Drogi Użytkowniku, przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystasz tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze Ciebie z serwisów internetowych Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach analitycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie przez nas cookies powinieneś zablokować ich zapisywanie na swoim urządzeniu zmieniając ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić tę stronę. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies i przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności i zasadami dotyczącymi plików cookies. Zamknij

Czym jest SII?

Spółka Brand 24 zadebiutowała na rynku NewConnect

© dragonstock – fotolia.com

Spółka Brand 24 zadebiutowała na rynku publicznym, a dokładnie w alternatywnym systemie obrotu NewConnect. Pierwsze notowania jej akcji otworzyły się na poziomie o blisko 80 proc. wyższym od kursu odniesienia.

 

Do obrotu wprowadzonych zostało łącznie 1.999.540 akcji. Przy kursie odniesienia wynoszącym 31,76 zł dawało to wycenę całej spółki równą 63,5 mln zł. Została ona ustalona na potrzeby przeprowadzonej pod koniec 2017 roku oferty prywatnej, w ramach której wyemitowano 110.000 nowych akcji dla 36 inwestorów oraz dokonano sprzedaży 85.385 dotychczasowych akcji na rzecz 5 kupujących. Pozyskana z emisji prywatnej kwota blisko 3,5 mln zł brutto (bez uwzględnienia kosztów emisji) ma zostać przeznaczona na: rozwój oprogramowania Brand24 (poprzez zwiększenie zatrudnienia w zespole programistów) oraz na zwiększenie budżetów działań marketingowych mających na celu pozyskiwanie klientów międzynarodowych.

 

Struktura oferty oraz duże zainteresowanie spółką sprawiły, że we wtorek, na pierwszej historycznej dla Brand 24 giełdowej sesji, walory tej firmy mocną rosną. Notowania otworzyły się po cenie 57 zł, czyli o blisko 80% wyższej w porównaniu do ceny ustalonej w ofercie prywatnej, a około południa kurs wynosił 53 zł. W ten sposób kapitalizacja rynkowa spółki przekroczyła 100 mln zł. Jednocześnie towarzyszą temu relatywnie wysokie (jak na NewConnect) obroty.

 

Brand 24 – wykres kursu akcji w dniu debiutu giełdowego
Źródło: Stooq.pl.

 

Brand 24 to wrocławska spółka oferująca narzędzie do monitoringu treści w Internecie, w tym w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, na blogach, forach i w serwisach informacyjnych. Oprogramowanie Brand 24 zgodnie z kryteriami zdefiniowanym przez użytkownika zbiera i wstępnie analizuje publiczne wzmianki na temat: marek, produktów oraz ogólnie poruszanych tematów zawierających monitorowane słowa kluczowe. Jest ono dostępne w wersji web (za pośrednictwem przeglądarki internetowej) oraz w formie aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android oraz iOS.

 

Oprogramowanie Brand 24 dostarczane jest w formacie SaaS (ang. software as service) w chmurze publicznej w kilku wariantach abonamentowych. Według stanu z października 2017 roku z rozwiązania spółki korzystało 2.002 aktywnych użytkowników z całego świata, w tym przede wszystkim z Polski, Australii, USA, Wielkiej Brytanii, Kanady, Indonezji i Indii. Zgodnie z przyjętym programem motywacyjnym celem emitenta jest osiągnięcie do 2020 roku 6.213 klientów, 23,7 mln zł skonsolidowanych przychodów oraz 4,7 mln zł zysku netto Grupy.

 

Zobacz również:

17.12.2018, Aktualności

Dom Maklerski mBanku dołącza do programu „Orlen w portfelu”

17.12.2018, Aktualności

Dom Maklerski mBanku dołącza do programu „Orlen w portfelu”

Do programu Orlen w Portfelu dołączył Dom Maklerski mBanku. Jest to drugi, po Domu Maklerskim PKO BP, polski broker, który nawiązał współpracę z PKN Orlen S.A. w zakresie współpracy przy promocji inwestowania długoterminowego wśród inwestorów indywidualnych.

Zobacz więcej

19.12.2018, Ze spółek

Francuski urząd prowadzący nadzór nad rynkiem finansowym wprowadza nowe metody identyfikacji i walki z ukrytymi indeksatorami. Czy okażą się one skuteczne?

19.12.2018, Ze spółek

Francuski urząd prowadzący nadzór nad rynkiem finansowym wprowadza nowe metody identyfikacji i walki z ukrytymi indeksatorami. Czy okażą się one skuteczne?

Organizacja BETTER FINANCE z zadowoleniem przyjęła niedawne zmiany wprowadzone przez francuskiego nadzorcę (AMF), dotyczące identyfikowania i karania praktyki funduszy polegającej na deklarowaniu aktywnego zarządzania aktywami.

Zobacz więcej

Spółka Brand 24 zadebiutowała na rynku NewConnect
Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje projekt "Przygotowanie Długoterminowej Strategii Biznesowej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji o projekcie