Chat with us, powered by LiveChat

Czat inwestorski z Wojciechem Buczkowskim - Prezesem Zarządu spółki Komputronik S.A.

Czat inwestorski z Wojciechem Buczkowskim - Prezesem Zarządu spółki Komputronik S.A. odbędzie się w czwartek, 15 grudnia 2011 r.
o godz. 12:00.

 

Temat czatu: Komputronik S.A. po I półroczu 2011 roku


Wojciech Buczkowski

Wojciech Buczkowski jest jednym z pomysłodawców
i współzałożycieli firmy. Od początku ściśle tworzy strukturę firmy i jest jedną z głównych osób, która określa strategię działania Komputronik S.A. Istotnie przyczynia się do tempa wzrostu i wysokiej pozycji spółki na rynku firm informatycznych, co potwierdzają liczne wyróżnienia
i nagrody przyznane przez krajowe i międzynarodowe instytucje.

 

Grupa Kapitałowa Komputronik jest czołowym dystrybutorem sprzętu komputerowego w Polsce oraz operatorem największego i najpopularniejszego w Polsce sklepu internetowego ze sprzętem komputerowym www.komputronik.pl Komputronik SA od 15 lat dostarcza do polskich domów i firm najnowszy sprzęt komputerowy, oprogramowanie, akcesoria elektroniczne, a od niedawna także produkty AGD i RTV. W tym czasie spółka stworzyła sieć sprzedaży złożoną z około 250 salonów, zrealizowała blisko 2 miliony zamówień w internetowym sklepie Komputronik.pl. Dzięki zaufaniu użytkowników otrzymała w 2010 roku tytuł Firmy Najbardziej Przyjaznej Klientowi, a jednocześnie znalazła się na "Liście Top 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce" z najwyższym wskaźnikiem w kategorii "Komputery i multimedia". W tym samym roku internetowy sklep Komputronik.pl uzyskał tytuł najlepszego e-sklepu w Polsce, zaś marka Komputronik została uznana za najcenniejszy polski znak towarowy na rynku komputerowym.

 

Komputronik SA co miesiąc zwiększa swoją ofertę o ponad 1 tysiąc nowości produktowych.
W rezultacie klienci Komputronik SA mogą wybierać spośród 62 000 produktów około 700 różnych marek. Kolejnym priorytetem dla Zarządu i ponad 700 pracowników Komputronik SA jest doradztwo przy wyborze optymalnych rozwiązań. Z tego względu salony Komputronik
w ostatnich latach zmieniły się ze zwykłych punktów sprzedaży w lokalne centra obsługi informatycznej dla odbiorców indywidualnych oraz firm. Jedną z wielu pionierskich usług na polskim rynku sieci salonów komputerowych jest serwis w siedzibie klienta. Komputronik SA to również integrator zaawansowanych systemów IT dla przedsiębiorstw. Wdrażaniem informatycznych systemów do zarządzania zajmują się specjaliści z działu Komputronik Biznes.

 

Komputronik S.A. od 2007 roku jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych

w Warszawie.

 


Zapis czatu inwestorskiego z

 Wojciechem Buczkowskim Prezesem Zarządu spółki Komputronik S.A.

 

Moderator:  Zapraszamy Państwa do udziału w czacie w czwartek, 15 grudnia 2011 r., o godz. 12:00. Już dziś można zadawać pytania w opcji off-line.

 

Wojciech Buczkowski: Witam wszystkich serdecznie. Zgodnie z planem rozpoczynamy chat punktualnie o godz. 12:00. Zapraszam do zadawania pytań:)

 

Anastazja,: Jaki jest pomysł na współpracę z klientami korporacyjnymi, o czym można przeczytać w prasie, jakieś konkrety?

Wojciech Buczkowski: Komputronik od blisko 10 lat posiada dział obsługi klientów biznesowych. Komunikujemy się z tymi klientami pod marką Komputronik Biznes. To dla nas bardzo ważna część biznesu, odpowiedzialna za blisko 14% przychodów. Dział ten cały czas się rozwija. W najbliższym roku zamierzamy położyć większy nacisk na dział przetargów publicznych, rozwijać nowe produkty. Głównie będziemy się koncentrować na zaawansowanych rozwiązaniach z wartością dodaną. Zamierzamy również rozpocząć działalność związaną z usługami abonamentowymi, we współpracy konsorcjalnej.

 

redrot:  Jakie są przewidywania, co do przyszłego roku w dobie kryzysu światowego? Czy będą Państwo publikować prognozy finansowe?

Wojciech Buczkowski:  Pilnie przyglądamy się sytuacji zarówno na rynku polskim jak i rynkach światowych. Przygotowujemy się na gorsze czasy, mając jednak na uwadze duży potencjał wzrostu i optymalizacji naszego biznesu. Zamierzamy w przyszłości publikować prognozy finansowe.

 

kreol:  Czy spółka nie ma problemów z regulowaniem bieżących zobowiązań?

Wojciech Buczkowski:  Spółka nie ma żadnych problemów z regulowaniem swoich zobowiązań. W przeszłości nigdy takie problemy nie występowały.

 

Longin:  Od razu zaznacza Pan, że w przyszłości takie problemy nie występowały. Czy może Pan dokładniej opisać zakończoną niedawno batalię z CCE? Przypuszczam, że u wielu inwestorów wciąż wzbudza ona wiele wątpliwości

Wojciech Buczkowski:  Batalia z CCE nie została zakończona. W chwili obecnej po prostu metodycznie i konsekwentnie windykujemy nasze należności, tak z tytułu weksli jak również należności z tytułu sprzedaży pakietu 18,2 mln akcji CCE. Wobec tej ostatniej sprawy prowadzone są czynności przed Sądem Arbitrażowym przy KIG w Warszawie. Stan postępowań prawnych wskazuje jednoznacznie na perspektywę korzystnego zakończenia sporu dla Komputronik.

 

Geniusz:  Na jakiej marży udaje się Państwu sprzedawać asortyment? Jaki asortyment generuje najwyższe marże, a który najniższe?

Wojciech Buczkowski:  Nie mogę precyzyjnie odpowiedzieć na to pytanie, ze względu na obostrzenia ustawowe. Komputronik nie jest klasycznym dystrybutorem, tylko przede wszystkim sprzedawcą detalicznym, który świadczy również liczne usługi dodatkowe oraz współpracuje z biznesem, nasze średnie marże są więc wyższe niż innych firm dystrybucyjnych działających w Polsce. Średnia marża w branży kształtuje się na poziomie pomiędzy 11-12% w skali roku.

 

Gandalf:  Ile lokali, i jaki jest to procent wszystkich lokali Komputronika, generuje straty? Mam na myśli ten rok? Czy są w planach zmiany w zarządzaniu?

Wojciech Buczkowski:  Zdecydowana większość naszych sklepów jest rentowna. Co do innych sklepów, które nie osiągnęły jeszcze progu rentowności, prowadzimy obserwacje oraz podejmujemy działania optymalizacyjne. W tym roku rentowność na sieci sprzedaży salonów jest zdecydowanie wyższa niż w roku ubiegłym. Widać nasze działania przynoszą oczekiwane efekty.

 

Wiesław Konarski:  Czy Zarząd będzie rekomendował na walnym wypłatę dywidendy na poziomie 20% zysku netto? Ile to będzie na jedną akcję w przybliżeniu?

Wojciech Buczkowski:  Decyzja o wypłacie dywidendy będzie podejmowana przez WZA we wrześniu 2012 roku (rok obrotowy kończy się w marcu 2012 roku). Zatem Zarząd będzie dynamicznie podchodził do sprawy rekomendacji. Dziś wydaje się, że rekomendacja wypłaty dywidendy na poziomie 20% jest prawdopodobna.

 

Maestro:  Czy planowane są działania konsolidacyjne? Czy spółkę z rynku NewConnect Inwazję PC postrzegają Państwo jako bezpośrednią konkurencję?

Wojciech Buczkowski:  Obecnie branża jest w fazie wskazującej na silną presję konsolidacyjną. Komputronik aktywnie obserwuje rynek i nie wyklucza podjęcia rozmów, gdyby pojawiły się korzystne możliwości dla spółki. Inwazja PC to niewielki podmiot działający głównie w oparciu o platformę allegro oraz sieć kilkunastu salonów w całej Polsce. Nie traktujemy tej spółki jako ważnej konkurencji, aczkolwiek przyglądamy się ich działalności.

 

remik:  Czy prognozy co do wyniku finansowego netto za 2011 nie są zbyt optymistyczne? Przychody tak jak są planowane mogą być wykonane, ale zysk netto na poziomie ponad 14 mln mało prawdopodobny…

Wojciech Buczkowski:  Publikacja prognoz poprzedzona była dokładną analizą portfela zamówień, poziomów sprzedaży i osiąganych marż. Obecny kwartał jest bardzo dobry dla spółki (nawet relatywnie jak na 4 kwartał), zatem tym bardziej optymistycznie patrzę na realizację prognoz na poziomach, które zostały opublikowane.

 

Curios:  Czy w kwestii relacji inwestorskich możemy liczyć na pewną poprawę? Chodzi tu o informacje na stronie oraz większą możliwość kontaktu, nawet tak jak dziś – przy pomocy Stowarzyszenia?

Wojciech Buczkowski:  Muszę przyznać, że Spółka w ostatnim czasie nieco zaniedbała kontakt z inwestorami. Podjęliśmy jednak decyzję, że ten stan rzeczy zostanie trwale zmieniony. Zamierzamy aktywnie komunikować się z inwestorami i udostępniać im więcej szczegółowych informacji na temat kondycji Spółki oraz jej dobrych perspektyw.

 

Zbynio:  Czy wzrost kursów euro, a tym samym wzrost czynszów lokali w galeriach nie zaważy na wyniku za cały rok?

Wojciech Buczkowski:  Wzrost kursu euro jest oczywiście elementem nie do pominięcia w kalkulacji rentowności. Jednak koszt najmu powierzchni handlowych denominowanych w walutach obcych nie przekracza 15% kosztów spółki. Zatem nawet wzrost kursów o 20% wygenerowałby jedynie 3% wyższe koszty.

 

piotrek22:  Witam, w wynikach jakie ostatnio publikuje Komputronik w pozycji pozostałe przychody operacyjne zawsze jest kilka milionów złotych i gdyby nie ta pozycja to Komputronik na działalności operacyjnej generowałby stratę wiec moje pytanie brzmi czy owe pozostałe przychody operacyjne to z perspektywy przyszłości wartość stała

Wojciech Buczkowski:  Rzeczywiście w związku ze skomplikowanym sposobem wyceny transakcji pozbycia się kontroli nad Karen SA, który rekomenduje nasz audytor, w naszym rachunku wyników pojawiają się duże kwoty w pozycji koszty finansowe, przychody finansowe, pozostałe koszty operacyjne i pozostałe przychody operacyjne. Ostatecznie cała transakcja ma w przybliżeniu wynik zerowy, ale w ujęciu kwartalnym istotnie potrafi zaburzyć wyniki.

 

kaziu:  Czy często jada pan w mcdonalds?

Wojciech Buczkowski:  Zdecydowanie rzadko:) ewentualnie sałatki;-)

 

 

 

investor:  Czy może Pan odnieść się do bardzo atrakcyjnego wskaźnika C/WK? Czy jego niska wartość spowodowana jest tylko niesprzyjającymi warunkami na rynku?

Wojciech Buczkowski:  Jestem przekonany, że dzisiaj rynek z dużym dystansem podchodzi do kwestii odzyskania należności od CCE oraz Texass Ranch Company (sprzedaż akcji CCE). Również perspektywy branży mogą być oceniane nienajlepiej przez osoby nie do końca znające specyfikę naszej branży. Zdaje się, że wielu inwestorów nie dostrzega potencjału nienasyconego polskiego rynku. W mojej ocenie wskaźnik C/WK jest zdecydowanie niedoszacowany do wartości godziwej.

 

Sergio Ramos:  Czy spółka prowadzi działania operacyjne poza granicami Polski?

Wojciech Buczkowski:  Komputronik posiada sklepy internetowe działające na rynku czeskim i słowackim. Nie jest to może duża skala działalności, ale radzimy sobie nieźle i cały czas się rozwijamy. Prowadzimy również sprzedaż eksportową, korzystając na różnicach cen w różnych częściach Europy oraz wynikających z naszej skali działania i dużych możliwościach logistycznych.

 

lobo:  Panie Prezesie jakie są Państwa przewagi konkurencyjne nad firmą Vobis? Czy planują Państwo jak oni sprzedawać w sieci salonów usługi komplementarne np.: telewizję satelitarną, internet itp.? Jak chcą Państwo zwiększać sprzedaż w salonach?

Wojciech Buczkowski:  Komputronik, wbrew pozorom, od zawsze miał inną strategię od Vobis. Salony Komputronik są mniejsze i posiadają zwykle 3-4 razy więcej asortymentu (każdy salon Komputronik posiada na zapleczu magazyn zajmujący około 1/3 powierzchni lokalu). Staramy się zaspokajać potrzeby klienta oferując szeroką gamę różnych urządzeń i akcesoriów, a nie sprzedawać wyłącznie towar, który mamy obecnie w promocji czy na półce. Dodatkowo to właśnie Komputronik rozwinął model hybrydowy oparty o współpracę kanałów sprzedaży bezpośredniej i internetowej. To świetnie się sprawdza i taki model jest powszechnie powielany przez inne podmioty, także w innych branżach. Warto przypomnieć, że Komputronik niezmiennie od wielu lat jest największym i najlepiej ocenianym sklepem internetowym w branży komputerowej w Polsce.

 

Pan_Andrzej:  Ostatnio dużo słyszymy o oszczędzającej Europie i o tym, że my również powinniśmy zacisnąć pasa. Jak przedstawia się dla was aktualny popyt rynkowy i czy macie już jakieś prognozy na przyszły kwartał?

Wojciech Buczkowski:  Rzeczywiście istnieje pewna presja na oszczędności, szczególnie dzięki aktywności mediów. W rzeczywistości jednak polskie społeczeństwo bezustannie się bogaci, a wydatki związane z nowoczesnymi technologiami zaliczone są do tych, które są warte poniesienia. Obecnie dostęp do internetu i korzystanie z szerokorozumianej technologii jest po prostu niezbędne, a dodatkowo modne i na czasie. Zatem pozytywnie oceniamy perspektywy sprzedaży w kolejnych kwartałach, tym bardziej, że nasila się zjawisko wymiany sprzętu na ten nowszej generacji.

 

andkar:  Jak i czy wprowadzenie "nowych" kanałów sprzedaży na stronach benchmark.pl i karen.pl pomaga Spółce w zwiększaniu sprzedaży?

Wojciech Buczkowski:  W ostatnim roku Komputronik wiele zainwestował w rozwój sprzedaży e-commerce. Uruchomiliśmy kilka projektów w tym segmencie, dzięki którym osiągnęliśmy ponad 80 proc. wzrost sprzedaży internetowej w tym roku. To zdecydowanie najdynamiczniej rosnący kanał sprzedaży obok sprzedaży eksportowej.

 

GA: "(...)że Komputronik niezmiennie od wielu lat jest największym i najlepiej ocenianym sklepem internetowym w branży komputerowej w Polsce." Niestety często można spotkać sprzęt u konkurencji w dużo niższej cenie - może ustalając ceny warto czasem pooglądać jak to wygląda gdzie indziej i sprzedać więcej jednak?

Wojciech Buczkowski:  Często nasze ceny na dany asortyment są najlepsze, a różnice w cenie są obiektywnie niewielkie. Jednak to Komputronik oferuje wyjątkowo szeroki asortyment, doskonałą dostępność, dodatkowe usługi (np. ubezpieczenie), bardzo szybką dostawę. Zakup w Komputronik wiąże się także z pełnym bezpieczeństwem i możliwością skorzystania z obsługi posprzedażowej, sprawnym serwisem oraz gwarantuje specjalne warunki związane z usługami dodatkowymi.

 

Kalou:  Skąd wynika przesunięcie sprawozdawczości finansowej? Czy nie lepiej publikować wyniki w datach takich jak zdecydowania większość emitentów?

Wojciech Buczkowski:  Spółka podjęła decyzję w 2008 roku, że przesunie rok finansowy na okres od 1 kwietnia do 31 marca kolejnego roku. Wynika to z tego, że w 4 kwartale, kiedy sprzedaż jest najwyższa, wszyscy koncentrują się na działalności sprzedażowej. Dopiero w 1 kwartale przygotowujemy budżety, plany, które wdrażamy w kolejnym roku finansowym. Również nie bez znaczenia jest współpraca z audytorami, którzy w 2 kwartale mają zdecydowanie więcej potencjału do harmonijnej współpracy.

 

Gandalf:  Czy może Pan zdradzić jakiego rzędu kwoty w skali roku przeznaczane są na promocje marki Komputronik? Mam na myśli spoty w telewizji + nagrody sponsorskie, reklamy w prasie drukowanej, elektronicznej etc.

Wojciech Buczkowski:  Budżet marketingowy jest powiązany z wielkością sprzedaży. Komputronik jako znana marka konsumencka powinna być szeroko obecna w różnorodnych mediach. W handlu istnieje prosta zależność - znana marka to często wybierana marka przez konsumentów. Wg naszych wyliczeń taka polityka przynosi nam wymierne korzyści.

 

GA:  Czy nie martwi Pana obecna wycena spółki? Jeśli tak to czy planują Państwo jakieś kroki w celu jego urealnienia? Wydaje się, że prowadzony skup jedynie trochę zapobiega spadkom...

Wojciech Buczkowski:  Jako największemu akcjonariuszowi spółki zależy mi oczywiście na jej kursie, a zatem na rynkowej wycenie. Jestem przekonany, że systematyczna poprawa wyników spółki oraz powrót do bardziej otwartej komunikacji z inwestorami, znajdzie odzwierciedlenie w pozytywnej zmianie wyceny spółki.

 

piotrek22:  Czy aktualne osłabienie złotego do euro i usd jest dla Komputronika korzystne?? Tzn. kiedy tak średnio Komputronik kupuje hurtowo od producentów sprzęt komputerowy i po jakim stosunku np. usd/pln Komputronik nabył ostatnio sprzęt komputerowy

Wojciech Buczkowski:  Zmiany kursów, w średnim terminie nie mają wpływu na rentowność sprzedaży. Niestety dla konsumentów zmiany kursów zawsze na końcu mają odzwierciedlenie w cenie produktu. W okresach, gdy posiadamy towary kupione przy niższym kursie nieco więcej zarabiamy, by później obniżyć marżę, kiedy utrzymując w danym miesiącu ceny sprzętu musimy je kupować po wyższym kursie. Należy zwrócić uwagę, że mamy szybką rotację towarów, około 30 dni, więc nie posiadamy dużych zapasów, na których możemy wygenerować dodatkowy zysk (lub stratę przy spadającym kursie). Dodatkowo ceny stabilizuje bliska współpraca z producentami, którzy gwarantują wsparcie price protection przy gwałtownych ruchach walut.

 

andkar:  Czy można by trochę zmotywować pracowników i usprawnić sprzedaż w salonach? Obecnie dość długo trwa załatwienie sprawy w salonie, obsługa jest albo zajęta jednym klientem, a przy dwóch trzech klientach trzeba czekać ponad 30min. co mija się czasami z celem...

Wojciech Buczkowski:  W salonach Komputronik indywidualnie podchodzimy do każdego klienta, starając się poświęcić mu czas, zdiagnozować jego potrzeby i dobrać sprzęt, który w najlepszy sposób spełni jego oczekiwania. Tak więc zdarza się, że obsługa jednego klienta trwa dłużej niż w innych firmach. Wydaje się jednak, że warto poczekać, by móc skorzystać z wiedzy naszych doradców. Należy również pamiętać, że w obecnym okresie przedświątecznym, w naszych salonach najczęściej są kolejki. Zapewniam, że staramy się pracować nad zwiększeniem komfortu naszych klientów.

 

andkar:  Czy nie obawia się Pan planowanego wejścia na polski rynek sklepu amazon.com? Jak bardzo może to zaszkodzić Pana Firmie?

Wojciech Buczkowski:  Dzisiaj niełatwo jest ocenić skutki wejścia nowego gracza na nasz rynek. Pamiętajmy, że sprzedaż internetowa dynamicznie rośnie i pojawianie się nowych graczy jest całkiem naturalna. Warto też przypomnieć słynne wejście eBay, który miał być zabójstwem dla allegro. Dzisiaj eBay jest w zasadzie nieobecny w Polsce, a Komputronik jest drugim największym sprzedawcą na allegro:)

 

eugeniusz:  Dlaczego podjął się Pan współpracy z kimś takim jak Państwo Paszyńscy? Dobrze było wiadomo, że to niezbyt poważni kontrahenci...

Wojciech Buczkowski:  Zapewniam, że z naszej oceny nie wynikało, że nie są to wiarygodni kontrahenci. Obecne wydarzenia nie były możliwe do przewidzenia. Wyciągamy jednak wnioski i z pewnością w przyszłości będziemy dalece bardziej ostrożni.

 

piotrek22:  Zobowiązania względem banków w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku są znacznie większe, wiec czy spółka Komputronik planuje po np. odzyskaniu części należności od Paszyńskich spłatę owych zobowiązań względem banków??

Wojciech Buczkowski:  Zadłużenie w banku nie wzrosło znacząco. Warto jednak zwrócić uwagę na dynamiczny wzrost przychodów (o ponad 20%). Każdy wzrost przychodów wiąże się ze zwiększeniem kapitału na obsługę tej sprzedaży. To jest naturalne i nie powinno budzić niepokoju.

 

_RectumInvader_: Jak Pan skomentuje tak wysokie zarobki zarządu?

Wojciech Buczkowski: Zgodnie z otrzymanymi wynikami badań zarobków zarządów spółek giełdowych, wynagrodzenia w naszej spółce są zdecydowanie niższe niż mediana zarobków zarządów w innych spółkach.

 

piotrek22: Kiedy wejdą do obrotu akcje jakie zostały przydzielone Paszyńskim jest to coś około 1,5mln(sic) i czy są Państwo przygotowani na sytuację, w której Paszyńscy poprzez swoją bezradność i nieumiejętność prowadzenia jakiegokolwiek biznesu będą mogli sprzedać 1,5mln akcji Komputronika? Czy są Państwo przygotowani na odkupienie tych akcji na rynku od nich?

Wojciech Buczkowski: Dzisiaj istnieje uzasadniona wątpliwość komu te akcje należy wydać (Amenum dokonała sprzedaży akcji na rzecz dwóch spółek cypryjskich oraz CCE - łącznie sprzedano więcej akcji niż objęto). Dopóki nie otrzymamy jasnej i wiarygodnej interpretacji zawartych umów, akcje nie zostaną wydane żadnemu podmiotowi.

 

Krzysiek: Odnośnie sporu z CCEnegry, widniała zmianka o minimalnym kursie za akcje Komputronika w celu uniknięcia karnej emisji na rzecz CCEnegry. Od kiedy będzie liczony średniomiesięczny kurs w celu uniknięcia karnej emisji w związku ze sporem z CCE?

Wojciech Buczkowski: To istotna kwestia. Tzw. karna emisja miała mieć miejsce tylko w przypadku, gdy Texass Ranh Company i Halina Paszyńska ogłoszą wezwanie na 100% akcji CCE. Tak się nie stało, zatem spełnił się warunek rozwiązujący obowiązek emisji dodatkowych akcji. Zatem - to ważna sprawa - nie zwiększy się ilość akcji Komputronik w obrocie.

 

andkar: Wydaje się, że do wzrostu kursu akcji potrzebny jest spokój i systematyczna ciężka praca nad poprawą nadszarpniętej reputacji Firmy. Czy może Pan to zagwarantować w najbliższej przyszłości? Czy planowane są jakieś emisje akcji rozwadniające kapitał w najbliższym czasie? Czy plan skupu akcji własnych będzie kontynuowany w 2012 roku?

Wojciech Buczkowski: Zdajemy sobie sprawę, że poprawa zaufania do spółki wymaga czasu, systematycznej pracy i poprawy wyników. Stawiamy również na jasną komunikację z inwestorami, która przyczyni się do realizacji tych ważnych celów. Nie ma żadnych planów związanych z rozwodnieniem kapitału. Zarząd rozważa kontynuację skupu akcji własnych także w kolejnych okresach.

 

 

andkar: Czy jest Pan zadowolony z kampanii reklamowej i czy można już dzisiaj coś powiedzieć jak i czy przełożyła się na wyniki sprzedaży?

Wojciech Buczkowski: Dzięki kampanii marketingowej znacząco podniosła się świadomość marki. W opublikowanym rankingu wartości marek (Rzeczpospolita) wartość marki Komputronik oszacowano na 147 mln zł. Dodatkowo to piąta najczęściej rekomendowana marka znajomym, rodzinie. Generalnie zachęcam do przeczytania dodatku o markach polskich we wczorajszej Rzeczpospolitej:) Wyniki sprzedaży w 4 kwartale są bardzo dobre - przełoży się to z pewnością na wyniki.

 

piotrek22: Czyli nie będzie żadnej emisji akcji dla Paszyńskich??

Wojciech Buczkowski: Tak, nie będzie żadnej dodatkowej emisji dla Paszyńskich ani nikogo innego.

 

Wojciech Buczkowski: Szanowni Państwo, dziękuję serdecznie za wszystkie pytania. Niestety nie byłem w stanie na wszystkie odpowiedzieć. Mam nadzieję, że nowa polityka informacyjna spółki spełni Państwa oczekiwania. Na zakończenie chciałbym życzyć wszystkim Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i bogatego Gwiazdora (Św. Mikołaja z obszarów poza Poznaniem:))

 

 

 


Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie