o przyszłej generacji, ale na ten moment skupiamy się na wydaniu gry na ogłoszone platformy. O tym co dalej będziemy informować w odpowiednim czasie.

Na jakim etapie produkcji jest obecnie Cyberpunk w wersji multiplayer? Czy w Państwa ocenie termin debiutu tej gry w 2022 r. wydaje się na dziś realny?


Nie podajemy w tej chwili żadnych nowych szczegółów dotyczących gry multiplayer.

 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Więcej informacji o projekcie