Chat with us, powered by LiveChat

Pierwsza publiczna oferta akcji Spółki Prima Moda S.A.

W dniach 5 - 7 listopada br. będzie można zapisać się w Transzy Otwartej na akcje Spółki Prima Moda S.A. Orientacyjny przedział cenowy oferty będzie pomiędzy 15 - 17,5 zł  za jedną akcję. Przy maksymalnej cenie spółka pozyska około 21 mln zł na realizację strategii rozwoju.

 

Prima Moda S.A.

 

Działalność PRIMA MODA polega na sprzedaży obuwia importowanego poprzez sieć własnych salonów obuwniczych. Obecnie Spółka posiada 17 salonów sprzedaży zlokalizowanych w dużych galeriach i centrach handlowych na terenie całego kraju – z przewagą lokalizacji w Polsce centralnej i południowej. PRIMA MODA zalicza się obecnie do wiodących firm, zajmujących się handlem ekskluzywnym obuwiem klasy średniej i wyższej. Głównym celem emisji jest rozbudowa sieci sprzedaży o 18 salonów firmowych, tj. zwiększenie ich liczby do 35 w roku 2009.

 

 

 

 

PRIMA MODA S.A. ma ustabilizowaną, charakterystyczną dla firmy handlowej sytuację finansową. Po wzroście w ubiegłym roku przychodów o blisko 15%, Spółka znacznie poprawiła zyski, co jest efektem ograniczenia tempa wzrostu kosztów. Dzięki temu oraz systematycznemu rozwojowi działalności operacyjnej, Spółka znajduje się od trzech lat w fazie wzrostu, co potwierdzają zmiany sumy bilansowej, przychodów i zysków.

 

Szczegółowy harmonogram publicznej oferty Akcji serii C przedstawia się następująco:

 

  • 29 - 30 października 2007 r. – przyjmowanie deklaracji zainteresowania nabyciem akcji na potrzeby utworzenia Księgi Popytu dla Transzy Dużych Inwestorów;
  • 31 października 2007 r. – podanie do publicznej wiadomości ceny emisyjnej;
  • 5 listopada 2007 r. – otwarcie subskrypcji;
  • 5 - 7 listopada 2007 r. – przyjmowanie zapisów w Transzy Otwartej;
  • do 9 listopada 2007 r. – wystosowanie zaproszeń do złożenia zapisów na akcje w Transzy Dużych  Inwestorów do inwestorów, którzy podczas budowania Księgi Popytu złożyli deklaracje zainteresowania nabyciem Akcji Serii C po cenie nie niższej, niż emisyjna;
  • 12 – 13 listopada 2007 r. – przyjmowanie zapisów w Transzy Dużych Inwestorów;
  • 13 listopada 2007 r. – zamknięcie subskrypcji.
  • 20 listopada 2007 r. planowany debiut na GPW.

 

CELE OFERTY I SPOSÓB WYKORZYSTANIA WPŁYWÓW Z OFERTY

 

Główne cele emisji akcji serii C to:

 

  • rozbudowa sieci sprzedaży o 16 salonów firmowych, salony zostaną otwarte w galeriach handlowych w największych miastach Polski - na dzień zatwierdzenia Prospektu Spółka podpisała umowy najmu powierzchni dla salonów w galeriach w następujących miastach w Polsce: w Częstochowie, Gdyni, Opolu, Płocku, Poznaniu, Słupsku i Zielonej Górze,

 

  • podniesienie standardu i ujednolicenie wystroju salonów firmowych,

 

  • zakup systemu komputerowego klasy ERP - 15 lipca 2007 r. zakończony został etap doradczy w zakresie określenia funkcjonalności nowego systemu, który był prowadzony na rzecz Spółki przez firmę
    SAFO Sp. z o.o. PRIMA MODA jest na etapie wyboru systemu
    spełniającego odpowiednie wymagania, związane z rozbudowaną siecią salonów sprzedaży i zwiększeniem obrotów towarów,

 

  • przeprowadzenie kampanii wizerunkowej. Zgodnie z przedstawioną strategią działania oraz dotychczasowym rozwojem Spółki, rozbudowa sieci sprzedaży nastąpi na terenie najbardziej prestiżowych i największych galerii oraz centrów handlowych w Polsce. Prognoza PRIMA MODA zakłada, że w terminie do końca 2009 roku powstanie 18 nowych salonów firmowych, co oznacza że cała sieć sprzedaży liczyć będzie 35 sklepów. Jak szacuje PRIMA MODA, łączny koszt uruchomienia wszystkich 18 salonów sprzedaży wyniesie około 16,47 mln zł.


Koszt zakupu oprogramowania klasy ERP szacowany jest na około 0,9 mln zł.Na podniesienie standardu i ujednolicenie wystroju salonów firmowych Spółka zamierza wydać około 0,63 mln zł i zakończyć prace z tym związane do końca bieżącego roku. Również w bieżącym roku Spółka planuje dokonać wyboru dostawcy systemu komputerowego klasy ERP (w tym licencji na oprogramowanie wraz ze sprzętem komputerowym). Spółka przewiduje, że koszty emisji akcji serii C i ich wprowadzenia do obrotu giełdowego wyniosą około 1,15 mln zł. Oznacza to, że przy cenie maksymalnej zaproponowanych widełek cenowych (15-17,50 zł) i sprzedaży wszystkich oferowanych akcji, PRIMA MODA pozyska 19,85 mln zł.

 

Cele emisji

Kwota
(tys. zł)

Rozbudowa sieci sprzedaży - nowe salony

16 470

Podniesienie standardu i ujednolicenie wystroju salonów firmowych

630

Zakup systemu komputerowego klasy ERP

900

Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej

2 000

Łącznie

20 000

 

Więcej informacji oraz prospekt emisyjny na stronie www.primamoda.com.pl

 

 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie