W dniu 27 września 2018 r. w Warszawie odbyło się spotkanie Zarządu spółki Voicetel Communications z inwestorami indywidualnymi.
Spotkanie trwało kilka godzin. Podczas jego trwania Prezes Zarządu Dawid Wójcicki zaprezentował główne produkty oferowane przez spółkę, tj. systemy sztucznej inteligencji wspomagające prowadzenie rozmów telefonicznych. Szczególnie cenny dla uczestników spotkania był pokaz na żywo działania inteligentnego bota Dialla. Omówił też plany rozwojowe spółki na najbliższe lata. Te w kontekście konkurencji z dużymi światowymi gigantami technologicznymi brzmiały bardzo ambitnie.
Oprócz tego plan spotkania obejmował:
Voicetel Communications S.A. oraz jej pozycja na światowym rynku Conversational AI
- Profil działalności Spółki
- Światowe trendy automatyzacji obsługi klienta
- Pozycja Spółki w branży Conversational AI
- Brilliance – przełom w komunikacji z klientem
- Główne obszary rozwoju Spółki (custom development, boty outboundowe, Dialla)
- Filozofia doboru oraz realizacji projektów
Dialla – wirtualna asystentka dla SME
- Kim jest Dialla i dla kogo jest tworzona?
- Dystrybucja Dialli w modelu partnerskim
- Krajobraz obsługi klienta po wdrożeniu Dialli
Plany rozwojowe Voicetel Communications S.A.
- Roadmapa, czyli plan działań i strategia rozwoju
- Rozwiązania Voicetel w językach obcych oraz eksport na rynki zagraniczne
- Planowane wolumeny sprzedaży na najbliższe lata
Omówienie wybranych pozycji bilansu
Raport analityczny East Value Research
Dlaczego warto było uczestniczyć w spotkaniu z Voicetel Communications?
Czy warto uczestniczyć w takich spotkaniach? Z pewnością! Nie ma lepszego sposobu na dogłębne zrozumienie biznesu, niż opowieść zaangażowanego Prezesa Zarządu.
Czasami nie ma też innej możliwości, żeby móc zadać Zarządowi kilka ciężkich pytań. W końcu to spotkania było unikalną szansą na samodzielne przetestowanie produktu, który oferuje spółka. Z tej racji, że „inteligentny bot” nie jest produktem detalicznym, nie możemy po prostu pójść do sklepu i go kupić. To typowy produkt B2B. Stąd też takie spotkanie to praktycznie jedyna możliwość żeby „dotknąć” takiego „inteligentnego bota”.
Przykład działania bota tworzonego przez spółkę Voicetel Communications: