Chat with us, powered by LiveChat

Przedsprzedaż nowej produkcji 11 bit studios przerosła oczekiwania

Skomentuj artykuł
© blackday - Fotolia.com

Przedsprzedaż „This War of Mine:The Little Ones”, konsolowej wersji hitowej produkcji 11 bit studios, pokryła wydatki związane z grą, które w komunikacie spółki określono na kilkaset tysięcy złotych. W piątek, 29 stycznia, gra trafiła na półki sklepowe na całym świecie.

 

Gra jest dystrybuowana w wersji pudełkowej na większości wiodących rynków growych oraz w wersji cyfrowej. Cena detaliczna gry to około 30 dolarów na sztukę, przy czym różni się ona w zależności od sklepu i rynku. „TWoF:TLO” jest dostępna w przedsprzedaży już od kilku tygodni.

 

„Sprzedaż pre-orderów przekroczyła nasze oczekiwania jak również szacunki przygotowane przez Deep Silver. To dowód, że rynek czekał na nasz tytuł. To również dobry prognostyk jeśli chodzi o możliwą sprzedaż w okresie popremierowym” – skomentował Grzegorz Miechowski, Prezes Zarządu 11 bit studios.

 

W ocenie Prezesa premiera gry będzie miała decydujący wpływ na wyniki finansowe spółki w I kw. oraz w całym 2016 roku. Przyczyni się też do wzmocnienia marki „This War of Mine”. Wersja konsolowa gry będzie się różniła od wersji przeznaczonej na komputery stacjonarne, między innymi dodatkową zawartością przeznaczoną wyłącznie na konsole PS4. Spółka planuje wydanie płatnego dodatku do podstawowej wersji „TWoM”, rozbudowującego grę o elementy z wersji konsolowej. Od strony technicznej jest to możliwe stosunkowo szybko, potrzeba jednak ustalić szczegóły z Deep Silver – globalnym wydawcą produkcji „TWoF:TLO”.

 

Na 2016 rok (II półrocze) spółka planuje dużą produkcję, o nakładach większych niż w przypadku „This War of Mine”, pod roboczym tytułem „Industrial”. Cały budżet produkcyjny to 4 mln zł plus 1-2 mln zł na marketing (2 mln zł plus parę set tysięcy złotych na marketing „TWoM”). W przypadku tej gry spółka będzie sama odpowiadała za jej wydanie, co zdaniem zarządu przełoży się to na wyższą marżę na produkcie poprzez brak jednego ogniwa w łańcuchu sprzedażowym. Pierwszych trailerów czy bliższych zapowiedzi można oczekiwać na przełomie I i II kw. Więcej o spółce i jej perspektywach pisaliśmy w raporcie analitycznym, opublikowanym w styczniu, który jest dostępny w tym miejscu.

 

W dniu 18 grudnia 2015 roku, akcje spółki zadebiutowały na GPW (wcześniej notowania na NewConnect). Spółka 11 bit studios wygrała także w styczniowej sondzie, w której internauci wybierali spółkę do Portfela SII. Z argumentami, które przemawiały nad inwestycją w 11 bit studios, można zapoznać się w tym miejscu.

 

Po gwałtownym wzroście kursu akcji z końcem 2014 roku, z 10 zł do ponad 70 zł (na skutek wyników sprzedażowych „This War of Mine”), kurs akcji w szedł w konsolidację. W ostatni piątek, to jest 29 stycznia 2016 roku, kurs akcji wybił powyżej oporu na poziomie 83 zł, co z technicznego punktu widzenia otwiera drogę do atakowania nowych szczytów. W przeciwnym scenariuszu, wsparcie można wyznaczyć na poziomie linii łączącej lokalne dołki w konsolidacji, która przebiega obecnie w okolicach 64 zł.

 

11 bit studios - Analiza techniczna
Źródło: stooq.pl

 

Źródło: 11 bit studios S.A.

Autor artykułu

 

Adrian Mackiewicz, główny analityk rynku akcji SII Adrian Mackiewicz, główny analityk rynku akcji SII

Posiadacz tytułu CFA i licencji doradcy inwestycyjnego (nr licencji 571). Ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych współpracuje od 2014 roku, obecnie na stanowisku dyrektora działu analiz. Autor licznych komentarzy rynkowych i analiz spółek notowanych na polskiej giełdzie. Prowadzi cykliczne webinary poświęcone analizie spółek z GPW oraz edukacyjny portfel akcyjny. Można go posłuchać w podcaście SII Echa Rynku. Prelegent na konferencjach inwestorskich. Autor wielu materiałów edukacyjnych, artykułów i webinarów, poświęconych zagadnieniom związanym z inwestowaniem i analizowaniem instrumentów finansowych. Zwolennik fundamentalnego podejścia do inwestowania.

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie