Chat with us, powered by LiveChat

Konferencja: Nowe media, nowa sprzedaż

Skomentuj artykuł

Gość specjalny David Meerman Scott

Wiele firm jest tak zajętych sprzedawaniem, że nie mają czasu być pomocnymi dla swoich klientów…

Żyjemy w czasach rewolucyjnych zmian w komunikacji. Smartfony, aplikacje, serwisy społecznościowe – na zawsze zmienił się sposób, w jaki rozmawiamy i podejmujemy decyzje zakupowe. Wiele firm wciąż działa tak, jakby te zmiany nie zaszły. Skupiają całą uwagę na bardzo inwazyjnym reklamowaniu swoich rozwiązań. Nie rozumieją, że ich klienci mają zupełnie inne oczekiwania.


Zapraszamy na konferencję "Harvard Business Review Polska", której gościem specjalnym będzie David Meerman Scott – autorytet w dziedzinie sprzedaży, marketingu oraz PR, autor – bądź współautor – kilku międzynarodowych bestsellerów. Jego blog jest obowiązkową lekturą dla organizacji, które chcą podbijać serca i umysły klientów za pomocą swoich produktów, usług i idei.


Tytuł konferencji: Nowe media, nowa sprzedaż
Gość specjalny: David Meerman Scott
Czas i miejsce: 11 maja 2016, Warszawa, Hotel Sheraton
Organizator: ICAN Institute / Harvard Business Review Polska


Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej wydarzenia.

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie