Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat. Zamknij

Czym jest SII?

Mikołajko (Intersport): Centra handlowe bardzo chcą mieć nasze sklepy

„Naszym głównym celem jest poprawa wydajności sprzedaży z metra kwadratowego, między innymi dzięki optymalizacji powierzchni sprzedażowej” – mówił w wywiadzie dla kanału Inwestorzy.tv podczas konferencji WallStreet w Karpaczu Prezes Zarządu Intersport S.A., Artur Mikołajko.

 

Inwestorzy.tv

 

Od trzech lat Intersport pracuje nad całorocznymi grupami produktów ze względu na załamanie zimy postępujące od 2011 roku. Udział produktów zimowych w obrotach spółki spadł z 50% jeszcze 10 lat temu, do 20% w 2014 roku. Przedstawiciel spółki wymienił trzy czynniki, które mogą spowodować wzrost marży w 2015 roku. Są nimi efekt bazy, czyli słabsza marża na grupach zimowych w 2014 roku, mniejsze zamówienia towarów, aby mniej towarów było na wyprzedaży i poprawa marży na markach własnych.

 

W wywiadzie prezes Intersportu mówił również o kosztach otwierania nowych sklepów, które zmniejszyły się trzykrotnie, czy też o obecnym trendzie prowadzenia zdrowego trybu życia, który ma pozytywne przełożenie na działalność spółki.

Zobacz również:

13.02.2018, Aktualności

SII Poleca: Świece japońskie i analiza wykresów cenowych – Steve Nison

13.02.2018, Aktualności

SII Poleca: Świece japońskie i analiza wykresów cenowych – Steve Nison

Biblia wykresów świecowych Steve'a Nisona 5 lutego 2018 powróciła na półki księgarni maklerska.pl! Odświeżona, zaktualizowana i w nowej oprawie graficznej, a co najważniejsze – w języku polskim.

Zobacz więcej

16.02.2018, Newsroom

Mercor z wyraźną poprawą wyników po trzech kwartałach

16.02.2018, Newsroom

Mercor z wyraźną poprawą wyników po trzech kwartałach

Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży wzrosły rok do roku o 24,6%, a wynik operacyjny o 45,9%.

Zobacz więcej

Mikołajko (Intersport): Centra handlowe bardzo chcą mieć nasze sklepy