"Widzimy przesunięcia budżetów reklamowych z prasy drukowanej do internetu. Realizujemy naszą strategię mają na uwadze taką globalną zmianę trendów". - mówił w wywiadzie dla Inwestorzy.tv Bartosz Hojka, Prezes Zarządu Agora S.A.
Najważniejsze cytaty z wypowiedzi Bartosza Hojki to także:
- "Najważniejszym celem jest transformacja biznesu Gazety Wyborczej w kierunku elektronicznych prenumerat. Na koniec 2015 r. Agora miała 77 tysięcy cyfrowych prenumerat Gazety Wyborczej. Jest to wynik powyżej oczekiwań. Cel na koniec 2016 roku to 90 tysięcy takich prenumerat".
- "Oceniam koniunkturę na rynku filmowym jako znakomitą. Odbiło się to na wynikach naszego segmentu filmowego. Helios w 2015 r. zwiększał udziały w rynku".
- "Dążymy do zbudowania pozycji na rynku telewizyjnym. Pierwszym krokiem było uruchomienie kanału stopklatka TV. Wystartujemy z tradycyjną naziemną telewizją jesienią 2016 r. Jesteśmy na etapie prac nad ramówką i tworzenia zespołu".
- "Kupiliśmy GoldenLine. Chcemy ją połączyć z Gazetą Praca".
Zobacz inne nagrania kanału Inwestorzy.tv: