Chat with us, powered by LiveChat

Komunikacja spółek w dobie kryzysu

Skomentuj artykuł

Celem badania „Komunikacja spółek w dobie kryzysu“, przeprowadzonego przez Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych we współpracy z agencją Badog PR (partner merytoryczny), było sprawdzenie w jaki sposób spółki notowane na GPW dbają o przejrzysty dialog z interesariuszami w czasie załamania rynku.

 

Wyniki badania

 

Sytuacja w jakiej znalazła się obecnie gospodarka światowa jest sprawdzianem dla całego rynku, w tym giełdy. Niezwykle istotna dla każdej ze spółek jest świadomość, że w dobie globalnego kryzysu, nie tylko działania doraźne i krótkoterminowe, ale przede wszystkim długofalowa spójna koncepcja budowania relacji z otoczeniem firmy, pozwolą odbudować niezbędny i zachwiany kapitał zaufania oraz wzmocnić jej wizerunek.

 

SII będąc organizacją skupiającą w swoich szeregach inwestorów jest szczególnie zaniepokojona wpływem kryzysu na rynek giełdowy w Polsce. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych członków zdecydowaliśmy się przygotować ankietę sprawdzającą realny stan poziomu komunikacji w spółkach publicznych. Wyniki badania pozwolą wskazać nie tylko zakres komunikacji,  ale również podkreślić niewykorzystywane obszary, które mogą stać się dodatkowym łącznikiem spółki z rynkiem.

 

 


 

PARTNER BADANIA

 

badog

 

PARTNER MEDIALNY

 

parkiet

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie