Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Kino Polska celuje w 1 zł dywidendy za 2014 r.

© Victoria - Fotolia.com

W wywiadzie udzielonym dla PAP, prezes Kino Polska S.A. podtrzymał prognozę wyniku na poziomie EBITDA na obecny rok w wysokości 42 mln zł (została ona obniżona 4 miesiące temu z poziomu 55 mln zł). 

 

"Wyniki finansowe pierwszego półrocza były w ocenie zarządu dobre. Podtrzymujemy założoną przez nas na 2014 r. prognozę 42 mln zł rocznego zysku EBITDA."

 

Spółka stawia sobie za cel wypłatę 1 zł dywidendy za obecny rok. Za poprzedni akcjonariusze otrzymali 45 groszy. Dobrze radzi sobie nowy kanał spółki - Stopklatka TV. Prezes Kino Polska widzi szansę uzyskania ponad 1% udziału w widowni komercyjnej tego kanału do końca roku. Uważa, że w przyszłym roku kanał ten będzie już rentowny. W zakresie Filmbox International celem jest umocnienie i rozwój pozycji w krajach Europy  Środkowo - Wschodniej. Z kolei Kino Polska Muzyka zmienić ma programing co ma pozytywnie wpłynąć na jego wyniki.

 

"Myślę, że w przyszłym roku Stopklatka TV będzie już projektem rentownym. Dodam, że zasięg techniczny Stopklatki TV wynosi obecnie około 90 proc. i współpracujemy już ze wszystkimi dużymi sieciami kablowymi."

 

"W przypadku Filmbox International skupiamy się na rynkach, na których jesteśmy już obecni. Zależy nam na dalszym wzmocnieniu naszej pozycji w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasze kanały bardzo dobrze rozwijają się na Węgrzech i w Rumunii. W przyszłym roku chcemy zwiększyć dynamikę wzrostu w Czechach i na Słowacji. Jeśli chodzi o nowe rynki, zainteresowani jesteśmy dalszym rozwojem na Bałkanach oraz w Afryce."

 

 

Zobacz również:

19.06.2018, Aktualności

Okres próbny w Legimi tylko dla członków SII wydłużony do miesiąca

19.06.2018, Aktualności

Okres próbny w Legimi tylko dla członków SII wydłużony do miesiąca

Dla członków Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych udało się nam uzyskać wydłużony okres próbny w Legimi.

Zobacz więcej

20.07.2018, Newsroom

PKN Orlen pokazuje wyniki. Kurs akcji w górę

20.07.2018, Newsroom

PKN Orlen pokazuje wyniki. Kurs akcji w górę

Grupa Orlen przedstawiła dziś wyniki za II kwartał 2018 roku.

Zobacz więcej

Kino Polska celuje w 1 zł dywidendy za 2014 r.
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie