Dlaczego niektóre gry wychodzą lepiej od innych? Jak oceniać projekty? Co robi developer, a co wydawca? Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania dzięki serii paneli dyskusyjnych i wykładów online. Specjaliści z różnych obszarów branży opowiedzą w przystępny sposób o swojej pracy, stosowanych metodach, narzędziach, a także wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć.
Zrozumieć gamedev – konferencja on-line
📅 czwartek, 26 września 🕙 10:00 📍on-line
Okno z transmisją wydarzenia pojawi się w tym miejscu wraz z rozpoczęciem wydarzenia.
Udział otwarty, bez konieczności rejestracji.
Dodaj przypomnienie w kalendarzu Google.
Agenda
Start o 10:00 |
Panel dyskusyjny #1: Wydawca, developer i proces tworzenia oraz monetyzacji gier, czyli o gamedevie od kuchni
Moderator: Piotr Cieślak |
||||
|
Wykład Bizdev w gamedevie W jakich obszarach developerzy i wydawcy prowadzą business development? Kto staje się ich partnerem? Jakie wyzwania niesie praca z licencjonowanym IP lub narzędziami – i czy jest warta trudu? O mało znanym obliczu gamedevu opowie ekspert w dziedzinie business developmentu.
Robert Purzycki |
||||
|
Panel dyskusyjny #2: Stan branży po Gamescom i innych eventach 2024 r. Jak zmienia się branża? Omawiamy trendy obecne, kształtujące się, jak i te, które przemijają – zwłaszcza w kontekście zapowiedzi, które widzieliśmy na głównych tegorocznych eventach. Poruszymy także rolę wielkich wydarzeń oraz ich siłę oddziaływania na graczy, dziennikarzy i samych developerów.
Moderator: Barnaba Siegel |
||||
|
Panel dyskusyjny #3: Estymacje a rzeczywistość w marketingu gier Podczas tego panelu porozmawiamy o planowaniu i realizacji marketingu gier. Poruszymy takie tematy jak wishlisty i budowanie zainteresowania grą, dema i prologi, a także zmiany na Steam i w sytuacji rynkowej. Porozmawiamy o premierach i kwestii ocen, a także o realizacji sequeli.
Moderator: Paweł Biedrzycki |
Zapytania do prelegentów i wykładowców prosimy kierować na adres:
zrozumiec.gamedev@moviegames.pl
Organizator
Patroni medialni