Morska bryza, szum fal i mewy – w takiej scenerii odbywała się konferencja Profesjonalny Inwestor organizowana przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
W dniach 16-18 listopada inwestorzy indywidualni spotkali się na Ogólnopolskim Forum Inwestorów Indywidualnych w Gdańsku. W konferencji wzięło udział ok. 300 osób, w tym ok. 100 studentów reprezentujących koła naukowe z całej Polski.
Profil merytoryczny konferencji skupiał się wokół praktycznej wiedzy na rynku kapitałowym. SII zaprosiło do wzięcia udziału czołowym analityków i jednocześnie znanych praktyków polskiego rynku kapitałowego.
Swoją wiedzą nt. inwestycji na rynku kapitałowym dzielili się m.in. Marek Zuber, Wojciech Białek, Grzegorz Zalewski, Krzysztof Borowski, Jarosław Ziębiec, Marcin Kiepas, Andrzej Kurnicki oraz Piotr Cieślak. Dyskusje panelowe i wykłady gromadziły na sali konferencyjnej tłumy uczestników.
Konferencja Profesjonalny Inwestor 2007 była nie tylko potężną dawką wiedzy merytorycznej. Szereg imprez towarzyszących był niepowtarzalną okazją dla inwestorów indywidualnych aby spotkać się w mniej oficjalnej atmosferze z prowadzącymi i porozmawiać na interesujące tematy.
Rozgrzewką przed sobotnim meczem Polska-Belgia, był halowy mecz piłki nożnej o puchar Prezesa Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych. Na Hali Stulecia w Sopocie największą tężyzną fizyczną i hartem ducha popisała się drużyna inwestorów indywidualnych, która pokonała drużynę SII z Gdańska (II miejsce) oraz ekipę SII (III miejsce) z Wrocławia.
Po meczu rozgrzani zawodnicy i kibice udali się kontynuować zabawę na parkiecie, który tym razem wyjątkowo nie był parkietem giełdowym.
Niezapomniane emocje i gorąca atmosfera panowały podczas wspólnego oglądania sobotniego meczu Polska-Belgia. Moderator SII prowadzący klub kibica podczas meczu stracił głos. Okrzykami i meksykańskimi falami uczestnicy konferencji dodawali otuchy polskiej drużynie w najbardziej dramatycznych momentach.
Dwie bramki Euzebiusza Smolarka wprawiły kibiców w niesamowitą euforię. Uwieńczeniem wieczoru piłkarskiego był specjalny tort w kształcie boiska z piłkarzami, przygotowany przez firmę Bomi.
Partnerzy strategiczni konferencji: GPW, BBI Capital oraz Capital One Advisers.
Sponsorzy: LUG SA, Bomi, Kompania Piwowarska, Power Media, Hardex, Media Services.
Partnerzy medialni: Parkiet, Rzeczpospolita, Money.pl, IPO.pl, WSE InfoEngine.
Galeria zdjęć: