Chat with us, powered by LiveChat

SII poleca: Zrozumieć gamedev – konferencja on-line

Skomentuj artykuł

Dlaczego niektóre gry wychodzą lepiej od innych? Jak oceniać projekty? Co robi developer, a co wydawca? Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania dzięki serii paneli dyskusyjnych i wykładów online. Specjaliści z różnych obszarów branży opowiedzą w przystępny sposób o swojej pracy, stosowanych metodach, narzędziach, a także wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć.

 

Zrozumieć gamedev – konferencja on-line

📅 czwartek, 26 września 🕙 10:00 📍on-line

 

Okno z transmisją wydarzenia pojawi się w tym miejscu wraz z rozpoczęciem wydarzenia.

Udział otwarty, bez konieczności rejestracji.

Dodaj przypomnienie w kalendarzu Google.

 

 

Agenda

 

Start o 10:00

Panel dyskusyjny #1:

Wydawca, developer i proces tworzenia oraz monetyzacji gier, czyli o gamedevie od kuchni

  • Jakie są obowiązki wydawcy, jakie developera?
  • Jak wygląda proces tworzenia gry i co robi wydawca, a co developer w jego trakcie?
  • Problemy w estymacji czasu i budżetu projektów – opóźnienia, niedopracowane projekty, itp. – skąd się biorą?
  • Rozmowa na temat aktualnych problemów developerów

 

 

Maciej Miąsik
Movie Games S.A.

Maciej Krzemień
Fumi Games

Maksym Sapetto
Movie Games S.A.

Tomasz Tomaszewski
Crunching Koalas

 

Moderator: Piotr Cieślak
Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

 

Wykład

Bizdev w gamedevie

W jakich obszarach developerzy i wydawcy prowadzą business development? Kto staje się ich partnerem? Jakie wyzwania niesie praca z licencjonowanym IP lub narzędziami – i czy jest warta trudu? O mało znanym obliczu gamedevu opowie ekspert w dziedzinie business developmentu.

 

 

Robert Purzycki
QED Games

 

Panel dyskusyjny #2:

Stan branży po Gamescom i innych eventach 2024 r.

Jak zmienia się branża? Omawiamy trendy obecne, kształtujące się, jak i te, które przemijają – zwłaszcza w kontekście zapowiedzi, które widzieliśmy na głównych tegorocznych eventach. Poruszymy także rolę wielkich wydarzeń oraz ich siłę oddziaływania na graczy, dziennikarzy i samych developerów.

 

 

Dr Piotr Kubiński
Goat Gamez S.A.

Mateusz Szukajt
Galaktus

Jakub Ananicz
Games Operators

Mardoniusz Maćkowiak
cc group

 

Moderator: Barnaba Siegel
CD-Action

 

Panel dyskusyjny #3:

Estymacje a rzeczywistość w marketingu gier

Podczas tego panelu porozmawiamy o planowaniu i realizacji marketingu gier. Poruszymy takie tematy jak wishlisty i budowanie zainteresowania grą, dema i prologi, a także zmiany na Steam i w sytuacji rynkowej. Porozmawiamy o premierach i kwestii ocen, a także o realizacji sequeli.

 

 

Mateusz Wcześniak
Movie Games S.A.

Kuba Wójcik
Indie Games Polska / better. gaming agency

Michał Puczyński
Movie Games S.A. / Road Studio S.A.

Karol Sasorski
DRAGO entertainment

 

Moderator: Paweł Biedrzycki
Strefa Inwestorów

 

Zapytania do prelegentów i wykładowców prosimy kierować na adres:
zrozumiec.gamedev@moviegames.pl 

 

Organizator

 

 

 

Patroni medialni

 

 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie