Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Publiczna Emisja 3-letnich Obligacji 4fun Media S.A. o oprocentowaniu 8%

Źródło: Emitent

Informacje o emisji: http://www.4funmedia.pl/obligacje/

O Spółce

 

4fun Media S.A. działa na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych od ponad 10 lat. Jest właścicielem i nadawcą trzech telewizji muzycznych: 4fun.tv, mjuzik.tv i TV.DISCO, producentem programów telewizyjnych, twórcą innowacyjnych rozwiązań technologicznych, w tym własnych aplikacji mobilnych oraz dystrybutorem kilkunastu stacji telewizyjnych na rynek polski. Od 4 lat akcje spółki są  notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

 

Telewizje 4fun Media S.A. są nadawane free to air. Ich sygnał dociera do ponad 8,5 miliona gospodarstw domowych w Polsce. Spółka prowadzi emisję swoich stacji na rynku kablowo-satelitarnym, który w segmencie kanałów tematycznych, w szczególności o profilu muzycznym znajduje się w stałym trendzie wzrostowym.

 

4fun Media S.A. wyróżnia na rynku bardzo stabilna sytuacja finansowa i efektywność ekonomiczna. Spółka posiada własne rozwiązania technologiczne (system emisyjny, selektor muzyczny, baza muzyczna, aplikacje mobile, IT) i kontentowe, co pozwala unikać ponoszenia drogich opłat licencyjnych i szybko odpowiadać na aktualne zapotrzebowanie widzów. Od stycznia 2015 roku znacznemu obniżeniu ulegną koszty nadawania sygnału telewizyjnego, co pozwoli na widoczną poprawę rentowności.

 

4fun Media S.A. bierze aktywny udział w procesie konwergencji mediów. Umożliwia jej to rozwój w nowych segmentach rynku mediów cyfrowych. Dzięki narzędziom typu second screen 4fun Media S.A. skuteczne dociera do widzów poprzez telewizję, komputer i wszelkiego rodzaju urządzenia mobilne. 4fun Media S.A. to także ponad 1,5 milionowa społeczność w Internecie budowana w oparciu o social media /Facebook, YouTube, Instagram/, własne strony www oraz autorską aplikację mobilną FUN APP.

 

 

W 2004 roku, w oparciu o polski kapitał, Spółka uruchomiła pierwszą polską telewizję muzyczną – 4fun.tv, która jest dziś najdłużej funkcjonującą telewizją muzyczną na rynku. Wprowadzając innowacyjne rozwiązania oparte na bezpośrednim kontakcie z widzami i interaktywnemu tworzeniu treści, telewizja skutecznie konkurowała z zagranicznymi koncernami, za co została uhonorowana nagrodą New Channel of the Year - przyznawaną na konkursie Hot Bird TV Awards w Wenecji.

 

4fun Media S.A. działa na wzrostowym rynku mediów cyfrowych, co potwierdzają wieloletnie wzrostowe trendy oglądalności rynku stacji tematycznych, a w szczególności segmentu kanałów muzycznych. Dalszy rozwój Spółki gwarantują, wypracowane przez lata przewagi konkurencyjne, które zapewniają jej dalszy wzrost na rynku. Wśród nich warto wskazać na następujące:

  • właściwa dywersyfikacja profilu nadawanych telewizji obejmująca najchętniej oglądane gatunki muzyczne;
  • multiscreening, czyli docieranie do widzów z sygnałem swoich stacji nie tylko przez tradycyjną telewizję, Internet, urządzenia i aplikacje mobilne;
  • odporność na rozdrobnienie (większa liczba kanałów od konkurencji) co przy sezonowych spadkach oglądalności pozwala utrzymywać przychody reklamowe na wysokim poziomie;
  • wysoki potencjał wzrostu dwóch mniejszych stacji tj. TV.DISCO i mjuzik.tv jeśli chodzi o zasięg techniczny i udziały w rynku oglądalności;
  • Wysoka decyzyjność, elastyczność, niezależność zarządzania w stosunku do konkurencji

 

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie promocyjny. Jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o emitencie oraz warunkach publicznej oferty obligacji serii A jest memorandum informacyjne dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej spółki: www.4funmedia.pl oraz oferującego: www.di.investors.pl.

Zobacz również:

15.11.2018, Aktualności

PKN Orlen uruchamia program „Orlen w portfelu” i chce premiować długoterminowych akcjonariuszy

15.11.2018, Aktualności

PKN Orlen uruchamia program „Orlen w portfelu” i chce premiować długoterminowych akcjonariuszy

PKN Orlen ogłosił start programu „Orlen w portfelu”. To pierwszy w Polsce zakrojony na szeroką skalę i co ważne na długi termin klub akcjonariusza spółki publicznej.

Zobacz więcej

16.11.2018, Czat inwestorski

Czat inwestorski: Omówienie wyników Grupy PZU za trzeci kwartał 2018 r.

16.11.2018, Czat inwestorski

Czat inwestorski: Omówienie wyników Grupy PZU za trzeci kwartał 2018 r.

Zapraszamy do udziału w czacie inwestorskim z Grupą Kapitałową PZU, który odbędzie się 19 listopada (poniedziałek) o godz. 11:00. Na pytania inwestorów odpowie Tomasz Kulik, Członek Zarządu PZU SA i PZU Życie SA. Zapraszamy do zadawania pytań już dziś w opcji off-line.

Zobacz więcej

Publiczna Emisja 3-letnich Obligacji 4fun Media S.A. o oprocentowaniu 8%
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie