Chat with us, powered by LiveChat

Czat inwestorski: Grupa Orange Polska - Podsumowanie rocznych wyników (2017) oraz perspektywy rozwoju w 2018 roku

© ninog - Fotolia.com

Temat czatu: Podsumowanie rocznych wyników (2017) Grupy Orange Polska oraz perspektywy rozwoju w 2018 roku

Data: czwartek, 1 marca, godz. 11:00

 

Orange

 

Przypomnienie: Dodaj ten czat do swojego kalendarza 

 

Na pytania inwestorów odpowiedział:

 

Maciej Nowohoński, Członek Zarządu Orange Polska ds. Finansów

Maciej Nowohoński, CFO
Pan Maciej Nowohoński, ur. 1973, jest Członkiem Zarządu Orange Polska ds. Finansów od marca 2014 roku. Z Orange Polska związany jest od 2003 roku – pełnił różne funkcje o rosnącym zakresie odpowiedzialności w obszarze finansów, w tym w szczególności funkcję Kontrolera Grupy Orange Polska w latach 2006-2014. W latach 2010-2011 Maciej zajmował także stanowisko Członka Zarządu w spółce Emitel natomiast w latach 2011-2013 był Członkiem Zarządu ds. Finansów w spółce PTK Centertel. Maciej Nowohoński zasiada też w radach nadzorczych wybranych spółek Grupy Orange Polska. Przed dołączeniem do zespołu Orange pracował między innymi w Arthur Andersen i Andersen Business Consulting. Jest absolwentem kierunku Handel Zagraniczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz szkoły biznesu Hogeschool van Arnhem en Nijmegen w Holandii.

 

Najważniejsze informacje o Spółce:

Orange Polska S.A. jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce. Działa we wszystkich segmentach rynku telekomunikacyjnego. Świadczy usługi komórkowe, głosowe oraz internetowe w tym oparte na najnowszej technologii szybkiego mobilnego internetu LTE. Dostarcza również usługi stacjonarne, w tym głosowe, internetowe i telewizyjne. Działalność Orange Polska S.A. podlega regulacji i kontroli Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Orange Polska S.A. jest spółką o znaczącej pozycji rynkowej na określonych rynkach. Celem Orange Polska S.A. jest osiągnięcie silnej, wiodącej pozycji we wszystkich podstawowych segmentach działalności. Źródłem sukcesu będzie bogata oferta nowoczesnych usług, prężne i aktywne struktury sprzedażowe oraz wysoka jakość obsługi klienta, wzmocnione przez rozbudowaną infrastrukturę i zmotywowaną kadrę pracowników. Koordynacja wysiłków w ramach zwartego i efektywnego modelu biznesowego pozwoli na zapewnienie trwałego zwrotu akcjonariuszom.

 


Zapis czatu inwestorskiego


 

Moderator: Zapraszamy do udziału w czacie inwestorskim z Grupą Orange, który odbędzie się 1 marca (czwartek) o godz. 11:00. Na pytania inwestorów będzie odpowiadał Maciej Nowohoński, CFO Grupy Orange Polska. Zapraszamy do zadawania pytań już dziś w opcji off-line.

 

Moderator: Dzień dobry, nazywam się Maciej Nowohoński, jest dyrektorem finansowym Orange Polska. Witam serdecznie i zapraszam do zadawania pytań.

 

GPWfan: Czy stosując nowe standardy MSSF 15 spółka dokona przekształcenia danych za 2017 rok tak, aby były one porównywalne?

 

Maciej Nowohoński: Zastosowaliśmy inne rozwiązanie. Będziemy raportować bieżące wyniki, za 2018, w starych standardach rachunkowości co pozwoli na lepsze śledzenie trendów biznesowych.

 

analityk: Prognozy na 2018 rok zakładają wypracowanie EBITDA na zbliżonym poziomie co w 2017 roku. A kiedy spółka może powrócić do wzrostowego trendu zysków?

 

Maciej Nowohoński: Nasza strategia przewiduje powrót do wzrostu zysku EBITDA w 2019. Zysk netto powinien podążać za EBITDA

 

tylkodywidenda: Czy i kiedy spółka może powrócić do wypłacania dywidendy?

 

Maciej Nowohoński: Tak jak mówiliśmy przy ogłaszaniu strategii we wrześniu, najwcześniej dywidenda może się pojawić w roku 2020, z zysków 2019. Jest to uwarunkowane sukcesem strategii powrotu do wzrostów zysków oraz perspektywami co do wydatków na technologię 5G. Jeśli wrócimy do dywidend, to naszym celem jest żeby był to powrót do systematycznych wypłat.

 

GPWfan: Jaki wpływ na wyniki 2017 roku miałoby stosowanie MSSF 17? Czy mają Państwo takie wyliczenia?

 

Maciej Nowohoński: Pytanie zapewne dotyczy standardu IFRS16 który zostanie wdrożony od roku 2019. Standard zmieni podejście do rozpoznania kontraktów leasingowych w księgach. Obecnie przygotowujemy się do wdrożenia tego standardu. Spodziewamy się, ze jego wdrożenie nominalnie podwyższy EBITDA oraz poziom długu netto. Standard nie zmienia sposobu w jakim prowadzimy nasz biznes. Efekty o których piszę powyżej nie zostały ujęte w naszych ambicjach wzrostu EBITDA od 2019. EBITDA będzie rosnąć niezależnie od wdrożenia tego standardu.

 

PodKrawat: Dlaczego spółka ma tylko 214 tys. klientów usług światłowodowych, skoro w zasięgu jest aż 2,5 mln gospodarstw domowych, z czego 1 mln przyłączono w samym 2017 roku?

 

Maciej Nowohoński: 214 tyś klientów oznacza nasycenie sieci prawie 9%, co jest zgodne z naszym biznes planem. Działamy na rynku który jest bardzo konkurencyjny i w większości nasycony co oznacza w dużej mierze wyrywanie klientów kablówkom które czasami mocno obniżają ceny w retencji klientów. Pamiętajmy też że klienci mają 2 letnie kontrakty. Docelowo chcemy osiągnąć penetrację na poziomie 25-30% jednak wymaga to 6-7 lat.

 

rekin: Jaki zasięg ma mobilny internet w Orange?

 

Maciej Nowohoński: zasięg naszej sieci 4G/LTE to 99.8% populacji Polski

 

taktyk: Jakie są przewagi konkurencyjne spółki? Konkurencja na rynku jest duża, i nie tylko Orange chce nadrobić słabsze wyniki.

 

Maciej Nowohoński: Ponad 100 tys km sieci światłowodowej, ponad 50 tys km wybudowanej kanalizacji technicznej, dostęp do 2,5 miliona gospodarstw domowych z naszym światłowodem, duża i dobrze zbilansowana siec dystrybucji, atrakcyjna oferta łączona na telewizje, szybki internet i telefonie mobilną, telewizja 4K, dostęp do Netflixa, silna marka. Jak widać mamy wiele atutów, które systematycznie będziemy wykorzystywać. stawiamy na uproszczenie naszych ofert oraz procesów ich dostarczania. Jesteśmy zdeterminowani ażeby w 2018 roku zatrzymać spadek EBITDA i od kolejnego roku rozpocząć nowy trend: trwały wzrost EBITDA.

 

rekin: Jak dzisiaj walczy się o klienta na rynku?

 

Maciej Nowohoński: Polski rynek jest bardzo konkurencyjny. Cena nadal odgrywa bardzo znaczącą rolę w walce o klienta, natomiast w coraz większym stopniu istotna jest jakość usług i inne elementy. My próbujemy formuł dzięki którym wyróżniamy się od konkurencji i trudniej nas porównać np. oferta konwergentna Orange Love

 

rekin: Czy zamierzacie Państwo poprawić coś w jakości świadczonych usług?

 

Maciej Nowohoński: Cały czas pracujemy nad poprawą jakości usług. Bez tego nie utrzymamy się na rynku bo klienci są bardzo wymagający. Mamy obiektywne przesłanki które mówią że klienci bardziej nas cenią: w rankingu NPS (net promoter score) awansowaliśmy na 2 miejsce na koniec roku 2017. Ten wskaźnik to różnica pomiędzy tym klientami którzy nas polecają i nie polecają. Ta różnica cały czas rośnie na rzecz tych którzy nas polecają.

 

ber.mok@poczta.onet.pl: Jakie spółka planuje inwestycje w 2018 roku? Docelowo jaką część Polski spółka chce pokrywać światłowodami?

 

Maciej Nowohoński: W bieżącym roku będziemy kontynuować nasze inwestycje światłowodowe. Chcemy docierać do 3,5 miliona gospodarstw domowych na koniec 2018. Mamy ambicje ażeby dotrzeć do ponad 5 milionów gospodarstw na koniec 2020 roku. W Polsce jest około 12,5 do 13 milionów gospodarstw (różne definicje). W 2018 będziemy tez kontynuowali inwestycje mobilne, których zadaniem jest "doświetlenie" nowych dróg i autostrad oraz tras kolejowych. będziemy tez chcieli więcej pasma przekierować na LTE. Ruch niezmiennie rośnie o 100% rok do roku. już ponad 80% całego ruchu mobilnego w naszej sieci jest w standardzie LTE.

 

fundamentalista: Kiedy w wynikach spółki będą wyraźnie widoczne zyski z inwestycji w światłowody?

 

Maciej Nowohoński: Inwestycja w światłowody to projekt długoterminowy. Jest to technologia która nie jest tania we wdrożeniu ale potem dość łatwa w utrzymaniu i w upgradach do wyższych prędkości. Z każdym rokiem te zyski będzie widać dużo wyraźniej. Już w 2017 pokazaliśmy pierwszy od wielu lat wzrost przychodów z internetu do czego walnie przyczyniły się światłowody. W tym roku będzie kolejny postęp. Powinien on być proporcjonalny do wzrostu klientów tych usług.

 

w84me: W rankingu NPS spółka awansowała na drugie miejsce. Ile brakuje jeszcze do lidera?

 

Maciej Nowohoński: Brakuje jeszcze sporo, chociaż różnica się mocno zmniejsza. Naszym celem jest być nr 1 do końca 2020

 

jarek222: Trwa wymiana pracowników na etatach w Orange na pracowników outsourcingowych. Czy są oni tak samo dobrze przygotowani do pracy? Czy taniej kosztują?

 

Maciej Nowohoński: Spółka znajduje się w trakcie istotnej transformacji. W grudniu 2017 poinformowaliśmy ze do końca 2019 w ramach programu odejść dobrowolnych może odejść do około 2,7 tysiąca pracowników. Program ten jest aktualnie wdrażany. Jednocześnie Orange Polska prowadzi program transformacji w innych obszarach wydatków na zasoby. Upraszczamy i optymalizujemy nasze oferty i procesy. Wdrażamy rozwiązania z zakresu automatyki i robotyki. Te działania obniżają koszty operacyjne, w tym koszty outsourcingu. Dobremu przygotowaniu do pracy nowych pracowników sprzyjają dobrze dostosowany system szkoleń oraz narzędzia informatyczne, które systematycznie usprawniamy.

 

taktyk: Czy presja na wynagrodzenia w dużym stopniu wpływa na wyniki spółki? Czy spółka odczuwa presję na wzrost wynagrodzeń?

 

Maciej Nowohoński: Nasza polityka wynagrodzeń zawsze była prowadzona z perspektywą długoterminową i była stabilna niezależnie od koniunktury w gospodarce. Dlatego teraz presja na płace nie ma istotnego wpływu na wyniki. W nowej umowie społecznej o której informowaliśmy w grudniu mówiliśmy o planowanych podwyżkach o 2.5% w roku 2018 i 2019. Pamiętajmy też, że średnia płaca o u nas jest istotnie wyższa niż w całej gospodarce.

 

dywersyfikant: Czy oferty pre-paid cieszą się jeszcze dużym zainteresowaniem po zmianach w prawie?

 

Maciej Nowohoński: Usługi pre-paid są dość tanie i nadal cieszą się powodzeniem. Natomiast liczba nowych aktywacji spadła w stosunku do okresu sprzed rejestracji, mniej jest użytkowników jednorazowych.

 

Lobo: Jak przedstawia się pozycja finansowa spółki w połączeniu z planami dużych inwestycji w światłowody? W jaki sposób spółka chce finansować te inwestycje?

 

Maciej Nowohoński: Inwestycje w światłowody finansujemy w pełni z organicznego cash flow. Nie zaciągamy na nie dodatkowego długu. Z powodu priorytetu dla tych inwestycji nie wypłaciliśmy dywidendy w 2017 i też nie zamierzamy w tym roku.

 

marcin.nowak211@gmail.com: Jakie nakłady inwestycyjne (kwota i cel) planowane są na najbliższe lata?

 

Maciej Nowohoński: Tak jak mówiliśmy przy ogłoszeniu nowej strategii we wrześniu, w latach 2018-2020 planujemy nakłady inwestycyjne w przedziale 2-2,2 mld zł. Ok 40% z tego idzie na rozwój sieci światłowodowej która do roku 2020 ma objąć ponad 5 mln gospodarstw domowych. Rozwijamy również sieć mobilną, szkieletową i ponosimy nakłady na systemy IT.

 

rekin: Czy rozwój technologii 5G to bardziej szansa czy zagrożenie dla spółki?

 

Maciej Nowohoński: 5G dziś to "modny" temat. 5G to większe przepływności i szybszy czas komunikacji z siecią (mierzony w milisekundach). 5G to również szansa na pojawienie się zupełnie nowych modeli biznesowych i innowacji. Malo kto jeszcze dziś uświadamia sobie, ze siec 5G to tylko w połowie transmisja radiowa. Druga polowa to światłowody, które zapewniają szybką łączność z całym zewnętrznym ekosystemem. Orange już dziś przygotowuje się na 5G wdrażając rozległy program światłowodowy. Ponad połowa naszych stacji bazowych już jest podpięta do sieci światłowodami a będzie jeszcze lepiej. Chcemy być częścią tej znaczącej zmiany. Jednocześnie realistycznie zdajemy sobie sprawę, ze do świadczenia usług na 5G potrzebne będą nowe częstotliwości. Zakładamy, że dla ich pozyskania będziemy uczestniczyć w przetargach i aukcjach, które zostaną w przyszłości uruchomione. Nie wiadomo dokładnie kiedy to może nastąpić.

 

UkrytyInwestor: Liczba klientów konwergentnych w IV kwartale 2017 r. mocno wzrosła rok do roku. Czy można się spodziewać dalszych takich dużych wzrostów?

 

Maciej Nowohoński: Duże wzrosty były w każdym kwartale w 2017 roku. Konwergencja to nasz klucz do sukcesu, coś co pozwala nam się odróżnić od konkurencji. Widać w mediach że na tym skupiamy swój przekaz do klientów. Liczymy na silne wzrosty również w kolejnych kwartałach.

 

rimtim: Ile obecnie osób w Polsce może skorzystać ze światłowodu oferowanego przez Orange? Jaka to jest powierzchnia kraju? Zapewne chodzi głównie o największe miasta?

 

Maciej Nowohoński: Na koniec 2017 sieć obejmowała ok 2.5 mln gospodarstw domowych. W tym roku chcemy dodać kolejny milion, a do końca 2020 mieć w zasięgu ponad 5 milionów. Do tej pory były to duże miasta ale coraz bardziej rozwijamy się w również w mniejszych. na koniec 2017 inwestowaliśmy w 75 miastach. W 2018 chcemy również wyjść szerzej z inwestycjami do domków jednorodzinnych. Będziemy też inwestować w światłowód w ramach projektu POPC w tzw. białych plamach, korzystając z dotacji UE. Na naszej stronie orange.pl można bardzo łatwo sprawdzić jaki adres jest już w zasięgu sieci.

 

Wiktor Owszak: Czy Pana zdaniem marże na komórkowych usługach abonamentowych będą w najbliższych latać maleć czy rosnąć?

 

Maciej Nowohoński: Polski rynek usług komórkowych pozostaje niezmiennie wysoce konkurencyjny. Duża popularnością cieszą się usługi multisim (np. jeden kontrakt z czterema kartami sim dla całej rodziny). Orange świadomie przyjął nieco inną strategię. Zmieniliśmy obszar na którym konkurujemy i dziś kładziemy nacisk na nasza ofertę Orange Love, która jest atrakcyjnym cenowo pakietem usług telewizyjnych, najszybszego dostępnego internetu i usług mobilnych. Już dziś widzimy niższe wskaźniki odejść klientów pakietu (tzw. churn) w porównaniu do klientów kupujących tylko usługi mobilne lub tylko internet. Dzięki temu marża łączna spółki jest lepiej chroniona w długim okresie.

 

rimtim: Jaka część usług światłowodowych oferowana jest w budynkach jednorodzinnych, a jaka w wielorodzinnych, w tym blokach? Jak bardzo przekłada się to na różnice w kosztach przyłączenia?

 

Maciej Nowohoński: Na koniec 2017 budynki jednorodzinne stanowiły zaledwie ok 1% całej sieci. Chcemy szerzej w ten segment zainwestować w kolejnych latach, również korzystając z dofinansowania z UE w ramach projektu POPC. Koszt przyłączenia w domkach jest ok 3 razy większy, natomiast dużo większy jest tam również popyt na te usługi z powodu dużo mniejszej konkurencji

 

Aspirant Inwestycyjny: Jakie Waszym zdaniem jest prawdopodobieństwo, że kara nałożona na Orange Polska zostanie „anulowana”?

 

Maciej Nowohoński: Nie spekulujemy na ten temat. Czekamy na ostateczne rozstrzygnięcia i zakładamy że całość będziemy musieli zapłacić. Kwestia kiedy.

 

Beatka: Jak długo może się jeszcze ciągnąć postępowanie przeciwko Orange w Unii Europejskiej?

 

Maciej Nowohoński: Jest to poza naszą kontrolą. W ubiegłym tygodniu Adwokat Generalny wydał opinię że Sąd nie wziął pod uwagę wszystkich argumentów Orange Polska i zarekomendował żeby sprawę ponownie odesłać do sądu I instancji. Natomiast nie oznacza to automatycznie że sąd weźmie tę rekomendację pod uwagę. Czekamy na rozstrzygnięcie w okolicach maja-czerwca

 

makler: Czy planowane są emisje obligacji? Jeśli tak, to czy będzie jakaś emisja dla detalu?

 

Maciej Nowohoński: Nie mamy w planach emisji obligacji

 

brodacz: Czy w zakresie usług TV dużą konkurencją jest dla Was Netflix i inne internetowe wypożyczalnie? Jak zamierzacie się przed tym bronić? Czy macie jakieś plany mocniejszego wejścia w ten obszar działalności?

 

Maciej Nowohoński: Telewizja Orange to atrakcyjny pakiet w zasadzie wszystkich możliwych kanałów TV dostępnych w Polsce. w dobrej cenie a dodatkowo w pakiecie z szybkim internetem i usługami komórkowymi w ofercie Orange Love. Jako jedyni w Polsce oferujemy kanały w jakości 4K. Wszyscy użytkownicy naszej telewizji dostarczanej przez światłowód lub po miedzi mogą mieć dostęp do Netflixa. Wystarczy kliknąć odpowiednia ikonkę w telewizyjnym menu na ekranie. Systematycznie pracujemy tez nad rozwojem lub udostepnieniem innych ciekawych platform jak na przykład VOD. Orange w zakresie kontentu działa jako agregator. Klient powinien z naszych platform dostać jak najszersza i najbardziej atrakcyjna ofertę do wyboru. Bardzo wiele z tych atrakcji jest w naszym standardzie. Inne są dostępne jako dodatkowe opcje.

 

amator: Prezes Orange powiedział w wywiadzie, że w zakresie usług światłowodowych Orange nie planuje konkurować poprzez obniżki cen, ale kontynuuje „podejście oparte na budowaniu wartości”. Co to dokładnie oznacza? W jaki sposób Orange zamierza konkurować?

 

Maciej Nowohoński: Przykładem takiego podejścia jest oferta konwergentna Orange Love. Proponujemy coś innego, coś czego nie ma konkurencja. Nie walczymy o klienta oferując agresywne promocje cenowe, nie oferujemy usług za darmo. Staramy się robić rzeczy lepiej, inaczej, prościej, oferując "więcej za więcej".

 

msfeet: Jaką wartość ma umowa roamingu krajowego z Play?

 

Maciej Nowohoński: Jest to ok 320 mln zł w okresie 2018-2021. W tym roku będzie to ok 100 mln, i wartość ta będzie spadała w kolejnych latach.

 

spekulant: Który obszar działalności Orange jest najbardziej perspektywiczny?

 

Maciej Nowohoński: Za perspektywiczne (w różnym stopniu) uznajemy wszystkie obszary poza tradycyjną telefonią głosową. Największy nacisk kładziemy na szybki internet światłowodowy ale pakietyzowany razem z innymi usługami w ramach oferty konwergentnej. Chcemy zachęcić gospodarstwa domowe do konsolidowania swoich wydatków na usługi telekomunikacyjne i kupowania jak najwięcej od Orange, bo to się opłaca.

 

MAGDA: Podobno zainwestowaliście Państwo w nowe technologie- jak i kiedy szacujecie Państwo zwrot z inwestycji?

 

Maciej Nowohoński: Od kilku lat systematycznie inwestujemy w dostęp do szybkiego internetu stacjonarnego. Na dziś dotarliśmy do 2,5 miliona gospodarstw domowych w 97 miastach w Polsce. Są to te większe miasta. W kolejnych latach chcemy kontynuować te inwestycje i je podwoić. Zwrot z tych inwestycji to 8-12 lat. Wewnętrzna stopa zwrotu to około 2x średnioważony koszt kapitału. Te inwestycje to tez fundament przyszłego rozwoju technologii 5G. Inwestujemy również intensywnie w mobilna część naszej sieci. Tu zwiększamy zasięg na nowych drogach i autostradach oraz szlakach kolejowych. Ruch kliencki podwaja się co roku, wiec przepustowość również jest zwiększana. Oprócz tego inwestujemy w podniesienie wydajności naszej pracy. To oznacza rozwój automatyki, robotyzacje oraz uproszczenia procesowe.

 

rybak: Jaką rentowność mają usługi światłowodowe?

 

Maciej Nowohoński: Docelowa rentowność (inkrementalna) powinna być wysoka, powyżej obecnej marży spółki. Stopniowo się poprawia w miarę wzrostu bazy klientów i poprawy ARPU

 

Paw: Kurs akcji ostatnio trochę odbił, ale wciąż w pobliżu historycznych minimów. Z czego to wynika? Czy jest szansa, że akcjonariusze Orange znowu będą zarabiać na swoich akcjach?

 

Maciej Nowohoński: We wrześniu 2017 przedstawiliśmy nową strategię, która zakład szereg inicjatyw które mają doprowadzić do zatrzymania spadków przychodów i zysków. W ubiegłym tygodniu potwierdziliśmy wszystkie punkty tego planu i konsekwentnie go wdrażamy. Między innymi chcemy w 2018 zatrzymać spadek zysku EBITDA. Mamy nadzieję że sukces strategii będzie ozdwierciedlony w kursie akcji, natomiast zdajemy sobie sprawę, że musimy udowodnić rynkowi, że strategia działa i na tym się skupiamy. Zwracam uwagę że od września 2017 dla kluczowych menadżerów w spółce został uruchomiony plan motywacyjny oparty na kursie akcji.

 

Pan Janusz: Czy zna Pan jakąś technologią, nad którą obecnie trwają prace, która mogłaby być następcą światłowodów?

 

Maciej Nowohoński: Jest wiele nowych technologii i sporo innowacji, które próbują znaleźć nowe drogi komunikacji internetowej. Satelity umieszczone na niskiej orbicie wokół ziemi, fale świetlne lub 5G. Na dziś żadna z tych technologii nie zapewnia takiej wygody i predkosci oraz trwałości jaka daja światłowody. Na dziś również te technologie wymagają światłowodu na ścieżce dotarcia do ostatecznego klienta, przynajmniej w jakimś istotnym fragmencie. To oczywiście może się zmienić kiedyś w przyszłości. My zakładamy co najmniej 20-25 lat zżycia dla technologii światłowodowej.

 

Moderator: Dziękujemy bardzo za wszystkie pytania.

Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Zwiększenie konkurencyjności działalności Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych poprzez wdrożenie oprogramowania do obsługi subskrypcji" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19. Więcej informacji o projekcie