Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej na ten temat. Zamknij

Czym jest SII?

LiveChat wyraźnie hamuje

© oatawa – fotolia.pl

Spółka LiveChat opublikowała dane dotyczące działalności handlowej za ostatni miesiąc. Dynamika przyrostu klientów wyraźnie wyhamowała.

 

Według informacji pochodzących z systemów sprzedaży spółki na dzień 1 sierpnia 2017 roku liczba klientów, którzy korzystają z płatnej wersji produktu LiveChat wynosiła 21019. Dokładnie miesiąc wcześniej liczba ta wyniosła 20765. Oznacza to przyrost klientów netto (uwzględniając odejścia) o 254 czyli 1,2%. Dla porównania w raportach z maja, czerwca i lipca bieżącego roku przyrost klientów netto w ujęciu miesiąc do miesiąca wynosił odpowiednio: 526, 505 oraz 483, czyli o 2,7%, 2,6%, a także 2,4%. 

 

Źródło: opracowanie własne na podstawie livechatsoftware.pl.

 

Opublikowane informacje nie zostały dobrze przyjęte przez rynek. Po otwarciu sesji giełdowej notowania spółki spadają. O godzinie 11:00 inwestorzy są skłonni płacić za jeden walor około 51,00 zł – to aż o 4,9% mniej niż na poprzednim zamknięciu.

 

Źródło: stooq.pl.

 

 

Zobacz również:

17.10.2017, Aktualności

SII Poleca: Price Action Day, 21 października 2017 r.

17.10.2017, Aktualności

SII Poleca: Price Action Day, 21 października 2017 r.

Price Action Day to wydarzenie poświęcone metodzie analizy ceny Price Action na rynku walutowym, akcyjnym oraz kontraktów terminowych na indeksy i surowce, które już 21 października zagości w warszawskim hotelu Sofitel Victoria. Czterech ekspertów rynkowych przez cały dzień będzie prezentował inwestorom indywidualnym zagadnienia związane z popularną strategią Price Action bazującą na najpopularniejszych formacjach świecowych.

Zobacz więcej

18.10.2017, Newsroom

Energa zwiększyła w III kw. zysk EBITDA o 13,9% rdr

18.10.2017, Newsroom

Energa zwiększyła w III kw. zysk EBITDA o 13,9% rdr

Spółka opublikowała szacunkowe wyniki uzyskane w III kw. 2017 roku. Zysk EBITDA wyniósł 500 mln zł wobec 439 mln zł przed rokiem, co oznacza wzrost o 13,9%.

Zobacz więcej

LiveChat wyraźnie hamuje