Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat. Zamknij

Czym jest SII?

Czy IMS znalazł magiczny lek na kryzysy? Wywiad z konferencji WallStreet 2014

© Abstractus Designus - Fotolia.com

Spółka Internet Media Services działa w obszarze marketingu sensorycznego. Jest to zjawisko, które dopiero się rodzi, zarówno w Polsce jak i na świecie. Na marketing sensoryczny składają się trzy grupy usług: audiomarketing, digital signage oraz aromamarketing. Więcej o samym rynku marketingu sensorycznego jak i o poszczególnych grupach usług opowiedział w wywiadzie na konferencji WallStreet 18 prezes Zarządu IMS, Michał Kornacki.

 

Rynek marketingu sensorycznego jest bardzo młodym rynkiem, przez co bardzo perspektywicznym. Prezes zwrócił uwagę, że rynek znajduje się dopiero w fazie nasycania. IMS działa od 2000 roku, a obecnie obsługuje około 8 tys. punktów handlowo-usługowych. Zidentyfikowana liczba punktów handlowo-usługowych w Polsce, w których spółka mogłaby jeszcze świadczyć swoje usługi, to prawie 100 tys. punktów.

 

Więcej na temat działalności spółki, rynku marketingu sensorycznego oraz planach przejścia z NewConnect na główny parkiet w materiale wideo.

 

 

Więcej:

Zobacz również:

09.11.2017, Aktualności

Agnieszka Gontarek Człowiekiem Corporate Governance 2017

09.11.2017, Aktualności

Agnieszka Gontarek Człowiekiem Corporate Governance 2017

Człowiekiem Corporate Governance 2017 została Agnieszka Gontarek – Prezes Zarządu BONDSpot SA, która swoją pracą zawodową przyczyniła się do budowy i rozwoju ładu korporacyjnego w Polsce.

Zobacz więcej

17.11.2017, Newsroom

Grupa Azoty osiągnęła w III kw. historyczny zysk EBITDA na poziomie 255 mln zł

17.11.2017, Newsroom

Grupa Azoty osiągnęła w III kw. historyczny zysk EBITDA na poziomie 255 mln zł

Spółka pochwaliła się poprawą wyników finansowych w III kw. 2017 roku. Na poziomie zysku EBITDA wszystkie segmenty działalności wykazały dodatnią kontrybucję.

Zobacz więcej

Czy IMS znalazł magiczny lek na kryzysy? Wywiad z konferencji WallStreet 2014