Jakich informacji oczekują inwestorzy indywidualni od spółek notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, czy komunikacja spółek z inwestorami indywidualnymi jest dla nich satysfakcjonująca – na te i kilkanaście innych pytań mogą Państwo odpowiedzieć w ogólnopolskim badaniu, poświęconym ocenie tego, jak spółki komunikują się z inwestorami indywidualnymi.
Ankieta, prowadzona w ramach Akcjonariatu Obywatelskiego i dotycząca relacji inwestorskich, organizowana jest już po raz drugi. Celem tegorocznego badania jest sformułowanie potrzeb inwestorów indywidualnych dotyczących standardów i sposobów komunikacji ze spółkami giełdowymi. Ankieta skierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych inwestowaniem.
- Od każdej spółki wchodzącej na giełdę wymagamy, by była bardzo dobrze przygotowana komunikacyjne. Zależy nam, by były one postrzegane jako spółki nowoczesne, przejrzyste, stabilne. Narzędzi do kontaktu z inwestorami jest coraz więcej, umożliwiają to technologie, jak np. wideoblogi, relacje wideo z WZA, transmisje konferencji prasowych. Dotyczy to także serwisów społecznościowych, jak Facebook, czy Twitter - powiedziała Małgorzata Dec-Kruczkowska, dyrektor Departamentu Analiz MSP.
W ankiecie znajdują się pytania dotyczące m.in. sposobów pozyskiwania przez inwestora indywidualnego wiedzy na temat spółki, najczęściej wykorzystywanych narzędzi komunikacji z emitentem. Ankietowani zostaną także poproszeni m.in. o wskazanie motywów podejmowania decyzji inwestycyjnych oraz wyrażenie opinii o dostępnych formach spotkań z przedstawicielami spółki, w tym także Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy.
Pierwsza ankieta dotycząca relacji inwestorskich, przeprowadzona w ramach Akcjonariatu Obywatelskiego w 2013 roku, uwzględniała poznanie i charakterystykę działań spółek skierowanych do inwestorów indywidualnych.
Organizator | Organizator | Współorganizator |