Jest jedna, podstawowa różnica między tymi, którym w biznesie udaje się coś osiągnąć, a tymi, którzy ponoszą porażkę. Ci pierwsi mają świadomość, że sukces jest możliwy tylko dzięki stale aktualizowanej strategii i wdrażaniu nowych narzędzi. Ci drudzy… cóż, nawet jeśli o tym mówią, to nie stosują tej zasady w praktyce.
Już 25 listopada w Radomiu odbędzie się konferencja Sukces 2015, organizowana przez „Harvard Business Review Polska”, która będzie doskonałą okazją do tego, by poznać najnowsze biznesowe trendy i sprawdzone sposoby pozwalające zwiększać sprzedaż przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.
Podczas wydarzenia:
- skorzystasz ze wskazówek ekspertów, by uzyskać przewagę konkurencyjną w czasach dynamicznych zmian i niepewności,
- poznasz polskie i zagraniczne wzorce,
- dowiesz się, w jaki sposób Twoja firma może stać się „oburęczną” organizacją: zwinną, a jednocześnie odporną na wstrząsy,
- zaplanujesz nową strategię zarządzania innowacyjnymi projektami w swojej firmie,
- dowiesz się, jak wyrwać firmę z marazmu – poznasz strategie walki z inercją,
- przetestujesz w praktyce omawiane rozwiązania podczas interaktywnych warsztatów.
Dodatkowo jako uczestnik konferencji otrzymasz wyjątkowy pakiet biznesowy, z którego skorzystasz nie tylko Ty, ale i Twoi pracownicy!
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajdziesz na stronie radom.sukces.hbrp.pl. Zapraszamy do udziału!