Chat with us, powered by LiveChat

Czat inwestorski: Omówienie planów debiutu giełdowego Bloomga SA w oparciu o realizację planu wydawniczego

Temat czatu: Omówienie planów debiutu giełdowego Bloomga SA w oparciu o realizację planu wydawniczego 

Data: wtorek, 2 kwietnia, godz. 11:00

 

Bloomga

 

Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza

Więcej:

Prezentacja z planem wydawniczym Bloomga SA

 

Na pytania inwestorów odpowie:

 

Dawid Przygodzki

Dawid Przygodzki

CEO Bloomga SA

Jestem współzałożycielem Bloomga SA i dyrektorem kreatywnym oraz prywatnie ogromnym pasjonatem gier już od 14 lat. Oprócz wspaniałego zespołu, który zbudowałem udało mi się połączyć moją największą życiową pasję z pracą zawodową. Od 8 lat specjalizuję się w projektowaniu gier, zajmuję się również koordynacją prac i optymalizacji procesów związanych z tworzeniem gier przeglądarkowych, mobilnych i ich wydawaniem. Interesują mnie wszelkie nowinki z dziedziny gamedev i chętnie sięgam po produkcje młodych zespołów, które w przyszłości mogą trafić do mojego portfolio wydawniczego.

Bloomga SA

Bloomga SA, to polski deweloper gier mobilnych i przeglądarkowych (czyli gier cross-platformowych). Swoją działalność rozpoczął w 2015 roku. Bloomga to urodzeni pasjonaci gier, którzy tworzą je dla innych. Misją Spółki jest tworzenie wyjątkowych, unikalnych na skalę światową produktów, które dają Użytkownikom to czego pragną najbardziej - wciągającą rozrywkę dającą możliwość wchodzenia w interakcję z ludźmi z całego Świata. W IQ2019 roku po Spółka zakończyła pracę nad grą “Islandoom” i z sukcesem wprowadza ją na rynek światowy. Już dziesiątki tysięcy Użytkowników z Polski jak i spoza granic naszego kraju gra w Islandoom, a każdy kolejny dzień to krok milowy w ekspansji naszej produkcji i realizacji planu wydawniczego.

 

W kolejnych kwartałach Spółka będzie podbijać kolejne rynki na mapie globalnej ekspansji, a w niedalekiej przyszłości również stworzy nowe miejsca pracy. Plan wydawniczy Bloomga SA przewiduje przychody na najbliższe 3 lata w wysokości 49 mln PLN. Zarząd Spółki sukcesywnie dąży do celu dzień po dniu, aby stać się czołowym producentem gier mobilnych i przeglądarkowych w Europie. Spółka nie zwalnia tempa nawet na chwilę. Pracownicy Spółki to niesamowicie zaangażowani, bardzo zdolni ludzie, którzy czerpią czystą przyjemność z tworzenia gier. Podczas pracy nad “Islandoom” stworzony został w pełni autorski i niezależny silnik, dzięki któremu nasze kolejne gry Spółka może produkować znacznie szybciej. Obecnie zespół częstochowskiego studia deweloperskiego pracuje nad nową produkcją “Wild West Age”, grze mobilnej i zarazem przeglądarkowwej, która osadzona została w klimacie dzikiego zachodu. Każdy z zespołu został pochłonięty bez granic już na etapie prototypowania gry. Jak twierdzi Prezes Spółki Bloomga SA, “to dla naszego zespołu fascynujący projekt, który łączy z gier mobilnych i przeglądarkowych wszystko to co najlepsze”. Ogrom świata, rozbudowane drzewo badań, niebezpieczne misje, gorączka złota, napady na banki, pościgi i listy gończe - w “Wild West Age” nie będzie miejsca na ani jedną sekundę nudy! Już dziś Bloomga SA ma szereg propozycji od wydawców i ewentualnych ko-producentów w zakresie realizacji planów produkcji i publishingu gry “Wild West Age”. Bloomga SA pozyskała dotację z programu 4Stock i planuje w 2019 roku debiut na rynku NewConnect. Obecnie trwa trzecia runda finansowania zewnętrznego w ramach pre-IPO, której celem jest sfinansowanie produkcji gry “Wild West Age”, zwiększenie zespołu i środki na wsparcie działalności wydawniczej Spółki. W dwóch pierwszych emisjach akcji Spółki, Bloomga SA z sukcesem pozyskała kwotę 1,76 mln zł - między innymi na stworzenie silnika gry “Islandoom”, która od IQ2019 jest wydawana w ponad 60 krajach.

 

 


 

Wkrótce w tym miejscu pojawi się
zapis czatu inwestorskiego


 

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie