Chat with us, powered by LiveChat

KNF zatwierdził Prospekt Emisyjny Ten Square Games

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła Prospekt Emisyjny Ten Square Games S.A. w związku z planowaną Ofertą Publiczną. Spółka ubiega się o wprowadzenie akcji do obrotu na głównym rynku GPW i planuje debiut jeszcze w maju. Oferującym jest Haitong Bank S.A.

 


Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego z sukcesem gry w modelu free to play. Spółka specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Najnowsza gra „Fishing Clash” już w pierwszych miesiącach po premierze osiągnęła globalny sukces i zdystansowała wcześniejszą produkcję wrocławskiego studia – „Let’s Fish” („Na Ryby”), która do tej pory była najpopularniejszą na świecie grą wędkarską.


„Wydaliśmy już około 200 gier. Są to projekty bardzo zróżnicowane pod względem wielkości i skali, ale na wszystkich zarabiamy pieniądze. To efekt naszego modelu biznesowego i skutecznego zastosowania wypracowanych narzędzi Business Intelligence oraz wiedzy dotyczącej skutecznej monetyzacji. Warto podkreślić, że nasza spółka jest rentowna od samego początku swojej działalności.” – powiedział Maciej Popowicz, prezes Ten Square Games.


„Wejście na giełdę umożliwi nam rynkową wycenę biznesu i dalszą budowę jego wartości. W naszej branży najważniejsi są zmotywowani i wykwalifikowani ludzie. Chcemy wykorzystać upublicznienie spółki, żeby jak najbliższej związać ich z Ten Square Games.” – dodał wiceprezes Arkadiusz Pernal.


Przedstawiony w Prospekcie Program Motywacyjny zakłada kontynuację dynamicznego wzrostu wyniku EBITDA w kolejnych latach. Program zakłada wypracowanie 26 mln zł zysku EBITDA w 2018 r. i 31,5 mln zł w 2019 r. W ostatnich dniach cele zostały podniesione – pierwotnie zakładały osiągnięcie wyniku EBITDA w wysokości odpowiednio 22 mln zł i 27,5 mln zł.


„Podniesienie celów Programu Motywacyjnego w ostatnich dniach przed zatwierdzeniem Prospektu to efekt świetnych wyników Fishing Clash. Zakładaliśmy, że będzie to sukces, ale przyjęcie gry i generowane przychody znacząco przekraczają nasze założenia.” – podkreślił Arkadiusz Pernal.


Zgodnie z wstępnymi szacunkami Spółki, w samym marcu gra „Fishing Clash” wygenerowała przychody na poziomie 3,8 mln zł – to o 70 procent więcej niż wynik osiągnięty w poprzednim miesiącu. O skali sukcesu może świadczyć m.in. fakt, że miesięczne przychody generowane przez „Let’s Fish” wynosiły maksymalnie 1,4 mln zł.


Ten Square Games planuje publikację Prospektu Emisyjnego w dniu 10 kwietnia.

O Ten Square Games S.A.:

Ten Square Games S.A. to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych i przeglądarkowych. Studio zostało założone w 2011 r. przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), w ramach którego rozwinęli jedną z pierwszych platform gier free-to-play. Obecnie w Grupie pracuje ponad 120 specjalistów, a portfolio wrocławskiego dewelopera gier to około 200 tytułów, których łączna liczba pobrań na świecie przekroczyła 280 mln. Produkcje Grupy udostępniane są w modelu free to-play, a ich monetyzacja odbywa się poprzez mikropłatności oraz reklamy. Najbardziej popularne produkcje Ten Square Games to gry sportowo-symulacyjne „Fishing Clash”, „Let’s Fish” („Na ryby”), „Wild Hunt”.

 

Pobierz
Prospekt Emisyjny
Pobierz Prezentację Inwestorską

 

Dostępny jest już
Raport IPO Ten Square Games
Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych

 

 

Źródło: Ten Square Games S.A.


Zastrzeżenie prawne
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie promocyjny. W szczególności, nie stanowi on jakiejkolwiek oferty, nakłaniania lub zaproszenia do składania ofert ani propozycji nabycia instrumentów finansowych, jak również nie należy traktować go jako jakiegokolwiek źródła wiedzy , w tym do podjęcia decyzji inwestycyjnej dotyczącej nabywania instrumentów finansowych Ten Square Games S.A. („Spółka”), w szczególności na terytorium Polski. Jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o Spółce, jest prospekt emisyjny, sporządzony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Komisji (WE) nr 809/2004 wykonującego dyrektywę 2003/71/WE Parlamentu Europejskiego i Rady (ze zm.). Prospekt emisyjny, po jego zatwierdzeniu przez Komisję Nadzoru Finansowego i jego publikacji, będzie jedynym prawnie wiążącym dokumentem ofertowym zawierającym informacje i stanowiącym podstawę przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej Spółki i ubiegania się o dopuszczenie i wprowadzenia akcji Spółki do obrotu na rynku regulowanym, prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.


Wszystkie szacunki, opinie i prognozy zawarte w materiale są aktualne na dzień jego sporządzenia, a zaprezentowane przyszłe wyniki Spółki mogą nie być zgodne z przedstawionymi prognozami. Informacje zawarte w materiałach są aktualne na dzień ich umieszczenia na stronie internetowej i mogą być zmieniane bez wcześniejszego powiadomienia, mogą być także niepełne lub skrócone oraz mogą nie zawierać wszystkich istotnych informacji dotyczących Spółki. Inwestorzy powinni uważnie zapoznać się z treścią całego prospektu emisyjnego (w szczególności z czynnikami ryzyka opisanymi w treści prospektu emisyjnego w rozdziale „Czynniki Ryzyka”) i dopiero w oparciu o analizę treści całego dokumentu podejmować jakiekolwiek decyzje inwestycyjne dotyczące papierów wartościowych Spółki. Niedozwolone jest przesyłanie i wwożenie niniejszego materiału lub jego jakiejkolwiek kopii na terytorium Stanów Zjednoczonych Ameryki, Republiki Południowej Afryki, Australii, Kanady lub Japonii. Brak przestrzegania tych ograniczeń może stanowić naruszenie przepisów prawa papierów wartościowych obowiązujących w danej jurysdykcji. Odpowiedzialność za sposób wykorzystania informacji zawartych w niniejszym materiale spoczywa wyłącznie na osobie korzystającej z tego materiału.

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie