Chat with us, powered by LiveChat
×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.

Raport z debiutu – Brand 24 S.A.

Skomentuj artykuł
© fgnopporn - Fotolia.com

Nazwa spółki: Brand24 S.A.
Rok założenia: 2011
Strona www: www.brand24.pl

Data debiutu: 30 stycznia 2018 r.
Sektor: oprogramowanie

Ticker: B24


Opis działalności: Emitent jest twórcą i dostawcą oprogramowania analitycznego Brand 24 służącego do monitorowania treści w Internecie, m.in. w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter, na blogach, forach oraz w serwisach informacyjnych. Oprogramowanie Brand 24 zgodnie z kryteriami zdefiniowanym przez użytkownika zbiera i wstępnie analizuje publiczne wzmianki na temat: marek, produktów oraz ogólnie poruszanych tematów zawierających monitorowane słowa kluczowe. Oprogramowanie dostępne jest w wersji web (za pośrednictwem przeglądarki internetowej) oraz w formie aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android oraz iOS. Brand 24 monitoruje ok. 50 000 słów kluczowych dla klientów pochodzących z ponad 85 krajów m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, Polski, Indonezji, Włoch, Bułgarii, Kanady, Singapuru, Emiratów Arabskich oraz Australii. W gronie użytkowników narzędzia Brand 24 znajdują się takie marki jak Intel, Carlsberg, IKEA, Raiffesen Raiffeisen Polbank, H&M, Vichy, GlaxoSmithKleine, czy Credit Agricole Oprogramowanie dostarczane jest w formacie SaaS (ang. software as service) w chmurze publicznej w kilku wariantach abonamentowych.

 

Kapitalizacja: 60.228.000,00 zł (wg kursu zamknięcia na debiucie)
Wartość oferty: 6.205.427,60 zł*
Koszty emisji: 85.000,00 / 1,37% wartości oferty
*wartość oferty prywatnej 110.000 akcji zwykłych na okaziciela serii I Spółki, zaoferowanych inwestorom po cenie emisyjnej w wysokości 31,76 zł wraz z sumą wartości transakcji sprzedaży 79.885 akcji zwykłych na okaziciela serii A oraz 5.500 akcji zwykłych na okaziciela serii B, wszystkich zrealizowanych po cenie sprzedaży równej 31,76 zł

 

Przychody za 2016 r.: 5.030.588,27 zł
Zysk netto za 2016 r.: -402.829,30 zł
Kapitał własny (31.12.2016 r.): 1.337.383,43 zł

 

Cena/Zysk: -99,34 (wg kursu odniesienia na debiucie)
Cena/Wartość księgowa: 29,92(wg kursu odniesienia na debiucie)

 

Kurs odniesienia: 31,76 zł
Kurs otwarcia: 57,00 zł
Kurs zamknięcia: 47,80 zł
Wolumen obrotu: 43.098 szt.

Autoryzowany Doradca: CC Group sp. z o.o.
Animator: Dom Maklerski BOŚ S.A.

 

Struktura akcjonariatu:

 

Akcjonariusz % akcji / % głosów na WZ
Larq Growth Found I FIZ 40,31% / 40,31%
Michał Sadowski 12,40% / 12,40%
Piotr Wierzejewski 12,40% / 12,40%
Venture Inc S.A. 9,59% / 9,59%
Pozostali 25,29% / 25,29%

 

Opracowanie:

 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Więcej informacji o projekcie