Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Pierwsza oferta publiczna Comperia.pl SA

źródło: materiały spółki

Comperia

 

O COMPERII

 

Czołowy gracz e-commerce w Polsce

 

  • Partner dla wszystkich banków poszukujących klientów w sieci
  • Jeden z najpopularniejszych serwisów tematycznych w Polsce
  • Posiada dynamicznie rozwijającą się sieć partnerską (2,5 tys. partnerów)

 

Biznes generujący solidne zyski

 

  • Średnioroczny wzrost przychodów Comperii w latach 2010-2013* wyniósł 102%, EBITDA: 133%, zysku netto: 95%.
    *dane za 2013 rok to szacunki wyników
  • Według wyników szacunkowych za 2013 r. Comperia wypracowała 3,1 mln zł zysku netto i 6,1 mln EBITDA przy przychodach wynoszących 12,8 mln zł. Marża EBITDA wyniosła 48%, a marża zysku netto 24%.

 

Atrakcyjny rynek

 

  • Model biznesowy spółki doskonale współgra z zachodzącymi zmianami zakupowymi. Aktywność konsumencka, również w zakresie zakupu produktów finansowych, przenosi się do Internetu.
  • Polska jest w grupie państw Unii Europejskiej charakteryzujących się najszybszym rozwojem rynku e-commerce. Szacunki wskazują, że polski rynek e- commerce wzrósł w 2012 roku o 23,0% do wartości 21,5 miliarda PLN, zaś wzrost w 2013 roku ma wynieść zgodnie z prognozami około 21,4%. (Raport „E-commerce” SMB, Kelkoo i Forrester Research opublikowany w marcu 2013 r.)

 

STRATEGIA ROZWOJU

 

Realizacja inwestycji, które pozwolą spółce Comperia na utrzymanie wiodącej pozycji na rynku usług finansowych w Internecie (obecnie jednej z najbardziej dynamicznych i perspektywicznych branż).

  • Rozwój projektu ubezpieczeń w formule ROPO (research online, purchase offline)
  • Rozwój infrastruktury
  • Uruchomienie nowych sekcji porównywanych produktów
  • Rozwój programu partnerskiego "ComperiaLead"

 

O OFERCIE

 

Oferta obejmuje do 1 000 000 akcji zwykłych serii F o wartości nominalnej 0,1 zł każda.

Zapisy na akcje Comperia.pl w transzy inwestorów indywidualnych trwają od 1 do 7 lutego 2014 roku i będą prowadzone przez DM Alior Banku oraz BGŻ na terenie całego kraju oraz za pośrednictwem Internetu. Inwestorzy indywidualni będą składali zapisy po cenie maksymalnej, która została ustalona na 22 zł.

 

Każdy inwestor indywidualny może złożyć dowolną liczbę zapisów, opiewających na nie mniej niż 10 oraz nie więcej niż 100 000 akcji oferowanych. Oferta publiczna obejmuje do 1 000 000 akcji spółki, z czego transza inwestorów indywidualnych wynosi do 100 000 akcji.

 

Przydział akcji nastąpi 13 lutego 2014 roku, natomiast wprowadzenie akcji serii F do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie nastąpi po zarejestrowaniu przez Sąd podwyższenia kapitału (do tego czasu PDA będą notowane na rynku NewConnect).

Oferującym jest IPOPEMA Securities. Współprowadzącym księgę popytu jest DI Investors.

 

HARMONOGRAM OFERTY

 

Publikacja prospektu 31 stycznia 2014 roku
Okres składania zapisów przez inwestorów indywidualnych  od 1 lutego 2014 roku do 7 lutego 2014 roku
Proces budowy księgi popytu od 31 stycznia 2014 roku do 10 lutego 2014 roku
Ustalenie ostatecznej Ceny Akcji oraz ostatecznej liczby Akcji Oferowanych 10 lutego 2014 roku
Okres składania zapisów przez inwestorów instytucjonalnych  od 11 lutego 2014 roku do 13 lutego 2014 roku
Data przydziału / Zamknięcie Oferty  13 lutego 2014 roku

 

 

WYBRANE WYNIKI FINANSOWE  (w mln PLN)

 

Okres 2010 2011 2012 2013*
Przychody netto ze sprzedaży 1,6 3,9 6,8 12,8
EBITDA 0,5 1,4 2,6 6,1
Zysk netto 0,4 1,1 1,5 3,1

 * za 2013 rok podano wyniki szacunkowe

 

Źródło: Emitent

 

Niniejszy materiał ma wyłącznie charakter promocyjny; nie stanowi on oferty ani propozycji nabycia papierów wartościowych.

Jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o Comperia.pl S.A., jej akcjach i ich pierwszej ofercie publicznej, jest prospekt emisyjny zatwierdzony przez Komisję Nadzoru Finansowego w dniu 30.01.2014 r., opublikowany na stronach internetowych http://www.relacje.comperia.pl/ oraz http://www.ipopemasecurities.pl. Inwestorzy powinni podejmować decyzje inwestycyjne co do akcji Comperia.pl. S.A. po uważnej analizie całego prospektu, w tym w szczególności czynników ryzyka.

Zobacz również:

19.06.2018, Aktualności

Okres próbny w Legimi tylko dla członków SII wydłużony do miesiąca

19.06.2018, Aktualności

Okres próbny w Legimi tylko dla członków SII wydłużony do miesiąca

Dla członków Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych udało się nam uzyskać wydłużony okres próbny w Legimi.

Zobacz więcej

20.07.2018, Newsroom

PKN Orlen pokazuje wyniki. Kurs akcji w górę

20.07.2018, Newsroom

PKN Orlen pokazuje wyniki. Kurs akcji w górę

Grupa Orlen przedstawiła dziś wyniki za II kwartał 2018 roku.

Zobacz więcej

Pierwsza oferta publiczna Comperia.pl SA
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie