Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Vivid Games miał wstępnie 0,98 mln zł zysku netto w I kw.

© m.mphoto - stock.adobe.com

Vivid Games zanotował narastająco 0,98 mln zł zysku netto przy 4,86 mln zł przychodów na koniec I kwartału 2020 r., podała spółka, powołując się na wstępne wyniki.

 

Pierwszy kwartał 2020 r. jest trzecim kwartałem z rzędu, w którym Vivid Games wykazuje zysk netto.

„Sprzedaż rośne. W pierwszym kwartale bieżącego roku wygenerowaliśmy dwa razy więcej przychodów niż roku temu i trzy razy więcej porównując miesiąc do miesiąca. To m.in. efekt nakładów marketingowych - w pierwszym kwartale zainwestowaliśmy łącznie 0,9 mln zł w Real Boxing 2 oraz oraz Gravity Rider Zero z czego większą część w drugiej połowie marca - zwroty z tego okresu nie są jeszcze widoczne w wynikach. Przejściowo większa sprzedaż to również następstwo większego zainteresowania grami w związku z COVID-19 i korzystnych dla branży kursów walut" - powiedział prezes Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.

 

Aktualnie Real Boxing 2 zajmuje 1 miejsce w kategorii najczęściej pobieranych gier sportowych w Wielkiej Brytanii i 5 miejsce w USA oraz 8 miejsce wśród wszystkich najczęściej pobieranych gier w Wielkiej Brytanii, podano także.

„Zwiększamy skalę nakładów finansowych, będziemy uruchamiać kolejne kraje, spodziewamy się dalszych wzrostów sprzedaży zarówno w kwietniu jak i całym drugim kwartale" - zapowiedział Kościelny.

 

Prognoza Vivid Games na 2020 r. zakłada wypracowanie 19 mln zł przychodów i 3 mln z zysku netto.

„Prognozy zakładają dalszy dynamiczny wzrost sprzedaży na przestrzeni roku, tym niemniej zarówno w lutym jak i w marcu przychody są wyższe od naszych założeń. Po udanej premierze Pocket Mini Golf w kwietniu na Nintendo Switch trafi Gravity Rider, czwarta gra z naszego portfolio. Jesteśmy spokojni o prognozy" - podsumował prezes.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

(ISBnews)

 

Scope Fluidics S.A.  – wykres kursu akcji (skala dzienna). Horyzont długoterminowy

Źródło:  Stooq.pl

 

Zapoznaj się z pełną ofertą analityczną Działu Analiz

Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie