Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat. Zamknij

Czym jest SII?

Czat inwestorski: Omówienie wyników Grupy Kapitałowej Redan za IQ 2015 r.

 

 

Czat Inwestorski

Temat czata:

Omówienie wyników

Grupy Kapitałowej Redan za IQ 2015 r.

21 maja

godzina 10:00

Redan SA

 

Na pytania inwestorów odpowiedział:

 

Bogusz Kruszyński

Bogusz Kruszyński - Wiceprezes Zarządu

Ukończył Uniwersytet Łódzki na wydziale Ekonomii i Zarządzenia w 2000 roku. Uzyskał certyfikat Executive MBA w Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego współpracującego z Uniwersytetem Maryland. Doświadczenie zawodowe  zdobywał pracując od 1994 r. w HSBC Securities Polska S.A. jako makler papierów wartościowych, a następnie kierownik Wydziału Ofert Publicznych. W 1998 r. pracował w BankuPrzemysłowym jako zastępca dyrektora Departamentu Rynków Finansowych oraz dyrektor Oddziału Centrum Korporacyjnego. W latach 2001-2003 był dyrektorem finansowym w BP REAL Nieruchomości. Bogusz Kruszyński jest związany z Redan S.A. od 2003 roku. Początkowo pełnił funkcję dyrektora finansowego, aby następnie objąć stanowisko Wiceprezesa, a od 2011 roku Prezesa Zarządu. Od czerwca 2012 roku ponownie jest Wiceprezesem Zarządu Redan S.A.

 

Informacja o spółce

 

Grupa Kapitałowa Redan to jedna z wiodących polskich firm zajmujących się projektowaniem oraz dystrybucją odzieży na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. W portfolio Grupy Redan znajdują się znane marki modowe Top Secret, Troll oraz Drywash, a także sieć dyskontów odzieżowych Textilmarket.

 

Spółka zleca produkcję na zasadzie outsourcingu w ponad 100 fabrykach, zarówno w Polsce, jak i za granicą, w szczególności w Chinach, Indiach, Bangladeszu, Turcji, Hong-Kongu, Pakistanie. Dystrybucja jest prowadzona przez sklepy stacjonarne Top Secret i Troll, których obecnie Spółka posiada w Polsce i za granicą ponad 600 (w Rosji, na Ukrainie, Białorusi i Kazachstanie). Sprzedaż prowadzona jest też przez Internet i kornery w salonach multibrandowych.

 


               Zapis czatu inwestorskiego 


 

Bogusz Kruszyński: Witam Państwa na dzisiejszym czacie.

 

Moderator: Witam Państwa. W imieniu Spółki Redan na Państwa pytania odpowiadać będzie Pan Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu. Zapraszam do zadawania pytań.

 

 

Andrzej: Panie Prezesie, mam pytanie dotyczące działalności na wschodzie: jaka jest wasza ocena sytuacji bieżącej i czy widać oznaki poprawy. W tym kontekście LPP wypowiadało się ostatnio dość optymistycznie, w Q1 sprzedaż mieli płaską w przeliczeniu na PLN.

 

Bogusz Kruszyński: Nasza sytuacja na Wschodzie jest nieco inna niż Lpp. W Rosji prowadzimy de facto sprzedaż hurtową. Nawet franczyzobiorcy, którzy prowadzą w Rosji sklepy Top Secret kupują od nas towar. W I kw. sprzedaż w tym kraju – liczona w złotówkach, zatem z uwzględnieniem osłabienia RUB/PLN – zmniejszyła się o ponad 50%. Inną sytuację mamy na Ukrainie. Tu mamy sklepy zarówno własne jak i franczyzowe – sterujemy bezpośrednio sprzedażą detaliczną. W sklepach porównywalnych w tym kraju w I kw mamy 40% wzrost sprzedaży liczonej w hrywnach. Zatem – jest b. wyraźna poprawa r/r. Oczywiście dewaluacja UAH wobec PLN powoduje, że w złotych mamy spadek sprzedaży. Ponadto – zmniejszyliśmy sieć sklepów w 2014 r. Na całości działalności zagranicznej sprzedaż zmniejszyła się r/r o 50% (liczone w złotych). Ale nadal mamy na niej zysk na poziomie wyniku operacyjnego – nie uwzględniając różnic kursowych.

 

 

Andrzej: Kwiecień przyniósł osłabienie dynamiki sprzedaży, czy można potraktować to jako sygnał zmiany pozytywnego trendu czy też dotychczasowe wyniki za maj rozwiewają te obawy?

 

Bogusz Kruszyński: Za wcześnie aby mówić o wynikach za maj ?. Dotychczas zawsze kwiecień był lepszym miesiącem niż marzec. Dlatego dynamika wzrostu w tym miesiącu jest mniejsza. Poza tym w tym roku kwiecień był gorszy zarówno pogodowo, jak i pod względem rozkładu Świąt Wielkiej Nocy. Nie wyciągałbym negatywnych wniosków ze sprzedaży w tym miesiącu.

 

 

Edek: TXM po raz pierwszy w kampanii marketingowej skorzystał z reklamy telewizyjnej. Jakie były jej koszty?

 

Bogusz Kruszyński: To były pierwsze tego typu działania, a zatem doświadczenie na niezbyt dużą skalę. Dlatego koszty nie były wysokie.

 

 

akcjonariusz: Panie Prezesie, wyniki mówiąc wprost bardzo rozczarowujące. Co zdecydowało o tak słabym kwartale ? Jaki będzie drugi kw ?

 

Bogusz Kruszyński: Nie zgadzam się z Panem, że wyniki są negatywne. Na poziomie sprzedaży i marży oceniam kwartał pozytywnie. Szczególnie sprzedaż w marcu w Top Secret nastraja nas optymistycznie, że ten biznes będzie miał realny sens. r/r mamy wzrost kosztów, co jest konieczne, aby móc utrzymać rozwój biznesu. W TXM uruchomiliśmy działalność zagraniczną oraz e-commerce (www.txm24.pl), których w I kw 2014 r. nie było. W części modowej zainwestowaliśmy w lepszy zespół tworzący kolekcje. Mamy w marcu 37% wzrost na sklepach porównywalnych. To się zwróci jeszcze w tym roku. Negatywnie na wyniki wpłynęły zmiany kursów walut. Tu straciliśmy 3,6 mln zł. Podjęliśmy działania zapobiegawcze, jednak mogliśmy to zrobić dopiero w trakcie kwartału. W kolejnych okresach powinno być także na tym polu lepiej. Z optymizmem patrzę na wyniki całego 2015 r.

 

 

forumowicz: Jak przekłada się reklama na obroty w sklepach ?

 

Bogusz Kruszyński: W TXM kolportujemy regularnie gazetki zapraszające do odwiedzenia sklepów. W dniu wejścia ich w życie – standardowo w czwartek – obroty potrafią wzrosnąć o 100% d/d. To dobry efekt. Zbadanie wpływu reklamy telewizyjnej na sieć sklepów tradycyjnych jest dużo trudniejsze. Na pewno w TXM widzieliśmy efekt wprost w e-commerce – od momentu emisji wejścia na stronę www.txm24.pl zwiększyły kilkukrotnie.

 

 

Xenon: Ile będą wynosić łączne koszty na marketing w TXM w tym roku?

 

Bogusz Kruszyński: Nie podajemy takich informacji do publicznej wiadomości. Będą jednak istotnie wyższe niż w 2014 r. ze względu na większą sieć sklepów, wprowadzoną reklamę telewizyjną oraz promocję sklepu www.txm24.pl. W I kw zanotowaliśmy 4,6% wzrostu sprzedaży na sklepach porównywalnych. Liczymy na utrzymanie tej tendencji do końca roku. Wraz ze zwiększeniem powierzchni sklepów z nadwyżką pokryje to koszty większego budżetu marketingowego.

 

 

Tarczyński: Jakie są koszty otworzenia nowego sklepu marki TXM? Ile zamierzacie ich otworzyć w 2015 roku? A w latach kolejnych?

 

Bogusz Kruszyński: Nasze wydatki na uruchomienie kolejnego sklepu TXM textilmarket to ok. 80 tys. zł. dodatkowo ok. 160 tys. zł na towar w tym sklepie. Na rok 2015 zaplanowaliśmy ok. 50 nowych sklepów. Planów na lata kolejne nie podawaliśmy.

 

 

rfr: Spółka będzie się zabezpieczała przed niekorzystnymi ruchami cen, jakie doświadczenie ma spółka w takich transakcjach? Jakich instrumentów używa do zabezpieczania pozycji?

 

Bogusz Kruszyński: Od marca wprowadziliśmy politykę aktywnego zabezpieczania kursów walut. Korzystamy ze standardowych instrumentów typu forward, opcje. Pierwsze doświadczenia z marca są pozytywne.

 

 

Kermit: Co z działalnością w Rosji i na Ukrainie? Spółka zamierza wyjść z tych rynków, czy pozostać bez dalszego rozszerzania działalności?

 

Bogusz Kruszyński: Nie zamierzamy dziś wyjść ani z Rosji, ani z Ukrainy. Z drugiej strony nie planujemy rozwoju w tych krajach. Na razie czekamy na wyjaśnienie się sytuacji.

 

 

ichimoku: Na chwilę obecną wszystko idzie dobrze, spółka po restrukturyzacji, TXM znacznie poprawia wyniki, segment modowy radzi sobie coraz lepiej. Czy nie boicie się jednak przeinwestowania i zmiany koniunktury?

 

Bogusz Kruszyński: Inwestujemy ostrożnie. Głównie w sprawdzony rozwój TXM. Zatem nie boimy się przeinwestowania. Zmiany koniunktury są naturalne. W mojej ocenie na pewno można o Redan powiedzieć, że potrafi przeżyć najtrudniejsze chwile. Dlatego także nie obawiamy się nadmiernie zmian koniunktury.

 

 

ichimoku: Nie będzie dywidendy, to dobra informacja. Co zrobicie z kasą na rachunku ?

 

Bogusz Kruszyński: Środki, które posiadamy inwestujemy w bieżącą działalność. 

 

 

Medrzec: Ile sklepów zamierzacie otworzyć w całym 2015 roku? O ile zwiększy się powierzchnia handlowa?

 

Bogusz Kruszyński: W TXM powiększymy sieć o ok. 50 dodatkowych sklepów. Powierzchnia sklepów zwiększy się o ok. 11%. W części modowej powierzchnia powiększy się o ok. 8-9%. Tu będziemy otwierać sklepy franczyzowe.

 

 

Medrzec: Z czego wynikała większa strata netto niż w 1q2014?

 

Bogusz Kruszyński: Są dwie główne przyczyny: 1) Koszty wzrosły szybciej niż marża handlowa. Wzrost kosztów wynika z rozwoju nowych kanałów dystrybucji w TXM (działalność zagraniczna i e-commerce) oraz większych nakładów na tworzenie i zakup kolekcji w Fashion 2) Zanotowaliśmy 1,8 mln zł straty z tytułu osłabienia złotego wobec USD oraz 1,8 mln zł z tytułu osłabienia hrywny wobec złotego.

 

 

Jędrzej: Jak rozkładają się koszty marketingowe i promocji na rynek dyskontowy i modowy?

 

Bogusz Kruszyński: Wyższe wydatki na marketing są w części modowej. W tym roku rozkład może być na poziomie ok. 4/1.

 

 

Andrzej: W prezentacji mówicie, że wyniki sektora dyskontowego są zgodne z budżetem, czy to samo dotyczy sektora modowego czy też pewne pozycje odbiegają od założeń?

 

Bogusz Kruszyński: Poziom sprzedaży w części modowej jest nieznacznie poniżej naszych wewnętrznych planów. Jednocześnie koszty także są nieco niższe. Generalnie wynik części modowej na poziomie zysku na działalności operacyjnej po I kw części modowej jest minimalnie niższy od planu.

 

 

deriwatives: Sprzedaż segmentu modowego znacznie rośnie. Jednak w I kwartale wciąż generuje stratę już na poziomie zysku ze sprzedaży. Kiedy należy oczekiwać, że segment ten zacznie generować zyski?

 

Bogusz Kruszyński: W biznesie modowym sezonowość szczególnie marży jest dość duża. Dlatego pierwszy – wyprzedażowy – kwartał generuje negatywny wynik. Naszym celem jest, aby część modowa w całym 2015 r. osiągnęła break-even.

 

 

Kleop: Czy spółka publikuje prognozy? Jakie wyniki są spodziewane/planowane na 2015 rok?

 

Bogusz Kruszyński: Nie publikujemy prognoz

 

 

Magnus: Na jakich rynkach zagranicznych, oprócz Rosji i Ukrainy, działa spółka? Czy zamierza wejść na nowe rynki? Jakie?

 

Bogusz Kruszyński: W części modowej działamy na Ukrainie i w Rosji. Poza tym sprzedajemy do klientów w Białorusi, w Czechach, na Słowacji, w Kazachstanie, a także do wielu krajów Unii Europejskiej. Nie jest to jednak działalność na dużą skalę. Łącznie obroty poza Polską stanowiły w I kw 2015 r. 12% obrotów części modowej. W TXM mamy także sklepy w Czechach i na Słowacji. W tych krajach zamierzamy otwierać kolejne sklepy. Analizujemy także możliwość otwarć sklepów w Rumunii.

 

 

Greg: Co z dywidendą? Czy spółka zamierza dzielić się zyskiem z akcjonariuszami? Być może TXM będzie dywidendową spółką?

 

Bogusz Kruszyński: Za 2014 r. zarząd rekomenduje WZA zatrzymanie zysku w Redan.

 

 

orfeusz: Podsumujmy, jakie jest obecnie zadłużenie spółki? Ile środków spółka posiada na inwestycje? Jakie są planowane nakłady inwestycyjne? Skąd spółka zamierza pozyskać brakujące środki na inwestycje?

 

Bogusz Kruszyński: Na 31.03.2015 Grupa posiadała 49 mln zł zobowiązań finansowych (kredyty, pożyczki,leasing) oraz 11 mln zł gotówki. Mamy także nie w pełni wykorzystane linie kredytowe. W 2014 r. wypracowaliśmy 20 mln zł EBITDA. 2 kwietnia sprzedaliśmy kolejne 11% akcji TXM za 15 mln zł. Środków na inwestycje nam nie brakuje.

 

 

pawełek: Jak ocenia Pan i prognozuje rynek odzieżowy w 2015 roku i w przyszłości? Pytanie poniekąd związane z wycofaniem się Etosu z oferty publicznej.

 

Bogusz Kruszyński: Każdy przypadek zależy nie tylko od sytuacji na rynku, ale także od uwarunkowań indywidualnych. Co do rynku, popyt konsumpcyjny rośnie i nie ma powodu, aby zakładać, że to się zmieni wkrótce. To dla nas najważniejszy zewnętrzny wyznacznik. Zdobywamy rynek w obu segmentach naszej działalności. Patrzę z optymizmem w przyszłość.

 

 

jacek: Powiedział pan osttnio , cena Redan osculuje według pana na 7 zł...Potwierdza to pan dziś

 

Bogusz Kruszyński: To prosta matematyka oparta na wynikach i mnożnikach. W mojej ocenie nic się w tym zakresie nie zmieniło.

 

 

Rewenu: Jak idzie sprzedaż na platformie internetowej ?

 

Bogusz Kruszyński: W TXM, który zaczął działalność w maju 2014 r. – bardzo dobrze. W kwietniu br. (12 miesiącu działalności) przekroczyliśmy 0,5 mln zł sprzedaży. W maju będzie lepiej. W części modowej, która ma b. wysokie obroty (prawie 30 mln zł w 2014 r. czyli ok. 14% udziału w sprzedaży całej Fashion) notujemy kilku procentowe wzrosty. To jest zgodne z naszymi oczekiwaniami

 

 

Rewenu: Czy koszty bieżące będą rosnąć, utrzymywać się na podobnym poziomie, czy będą spadać ?

 

Bogusz Kruszyński: Wraz z rozwojem działalności koszty będą rosnąć. To normalne.

 

 

emeline: Czy spółka ma wstępne szacunki ile chciałaby pozyskać środków z IPO Adesso?

 

Bogusz Kruszyński: Na to jeszcze za wcześnie. To podamy jak prospekt TXM zostanie zatwierdzony przez KNF. Środki te jednak będą w całości przeznaczone na rozwój TXM.

 

 

Kasia: Fundusz Concordia zdecydował się na skorzystanie z opcji zwiększenia swojego udziału w TXM. Na co zostaną spożytkowane środki pozyskane z tej transakcji?

 

Bogusz Kruszyński: Na finansowanie bieżącej działalności, czyli głównie na poprawę naszych zasad współpracy z dostawcami towarów w części modowej. To powinno prowadzić do obniżenia cen zakupu i w wyniku tego – powiększenia marży handlowej.

 

 

Mierzejewski: Sklep internetowy TXM jest największym w Polsce dyskontowym sklepem internetowym w Polsce. Jaka jest jego konkurencja? Ile takich sklepów online funkcjonuje w Polsce?

 

Bogusz Kruszyński: Nie znam innych podobnych dyskontowych sklepów odzieżowych on-line. Największą konkurencją www.txm24.pl jest allegro.

 

 

Mierzejewski: Czy będziecie potrzebować dodatkowej gotówki na rozwój, czy będziecie zwiększać zadłużenie ?

 

Bogusz Kruszyński: Nie zamierzamy obecnie zwiększać zadłużenia bilansowego. Będziemy zwiększać dostępne linie akredytywowe w celu finansowania zakupu towarów.

 

 

popek: Czy w IPO Adesso należy spodziewać się emisji dodatkowych akcji, czy będzie to sprzedaż obecnie posiadanych przez Redan udziałów?

 

Bogusz Kruszyński: Redan nie będzie w ogóle sprzedawał akcji TXM podczas IPO tej spółki. Zamierzamy zachować kontrolę nad TXM SA. W ramach IPO będzie emisja nowych akcji TXM, zatem ta spółka pozyska wpływy z emisji.

 

 

analityk: Jak ocenia Pan Prezes o ile wzrośnie wycena Redanu po upublicznieniu TXM ?

 

Bogusz Kruszyński: To jest pytanie do analityków giełdowych. Aczkolwiek oczywiście zakładam, że wcześniej lub później w wycenie akcji Redan będzie uwzględniony fakt posiadania przez nas większościowego pakietu akcji TXM o konkretnej – po debiucie na GPW – wycenie rynkowej.

 

 

popek: Jak radzą sobie sklepy za granicą w segmencie dyskontowym ?

 

Bogusz Kruszyński: Mamy obecnie 4 sklepy. Generują one wyniki zbliżone do polskich sklepów.

 

 

popek: Czy planujecie rozwijać jakąś nową markę ?

 

Bogusz Kruszyński: Nie. obecnie skupiamy się na rozwoju posiadanych marek.

 

 

pawełek: Czy nie ma Pan wrażenia, że rynek nie dostrzega potencjału spółki ? A ostatnie wzrosty to efekt (oczywiście pozytywny) wyceny BPSu ?

 

Bogusz Kruszyński: Sama jedna, czy druga wycena analityka nie jest wystarczająca do zmiany kursu akcji. Być może dopiero na podstawie takich analiz inwestorzy przyjrzeli się Redan nieco bardziej. Jednak na końcu to oni (czyli „rynek”) zdecydowali się kupić akcje. Natomiast rozumiem, że cały czas inwestorzy nie mają pewności, jak ułoży się przyszłość fashion i dlatego z pewnym powątpiewaniem przyjmują nasze deklaracje, że będzie lepiej, a szybko reagują na każdą potencjalnie negatywną informację. Mam nadzieję, że za rok będzie inaczej.

 

 

orfeusz: Kiedy prospekt składacie do KNF, lipiec/sierpień ?

 

Bogusz Kruszyński: Zgodnie z tym co mówiliśmy wcześniej zamierzamy złożyć prospekt do KNF w połowie br.

 

 

inwestor: Panie Prezesie, czy ten rok zamknięcie zyskiem ?

 

Bogusz Kruszyński: W 2014 r. mieliśmy 9,9 mln zysku netto. W tym roku naszym celem jest poprawienie tego wyniku.

 

 

Magnus: Czy problemy spółki z 2012 r, to już przeszłość i podobny scenariusz się już nie powtórzy ? LPP też miało w historii nieudane kolekcje i złe lokalizacje sklepów. Czy wnioski z tej sytuacji zostały wyciągnięte ?

 

Bogusz Kruszyński: Od 2012 r. zmieniliśmy bardzo dużo w naszej działalności. Szczególnie głębokie zmiany wprowadziliśmy w części modowej. W br. widać wyraźne pozytywne efekty tych zmian, aczkolwiek nadal są obszary, które możemy poprawić. W TXM dość szybko przeprowadziliśmy modyfikacje i ostatnie 2 lata to pasmo b. dobrych rezultatów. Dziś jesteśmy na dobrej drodze i pilnujemy, aby z niej nie zejść. 

 

 

Kasia: W jakich obszarach jest jeszcze poziom do obniżania kosztów ? Czy koszty czynszów są już na satysfakcjonującym poziomie dla spółki ?

 

Bogusz Kruszyński: Dziś nie koncentrujemy się na obniżce kosztów. Głównym celem naszego działania jest zwiększenie sprzedaży. Co do poszczególnych sklepów, to oczywiście zawsze negocjujemy czynsze, gdy widzimy do tego potencjał, lub jest to konieczne do utrzymania sklepów. Natomiast nie jest to nasze podstawowe zadanie obecnie.

 

 

Kleop: Jak wyceniacie TXM ? Czy mBank zaprezentował szacunki ?

 

Bogusz Kruszyński: Na wyceny TXM jest jeszcze za wcześnie. Gdy KNF zatwierdzi prospekt TXM wtedy także podamy nasze oczekiwania wyceny TXM.

 

 

Kleop: Panie Prezesie dlaczego Concordia dokupiła akcje TXM, co zaważyło o takiej decyzji ?

 

Bogusz Kruszyński: Zakładają, że ich wartość wzrośnie ?. Po pierwsze już obecnie wyniki TXM są lepsze niż za 12 miesięcy kończących się w czerwcu 2014 r. – na takiej podstawie była dokonywana wycena na potrzeby naszej transakcji z nimi. Po drugie zakładają, że mnożniki na potrzeby wyceny spółki giełdowej będą wyższe niż w transakcjach prywatnych. Dlatego kupili te akcje i zamierzają na nich zarobić.

 

 

utyk: Czy dużo towaru zalega Wam w magazynach ? Zwłaszcza z zimy 2014 ?

 

Bogusz Kruszyński: W części modowej mamy nieco więcej towarów z sezonu jesień/zima’14 niż zazwyczaj. Nie stanowi jednak to dla nas dziś nadmiernego obciążenia. Ponadto budowany przez nas stopniowo kanał outletowy nabiera coraz większej sprawności w odsprzedaży towarów z poprzednich sezonów. W TXM nie mamy żadnych problemów.

 

 

Moderator: Bardzo dziękujemy za udział w czacie i za wszystkie pytania.

 

Bogusz Kruszyński: Dziękuję Państwu za udział w dzisiejszym czacie. Zapraszam na kolejny po wynikach I półrocza.

 

Zobacz również:

19.05.2018, Aktualności

Ogłoszenie o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych na dzień 20 czerwca 2018 r.

19.05.2018, Aktualności

Ogłoszenie o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych na dzień 20 czerwca 2018 r.

Zarząd Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych, zgodnie z § 28 ust. 2 Statutu Stowarzyszenia, zawiadamia że na podstawie § 26 ust. 1 Statutu, zwołuje na dzień 20 czerwca 2018 r. na godzinę 9:30 Zwyczajne Walne Zebranie, które odbędzie się we Wrocławiu.

Zobacz więcej

17.05.2018, Newsroom

Energa po wynikach za I kw. 2018 roku – podsumowanie czatu inwestorskiego

17.05.2018, Newsroom

Energa po wynikach za I kw. 2018 roku – podsumowanie czatu inwestorskiego

Inwestorzy mieli wczoraj (tj. 16 maja) okazję przepytać Jacka Kościelniaka, Wiceprezesa Zarządu ds. Finansowych Energi. W centrum zainteresowania inwestorów znalazły się wyniki finansowe, inwestycje, głównie w Ostrołękę C, a także wycena giełdowa spółki.

Zobacz więcej

Czat inwestorski: Omówienie wyników Grupy Kapitałowej Redan za IQ 2015 r.
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie