Chat with us, powered by LiveChat
×Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies.

Czym jest SII?

SII poleca: Szczęśliwa 7 – Gaming na giełdzie VII, 16-17 listopada 2021 r.

© issaronow - stock.adobe.com

Przedstawiciele spółek gamingowych odpowiedzą na pytania o marketing: Jak reklamować gry? Jak wygląda współpraca z influencerami? Czy targi i wydarzenia stacjonarne przetrwały okres pandemii?

 

Wśród gości nie zabraknie prezesów m.in. Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay i People Can Fly. Transmisja na żywo będzie dostępna na dedykowanej stronie wydarzenia na Facebooku oraz stronach współorganizatorów – StockWatch.pl, GPW i Polskigamedev.pl.

 

Gaming na Giełdzie to zapoczątkowana w 2018 roku cykliczna konferencja, poruszająca najważniejsze tematy związane z gamingiem i gamedevem.


Budżety promocyjne nowych produktów są coraz wyższe i niejednokrotnie przerastają koszty stworzenia samej gry, dlatego warto zadać pytania dotyczące tego stanu rzeczy. Zebrani goście opowiedzą o marketingu na wszystkich platformach - zaczynając na PC, poprzez konsole PlayStation, Xbox i Nintendo, a na smartfonach kończąc – komentuje Anna Budzyńska, PR Manager Strict Minds.


Gaming na Giełdzie VII ponownie poprowadzą dziennikarze od lat związani z cyklem - Mateusz Witczak z Polskigamedev.pl oraz Paweł Hekman z Polygamii. Dołączy do nich Dominika Szot - aktywistka od lat działająca na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet w branży gier oraz Mariusz Klamra prezes gry-online.pl. Panel o tematyce analityczno - finansowej poprowadzi jak zwykle Kamil Klinowski inwestor indywidualny i ekonomista.


- Nigdy dotychczas tematyka "Gamingu na Giełdzie" nie była równie szeroka! Podczas siódmej edycji zastanowimy się nad niełatwą współpracą twórców, dziennikarzy i specjalistów od marketingu, a więc relacji, która powinna przebiegać symbiotycznie, a nie pasożytniczo. Z naszymi gośćmi omówimy rolę tradycyjnych mediów w dobie internetu, przeprowadzimy debatę na temat działań promocyjnych i influencerskich, dyrektorów marketingu skłonimy do rachunku sumienia, a wraz ze streamerami zajrzymy za kulisy ich pracy. Mam nadzieję, że 16. i 17. listopada spotkamy się także z Wami, naszymi Czytelnikami i Czytelniczkami - komentuje Mateusz Witczak, redaktor naczelny portalu Polskigamedev.pl


Część wydarzenia ponownie stanowią czaty inwestorskie, które będą trwały aż do końca listopada. Harmonogram spotkań jest dostępny na stronie wydarzenia na StockWatch.pl.


W czasach cyfrowej dystrybucji na platformach takich jak Steam, gracze mogą co roku wybierać z tysięcy nowych gier. W takich warunkach nawet niezłe tytuły mogą zostać niezauważone, a nadal niewiele polskich studiów dysponuje mocnym IP. Kluczowe znaczenie odgrywa marketing, który będzie motywem przewodnim siódmej edycji Gamingu na Giełdzie. Podobnie jak w poprzedniej edycji, panelom dyskusyjnym będą towarzyszyły czaty inwestorskie, podczas których zarządy zaprezentują swoje wyniki i plany wydawnicze oraz odpowiedzą na pytania inwestorów komentuje Łukasz Konopko, prezes StockWatch.pl


Celem cyklu Gaming na Giełdzie jest edukacja środowiska inwestorskiego nt. gamedevu w Polsce. Jest to niezwykle dynamicznie rozwijająca się część sektora kreatywnego, która w ostatnich latach potroiła zatrudnienie (z 4 do 12 tys. pracowników), a ponadto generuje coraz większe przychody - wg raportu The Game Industry of Poland, w poprzednim roku były to ponad 4 miliardów PLN (969 mln EUR). Jednocześnie GPW jest globalnym liderem, jeśli chodzi o liczbę notowanych podmiotów z branży gamedev.


Twórcy gier na GPW są podmiotami wyjątkowymi – większość przychodów generują poza granicami kraju, w związku z czym posiadają prężnie działające zespoły marketingowe. Dynamiczny rozwój branży gamedev oraz rosnąca na tym rynku konkurencja sprawiają, że promocja tytułów i dotarcie do konsumentów stanowi coraz ważniejszą część działań każdego twórcy gier. Jednocześnie, zainteresowanie giełdą wśród młodych zespołów gamedev nie słabnie – w kolejce do wejścia na GPW mamy kilkanaście podmiotów, których większość ma już szeroko zakrojone plany marketingowe i wydawnicze komentuje Dariusz Mejszutowicz, Wicedyrektor Działu Rynku Pierwotnego, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.


Do zobaczenia już 16 i 17 listopada!

 

Strona wydarzenia

Harmonogram czatów